מלון בירושלים לסוף שבוע

מבצעים חמים

מלון אוריינט

בית מלון אוריינט הינו שילוב מיוחד של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרתי המציע חווית אירוח קסומה ויוקרתית לנופשים בבית המלון ולשוהים בו.

חובבי מלון אוריינט ירושלים: כל מה שרציתם להבין על מלון בירושלים לסוף שבוע. העיר המקודשת לעם ישראל, מושכת אליה המוני תיירים רבים מכל קצוות מדינת ישראל והעולם כולו, הינה עיר של שילובים מעניינים של קצוות. מלון אוריינט ירושלים מציע חוויה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של הבירה ירושלים.

חוויה מושלמת

בית מלון אוריינט הינו שילוב מיוחד בין הישן לחדש, ונמצא במבנה משומר כחלק ממבצע שימור מבנים בעלי ערך הסטורי בירושלים.

בית המלון שוכן במרכז ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מזמנם של הטמפלרים שהיו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ ישראל ולהתמקם בבירה ירושלים, באמצע המאה ה- 19.

מלון אוריינט הינו שילוב ייחודי של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית נופש יוקרתית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

חוויה אומנותית

בבניין המלון ישנו איזור גדול המכיל בנוסף חוויה אומנותית מעניינת לאורחים בו והינה משלבת בתוכה מיזוג ייחודי של אומנות מודרנית עם אוסף פריטים ארכיאולוגי המפגיש עבר מול הווה.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה המעניקה חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים מענגים המסמלים את מאכליה של העיר כל אלו ביחד נותנים לאורחים במלון חוויה עשירה אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

נוף ייחודי

הודות למיקומו של מלון אוריינט ירושלים במרכזה של העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נבנתה באמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל והקימו בה את מושבם.

והודות למיקומו במרכז ירושלים ובלבה המושבה הגרמנית שהוא מתחם רווי מסעדות חנויות וגם הוא איזור מרהיב אשר גם הינו צופה על הנוף המרהיב של הבירה.

דיזיין

בניין מלון אוריינט מורכב מעשר קומות וצמוד יחד עם בניין משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. בניין בית המלון נחשב לאחד מהמלונות היפים בארץ הודות לחיבורם הכל כך ייחודי של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת מרהיבים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

הן עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי בוצע על ידי מעצבי פנים וארכיטקטים בעלי שם עולמי. מצאתם את הנתונים שאתם מחפשים על מלון בירושלים לסוף שבוע? אם עדיין לא, פנו אלינו ונשמח לענות לכם.

נופש לחובבי אומנות

מלון אוריינט ירושלים כולל בתוכו בנוסף את מוזיאון הטמפלרים הכולל אוסף נדיר של פריטים היסטוריים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות עכשוויות.

חדרים

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של מלון אוריינט פונים לכיוון נופה היפה של העיר הנשקף לעבר העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

החדרים והסוויטות של המלון הינם עשויים בסטנדרט גימור בקו עיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחיותם המירבית של האורחים. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בית, כלי מיטה נקיים, רכים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

כל חדרי האירוח והסוויטות בבית המלון ללא יוצא מן הכלל הינם עוצבו בקו אלגנטי. חדרי האירוח והסוויטות משתרעות על פני תשע קומות בניין המלון.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומה התשיעית של הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך היום.

הינן שוכנות בבניין שעבר תהליך שימור העשוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו יוקרתי ייחודי עתיק ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה מסורתית.

מתקני בריאות

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות טריות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוגשות הינן בעלות מגוון מעניין עשיר ואותנטי של טעמים. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף המלון ובעל תודעת שירות גבוה. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו טעים מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר וטעים ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

במלון נמצאות שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית ממוקמת בגג מבנה בית המלון בקומה עשר. הבריכה נמצאת באמצעו של מתחם גדול.

טיפולי האסתטיקה והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. הספא האקסלוסיבי נותן טיפולי אסתטיקה ומספק שלל פעילויות בריאותיות נוספות מפנקות ביותר.

מספרת המלון גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון עשיר של עיצובי שיער וטיפולים מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המקסימאלית של אורחי המלון.

אולם הכנסים

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של בית המלון אירועים או כנסים פרטיים.

איכות ללא פשרות

רשת מלונות ישרוטל היא מותג מוכר של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כמותג בענף השירות המלונאי כולו. מלון אוריינט ירושלים הוא מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה במדינת ישראל אשר היא קיימת כבר משנת  1980, עם ניסיון רב בתחום השירות המלונאי והיא הראשונה במדינת ישראל ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט מותאם לנכים שיש להם בעיית נגישות והוא מספק גישה קלה בטוחה ויעילה לאורחים אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כמתארחים בעלי צרכים מיוחדים חווית אירוח קלה, בטוחה ומהנה ביותר. החופשה במלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חוויית נופש מענגת באווירה קסומה של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מחפשים אינפורמציה בנושא מלון בירושלים לסוף שבוע? כאן באתר orient-hotel.com תוכלו לקבל את כל החומר שחיפשתם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>