מלונות בירושלים מבצעים טלפון

מבצעים חמים

מלון אוריינט

בית מלון אוריינט שייך לרשת מלונות ישרוטל שהינה מהראשונות בישראל והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתם מבצעים חיפוש אחר מידע עדכני לגבי מלונות בירושלים מבצעים טלפון? אין סיבה להשתגע יותר. הנכם נמצאים במקום הטוב ביותר. העיר הקדושה לעם ישראל, מושכת אליה המוני מטיילים רבים מרחבי הארץ והעולם כולו, הינה עיר של מיזוגים מיוחדים של קצוות. בית מלון אוריינט ירושלים מציע חגיגה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של העיר ירושלים.

אירוח ברמה גבוהה

שילוב ייחודי זה מתבטא בנוסף מבחינה וויזואלית בצורת בניין המלון שסגנון הקו העיצובי שלו הינו עכשווי מושקע וממוזג ביחד עם אופי בנייה עתיק בסטנדרט בינלאומית.

בית מלון אוריינט הוא שילוב ייחודי בין הישן לחדש, ונמצא בבניין משומר כחלק מפרויקט שימור בתים בעלי מורשת היסטורית בעיר.

בית המלון נמצא במרכז ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מזמנם של הטמפלרים שהיו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ הקודש ולהתיישב בבירה ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

חוויה אומנותית

במבנה בית המלון ישנו איזור מרווח הכולל בתוכו בנוסף חוויה חזותית מעניינת לשוהים בו.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת היוצרת חוויה מרוממת של חגיגת טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של ירושלים כל אלו גם יחד מציעים לשוהים במלון אוריינט חוויה ייחודית אשר מעניקה גם את הלב ואת הנשמה.

נוף עוצר נשימה

זאת בנוסף למיקומו המרכזי בעיר ובמרכז המושבה הגרמנית שהוא איזור רווי מסעדות חנויות וגם הוא מתחם ציורי אשר גם הינו משקיף על נופה המרהיב של העיר.

הודות למיקום של בית מלון אוריינט במרכז העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר נוסדה במחצית המאה התשע-עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל וקבעו בה את מושבם.

חוויה לעיניים

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו המודרני של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת המעוצבת מחומרי בנייה מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים מזרחיים המלון הינו שילוב ייחודי של שיטת בנייה עכשווית עם סגנון בנייה מסורתית של בתים עתיקים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם הייחודי של סממנים אוריינטאליים של העיר ביחד סממנים חדשניים הינו הנותן לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

בית המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים העירונים היפים בבירה ובארץ. נושא מלונות בירושלים מבצעים טלפון בהחלט מעלה שאלות בקרב לא מעט מטיילים המתכננים חופשה במלון.

הצד האומנותי

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד רובד ייחודי של חווית נופש מדהימה המרחיבה את הדעת שהמלון  מציע למתארחים.

החדרים של המלון

הסוויטות גם הן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בית, כלי מיטה נקיים, רכים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כל החדרים והסוויטות בבית המלון כולם הינם מעוצבים בסגנון אלגנטי. החדרים הינם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרים של העיר.

סוויטות המלון

הסוויטות הן בעלות חלונות בצורת קשת עם יציאה לחצר פרטית וגודלה 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן מחוברות לפרוזדור פרטי מהודר מרווח בקומה תשע.

מתקני הבריאות

חדר האוכל של מלון אוריינט הוא חדר אוכל גדול, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומספק לאורחים בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט הססגוני, הרענן והטעים המוגש בו. תפריט האוכל המוצע הוא בעל אופי ייחודי מכיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות לפי שמותיהן של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את האוכל הניתן בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה על הנוף המרהיב של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אקסלוסיבי, באווירה וברמה בינלאומית.

מספרת בית המלון מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון רחב של עיצוב שיער וטיפולים מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של שוהי בית המלון.

טיפולי האסתטיקה ופנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

הבריכה הפנימית ממוקמת בפנים הבניין והיא מוצלת. הבריכה החיצונית משקיפה לעבר נופה המדהים של הבירה. הבריכה ממוקמת באמצעו של מתחם גדול.

כנסים

במלון נמצא אולם כנסים גדול מרהיב ומעוצב בקו אקסלוסיבי ומשמש בנוסף כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות מעל הכל

החניה לכל אורחי בית המלון הינה בחינם וליד המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. החופשה במלון אוריינט תבטיח למתארחים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה מיוחדת של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג נודע של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כמותג בענף השירות המלונאי כולו. לקוחות בית מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו למצוא מידע אודות מלונות בירושלים מבצעים טלפון.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>