בתי מלון בירושלים ברגע האחרון

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים: כל מה שאתם צריכים להבין בנושא בתי מלון בירושלים ברגע האחרון. העיר הקדושה לעם ישראל, מושכת אליה המוני מטיילים רבים מרחבי מדינת ישראל והעולם כולו, היא עיר של שילובים מעניינים של הפכים. העיר הינה עיר בעלת עבר מפואר שהינו ממוזג להווה עם מבט לעתיד, בין שכונותיה בתוך הנוף המרהיב ובדיוק על החיבור הנדיר הזה נמצא בית מלון אוריינט ירושלים המספק חווית אירוח מפנקת בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

בית מלון אוריינט הינו חיבור מיוחד של מלון בוטיק ומלון יוקרתי המציע חווית נופש מהממת ויוקרתית לאורחים בבית המלון ולשוהים בו.

חוויה מושלמת

מלון אוריינט ירושלים הינו חיבור מיוחד בין הישן לחדש, והוא נמצא בבניין שעבר תהליך שימור כחלק ממבצע שימור בתים בעלי מורשת היסטורית בעיר.

שילוב מיוחד זה מתבטא בנוסף בצורה עיצובית בצורת מבנה מלון אוריינט שצורת הקו העיצובי שלו הינו עכשווי מושקע ומושלב יחד עם אופי בנייה ישן וברמה בינלאומית.

בית מלון אוריינט נמצא במרכז ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מימי הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתמקם בבירתה ירושלים, ממחצית המאה ה- 19.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין מלון אוריינט ישנו לובי גדול הכולל בנוסף חוויה וויזואלית מרתקת למתארחים בו והיא אוגדת בתוכה מיזוג ייחודי של אומנות עכשווית יחד עם פריטי אוסף אריכאולוגי המפגיש חדש מול ישן.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת היוצרת חוויה מרוממת של מגוון טעמים מעניינים המאפיינים את מאכליה של העיר כל אלו ביחד מספקים לנופשים בבית המלון חוויה עשירה אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

נוף ייחודי

המלון אוריינט נעשה חלק אינטגרלי מעברה של ירושלים ובהיותו שותף נכבד בשימור מבנים היסטוריים בעיר ירושלים והריהו בעצמו חלק מנופה העירוני הייחודי הקסום של ירושלים.

בנוסף למיקומו בלב העיר ובלבה המושבה הגרמנית שהוא מתחם רווי מסעדות חנויות וגם הינו איזור ציורי אשר גם הינו משקיף על פני כל הנוף המרהיב של הבירה.

עולם העיצוב

הן עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי בוצע על ידי אנשי עיצוב וארכיטקטים בעלי שם עולמי. עניין בתי מלון בירושלים ברגע האחרון בהחלט מעסיק מטיילים רבים המתכננים נופש במלון.

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו החדיש של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת העשויה מחומרי גלם ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים מזרחיים בית המלון הינו חיבור ייחודי של שיטת בנייה מודרנית עם סגנון בנייה עתיקה של מבנים משומרים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה מלון אוריינט נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בישראל הודות לחיבורם הכל כך מעניין של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר ביחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

מוזיאון המלון

מלון אוריינט מכיל בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים הכולל אוסף מעניין של פריטים היסטוריים מתקופתם של הטמפלרים לצד אירוח יצירות של אמנים ישראליים המציגים עבודות אומנות מודרניות.

חדרים

החדרים והסוויטות של המלון הינם עשויים ברמת גימור וברמת עיצוב מפואר ובמפרט טכני עשיר והם מצויידים לנוחותם המקסימאלית של המתארחים. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בד, כלי מיטה נקיים, רכים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל מלון אוריינט משקיפים לעבר הנוף המדהים של העיר הניבט לכיוון העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

כל חדרי האירוח והסוויטות בבית המלון כולם הם עוצבו בסגנון אלגנטי. חדרי האירוח והסוויטות משתרעות על פני תשע קומות בניין המלון.

הסוויטות

הן שוכנות בבניין משומר העשוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בעיצוב אלגנטי מיוחד במינו ישן ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה עתיקה.

בקומה התשיעית של הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך היום.

מתקני הבריאות

בבית המלון ישנן שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה לנוף היפה של העיר. הבריכה ממוקמת במרכזו של איזור ענק.

בקומתו התחתונה של מבנה המלון נמצאת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

טיפולי האסתטיקה ופנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות בריאותיות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון מיוחד עשיר ואותנטי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה לעבר נופה היפה של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בסגנון אקסלוסיבי, באווירה וברמה בינלאומית.

אולם כנסים

במלון ישנו אולם מרווח מרהיב ומעוצב בקו אקסלוסיבי ומשמש גם כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות ואיכות

זקוקים לאינפורמציה על בתי מלון בירושלים ברגע האחרון? באתר orient-hotel.com תוכלו לגלות את החומר שחיפשתם.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג מוכר של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני המלון כולם כמו מלונות בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. נופשי המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות, קבוצות ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

בית המלון מונגש לבעלי צרכים מיוחדים אשר להם בעיית נגישות והוא מאפשר כניסה נוחה בטוחה ויעילה לנופשים שהם מתקשים בהתניידות כדי לתת גם להם כמתארחים בעלי צרכים מיוחדים חווית אירוח נוחה, בטוחה וכייפית באופן מירבי. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חוויית נופש מושלמת באווירה ייחודית של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>