מלונות פנסיון מלא בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט

הנכם מחפשים מידע לגבי מלונות פנסיון מלא בירושלים? אל תחפשו יותר. אתם נמצאים באתר הנכון. בלב ירושלים, העיר הצופנת בחובה קסם של אלפי שנות עבר היסטורי. ירושלים היא עיר בעלת עבר קדום עשיר אשר מחובר למציאות עכשווית עם מבט לעתיד, בין רחובותיה בתוך הנוף הקסום ובדיוק על המפגש המופלא הזה נמצא מלון אוריינט המספק חווית נופש קסומה מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט הינו חיבור מיוחד של מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית נופש בלתי נשכחת ואקסלוסיבית למתארחים בבית המלון ולשוהים בו.

חווית אירוח

מיקומו של מלון אוריינט בבניין שעבר תהליך שימור בלב המושבה הגרמנית הציורית וקו סיגנונו נותנים לו את מראהו המעניין ויוצרים את התחושה של מפגש מיוחד בין ישן לחדש ויוצר הצצה לנקודת מפגש נדיר בין מסורת להווה בזכות היותו חלק מפרוייקט שימור של בתים בעלי עבר היסטורי בעיר ובנוסף גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של העיר ירושלים.

בית המלון הינו מיזוג ייחודי בין מסורת לחדשנות, ונמצא בבניין משומר כחלק מפרויקט שימור בניינים בעלי מורשת היסטורית בירושלים.

המלון הוא שילוב מעניין של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה הנותן חווית נופש יוקרתית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לאורחיו.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין מלון אוריינט ישנו לובי גדול הכולל בתוכו בנוסף חוויה חזותית מרתקת לאורחים בו והינה משלבת בתוכה שילוב ייחודי של אומנות מודרנית יחד עם פריטי אוסף אריכאולוגי המפגיש מסורת מול חדשנות.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה הנותנת חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים מענגים המסמלים את מאכליה של העיר.

נוף ייחודי

בית מלון אוריינט ירושלים נחשב שותף אינטגרלי ממורשתה של ירושלים והינו שותף נכבד בעבודות שימור מבנים היסטוריים בירושלים והינו בעצמו חלק מהנוף העירוני הייחודי הקסום של הבירה.

בית המלון סמוך מאד לאיזורי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והוא נמצא כשני קילומטר מהעיר העתיקה והוא קרוב לרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד מקומות תיירותיים מעניינים כגון הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מתחמים תיירותים רבים מרתקים אחרים וסמוך גם למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות ברחבי ירושלים.

עולם העיצוב

מבחינת עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב נדירה העשויה מחומרי גלם ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים מזרחיים מלון אוריינט הינו חיבור מעניין של שיטת בנייה מודרנית ושל סגנון בנייה מסורתית של בניינים עתיקים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה בית המלון נחשב לאחד מהמלונות המיוחדים בארץ הודות לשילובם הכל כך מעניין של חומרי הגלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

גם עיצוב הפנים שלו הינו מאד מעניין, אשר נותן תחושה של יוקרה מודרנית לצד תחושה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על סטייל עיצוב אלגנטי. נושא מלונות פנסיון מלא בירושלים לרוב מטריד מטיילים רבים המתכננים חופשה בבית המלון.

מלון אוריינט ואומנות

המלון כולל בתוכו בנוסף את מוזיאון הטמפלרים ומכיל אוסף מיוחד של פריטים עתיקים מזמנם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות אומנות של אמנים ישראליים המציגים עבודות אומנות עכשוויות.

חדרי בית המלון

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון כולם הם עוצבו בעיצוב אקסלוסיבי. חדרי האירוח הם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

החדרים והסוויטות של המלון הינם עשויים בסטנדרט גימור וברמת עיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והינם מצויידים לנוחותם המקסימאלית של הנופשים. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים ומכילים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת למתארחים אנשי העסקים שבהם לעבוד בנחת.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרים של העיר.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומה התשיעית של הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות בכל היום.

הינן נמצאות בבניין שעבר תהליך שימור הבנוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בעיצוב אלגנטי ייחודי מסורתי באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה עתיקה.

מתקני הבריאות של המלון

מספרת המלון מרווחת אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון עשיר של עיצוב שיער וטיפולים מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המירבית של אורחי המלון.

תפריט חדר האוכל של המלון מכיל ארוחות בריאותיות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון מרתק עשיר ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה על הנוף היפה של ירושלים. נופשי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו ערב לחיך מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

על גג מבנה בית המלון במתחם הבריכה קיים מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולי בריאות וטיפולי אסתטיקה אשר בו יכולים נופשי בית המלון לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במקום. הספא האקסלוסיבי מציע טיפולי יופי ונותן שפע פעילויות בריאותיות נוספות מהנות ביותר.

במלון אוריינט קיימות שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית ממוקמת על גג בניין בית המלון בקומה העליונה. הבריכה נמצאת במרכזו של מתחם גדול.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

האולם מותאם למפגשים עיסקיים והוא מכיל בתוכו כמה חדרי התוועדות ללקוחות עיסקיים ולאנשים פרטיים המבקשים לקיים פגישה עיסקית, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות המלון

מחפשים פרטים על מלונות פנסיון מלא בירושלים? ב- orient-hotel.com תגלו את כל מה שרציתם לדעת.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג ידוע של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני בית המלון ללא יוצא מן הכלל ככל בתי המלון בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. המלון הוא מבית רשת ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בארץ אשר היא קיימת כבר מאז  1980, עם הרבה ניסיון בתחום שירות המלונאות והיא המובילה במדינת ישראל ובעלת שם רב.

מלון אוריינט מותאם לבעלי צרכים מיוחדים אשר להם בעיית התניידות והוא מספק גישה קלה בטיחותית ויעילה לאורחים שהם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כמתארחים בעלי מוגבלויות חווית אירוח יעילה, בטוחה וכייפית ביותר. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חוויית נופש מושלמת באווירה ייחודית של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>