ספא אוריינט טלפון

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים – כל מה שרציתם לדעת על ספא אוריינט טלפון. בבירת ישראל ירושלים, העיר המקפלת בתוכה פלא של אלפי שנות היסטוריה. העיר היא עיר בעלת עבר עשיר שהינו משולב לחיים מודרניים עם מבט לעתיד, בין שכונותיה בתוך נופה היפה ובדיוק על המפגש הנדיר הזה נמצא בית מלון אוריינט ירושלים הנותן חווית נופש מפנקת ייחודית לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט שייך לקבוצת מלונות ישרוטל אשר הינה מהראשונות בישראל והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אירוח ברמה גבוהה

המלון הינו שותף חשוב גם בשמירה על המשכיות צביונה האורבני החזותי הייחודי והעתיק של העיר.

בית המלון הינו מיזוג מעניין של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

מלון אוריינט נמצא במרכז ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופת הטמפלרים שהיו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתיישב בבירה ירושלים, מאמצע המאה ה- 19.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין המלון ישנו איזור גדול הכולל בתוכו גם חוויה וויזואלית מרתקת לשוהים בו.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת היוצרת חוויה מדהימה של חגיגת טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של העיר כל אלו ביחד נותנים לשוהים במלון חוויה עשירה אשר מעניקה גם את הרוח וגם את הגוף.

נוף ייחודי

הודות למיקומו של מלון אוריינט ירושלים במרכזה של העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר נוסדה במאה התשע עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל וקבעו בה את ביתם.

מלון אוריינט קרוב מאד לאיזורי בילוי חשובים נוספים בעיר והוא נמצא במרחק שני קילומטרים מהעיר העתיקה והוא קרוב לרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד אתרים תיירותיים אטרקטיביים כמו הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מקומות תיירותים רבים מעניינים נוספים וקרוב בנוסף למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות ברחבי הבירה.

דיזיין

הן עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי נעשה על ידי מעצבי פנים ואדריכלים בעלי שם עולמי. מצאתם את האינפורמציה שחיפשתם על ספא אוריינט טלפון? במידה ולא, צרו קשר ונשתדל לסייע לכם.

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וקו עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת הבנויה מחומרי בנייה מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים אוריינטלים המלון הינו שילוב ייחודי של צורת בנייה מודרנית ושל סגנון בנייה עתיקה של בתים שעברו תהליך שימור שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם הייחודי של מוטיבים אתניים של העיר יחד עם סממנים בני זמננו הוא הנותן לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

מוזיאון המלון

בית המלון כולל בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים ומכיל אוצר נדיר של פריטים עתיקים מזמנם של הטמפלרים לצד אירוח יצירות אומנות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות בנות זמננו.

החדרים

במלון אוריינט ישנם 243 חדרים יפים מרווחים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. חדרי האירוח הם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם בנויים בסטנדרט גימור ובעיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחותם המקסימאלית של האורחים. כל החדרים והסוויטות הינם מצויידים וכוללים: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת ללקוחות העיסקיים שבהם לעבוד בנחת.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרירים של ירושלים.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הינן בעלות חלונות בצורת קשת ויציאה לחצר פרטית בגודל 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן מחוברות לטרקלין פרטי מפואר גדול בקומה התשיעית.

מתקני הבריאות

חדר האוכל של המלון הינו חדר אוכל מרווח, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומשרה למתארחים בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט העשיר, הטרי והערב המוצע בו. תפריט האוכל המוצע הוא בעל אופי ייחודי מכיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות על פי שמותיהן של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את המזון המוצע בהתאם. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל תודעת שירות גבוה. אורחי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו מענג מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

בגג מבנה המלון במתחם הבריכה נמצא מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולי בריאות וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים מתארחי המלון לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במקום. הספא האקסלוסיבי מציע טיפולי אסתטיקה ומספק שפע פעילויות נוספות מהנות ביותר.

מספרת בית המלון גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון רחב של עיצוב שיער וטיפולי שיער מקיפים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המירבית של אורחי בית המלון.

בבית המלון קיימות שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה לעבר נופה הציורי של העיר. הבריכה נמצאת באמצעו של איזור גדול.

אולם הכנסים

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

שירות המלון

החניה לכל מתארחי המלון הינה בחינם ובקירבת המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חווית אירוח מפנקת באווירה קסומה של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

צריכים נתונים בנושא ספא אוריינט טלפון? כאן באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו לגלות את כל מה שרציתם לדעת.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג מוכר של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני המלון כולם כמו מלונות בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מחמירים ביותר. בית מלון אוריינט הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בישראל שהינה קיימת כבר מאז  1980, עם ניסיון רב בתחום שירות המלונאות והינה המובילה במדינת ישראל ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>