מבצע ישראכרט מלונות ישרוטל

מבצעים חמים

מלון אוריינט

orient-hotel.com – כל האינפורמציה אודות מבצע ישראכרט מלונות ישרוטל. העיר הקדושה לעם ישראל, מושכת אליה אלפי מטיילים רבים מכל קצוות מדינת ישראל והעולם כולו, היא עיר של שילובים מיוחדים של הפכים. בית מלון אוריינט ירושלים מציע חגיגה צבעונית של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של הבירה ירושלים.

בית מלון אוריינט הוא שילוב ייחודי של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית אירוח קסומה ויוקרתית למתארחים בבית המלון ולשוהים בו.

חוויה בלתי נשכחת

מלון אוריינט ירושלים שוכן במרכז העיר, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מזמנם של הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתמקם בעיר ירושלים, במחציתה של המאה ה- 19.

שילוב מעניין זה בא לידי ביטוי בנוסף בצורה עיצובית בארכיטקטורת בניין בית המלון שסגנון העיצוב שלו הינו חדשני יוקרתי ומושלב ביחד עם אופי ארכיטקטורה ישן וברמה עולמית.

המלון הינו שותף מרכזי גם בשמירה על רצף נופה העירוני הוויזואלי הייחודי והמסורתי של הבירה.

חוויה אומנותית

בבניין המלון ישנו לובי גדול המציע גם חוויה וויזואלית מדהימה למבקרים בו והיא אוצרת בתוכה מפגש ייחודי של אומנות עכשווית יחד עם פריטי ארכיאולוגיה המפגיש חדש מול ישן.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה היוצרת חוויה חושית של מגוון טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו ביחד יוצרים לנופשים במלון אוריינט חוויה ייחודית אשר מספקת גם את הרוח וגם את הגוף.

לב עיר הבירה

המלון אוריינט מהווה שותף בלתי נפרד מעברה של העיר ירושלים ובהיותו שותף נכבד בעבודות שימור בתים היסטוריים בעיר והוא בעצמו חלק מנופה העירוני הייחודי הקסום של הבירה.

בנוסף למיקומו במרכז ירושלים ובמרכז המושבה הגרמנית שהוא איזור רווי מסעדות בוטיקים וגם הינו איזור מרהיב אשר גם הינו חולש על נופה המדהים של העיר ירושלים.

חוויה לעיניים

בית המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים העירונים היפים בבירה ובארץ. מצאתם את האינפורמציה שחיפשתם בנושא מבצע ישראכרט מלונות ישרוטל? אם עדיין לא, צרו קשר וננסה לעזור לכם.

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו החדיש של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת המעוצבת מחומרי בנייה שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים אוריינטלים מלון אוריינט הינו חיבור מרתק של שיטת בנייה חדשה ושל סגנון בנייה מסורתית של בניינים ישנים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה מלון אוריינט נחשב לאחד מהמלונות המיוחדים בישראל הודות לחיבורם הכל כך מעניין של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

מלון אוריינט ואומנות

מלון אוריינט ירושלים כולל בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים הכולל אוצר נדיר של פריטים עתיקים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגתם של יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות בנות זמננו.

חדרי בית המלון

במלון ישנם 243 חדרים מדהימים גדולים ונקיים ומתוכם קיימות 23 סוויטות מפוארות מרווחות. חדרי האירוח הם מרווחים ובגודל 36 מ"ר.

כמו כן כל החדרים כולםשל מלון אוריינט משקיפים אל הנוף המרהיב של העיר הניבט אל עבר העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

חדרי האירוח והסוויטות של המלון הינם בנויים ברמת גימור בקו עיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחותם המירבית של המתארחים. כל החדרים והסוויטות הינם מאובזרים ומכילים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת לאורחים העיסקיים שבהם לעבוד בנוחות.

סוויטות בית המלון

כל הסוויטות הינן מחוברות לפרוזדור פרטי מפואר רחב בקומה התשיעית.

הסוויטות הן בעלות חלונות בצורת קשת עם אפשרות יציאה לחצר פרטית שגודלה 36 מ"ר.

מתקני היופי

הבריכה הפנימית שוכנת בפנים הבניין והיא מקורה. הבריכה החיצונית משקיפה על נופה המדהים של העיר ירושלים. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף משלל טיפולי בריאות ויופי המסופקים סביבה.

המספרה מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון עשיר של עיצוב שיער וטיפולי שיער רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של נופשי המלון.

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הינו חדר אוכל מרווח, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומספק לאורחינו בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט הססגוני, הרענן והטעים המוגש בו. התפריט המוצע הינו בעל אופי מיוחד כיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות על פי שמותיהן של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את האוכל המוצע בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה על הנוף הקסום של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בעיצוב אקסלוסיבי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

בגג מבנה מלון אוריינט במתחם הבריכה ישנו מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולים וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים מתארחי בית המלון לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במתחם. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע טיפולי אסתטיקה ומספק מגוון פעילויות נוספות כייפיות ביותר.

אולם כנסים

אולם הכנסים מתאים לפגישות עסקיות והוא מכיל בתוכו כמה חדרי התוועדות ללקוחות עיסקיים ולאנשים פרטיים הרוצים לבצע מפגש עיסקי, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

איכות ללא פשרות

מלון אוריינט ירושלים הוא חלק מרשת ענפה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה בארץ וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירותי איכותי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הינו נודע בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני המלון כולם כמו מלונות בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. מלון אוריינט ירושלים הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בישראל שהינה קיימת כבר משנת  1980, עם הרבה ניסיון בתחומי שירות המלונאות והינה הראשונה במדינת ישראל ובעלת מוניטין רב.

החניה לכל נופשי בית המלון היא חינם ובקירבת בית המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חוויית נופש מושלמת באווירה ייחודית של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

באתר orient-hotel.com תקראו אינפורמציה אודות מבצע ישראכרט מלונות ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>