מלון אוריינט ישרוטל כתובת

[maxbutton id="1"]

אוריינט ישרוטל

הנכם מבצעים חיפוש אחר נתונים בנושא מלון אוריינט ישרוטל כתובת? אל לכם לחפש עוד! הגעתם לאתר הנכון. העיר המקודשת לעם ישראל, סוחפת אליה המוני תיירים רבים מקצוות ישראל והעולם כולו, הינה עיר של מיזוגים מיוחדים של קצוות. העיר היא עיר בעלת עבר עשיר אשר ממוזג לחיים מודרניים עם אופק לעתיד, בין סמטאותיה בתוך נופה הקסום ובדיוק על החיבור המופלא הזה שוכן בית מלון אוריינט ירושלים המציע חווית נופש מפנקת מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט הינו מיזוג מעניין של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חוויה בלתי נשכחת ויוקרתית לאורחים במלון ולשוהים בו.

חוויה מושלמת

בית המלון הינו שילוב מסקרן של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה הנותן חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

המלון הופך שותף מרכזי גם בשמירה על רצף נופה העירוני החזותי הייחודי והעתיק של עיר הבירה.

מיקומו של המלון במבנה שעבר תהליך שימור במרכז המושבה הגרמנית הציורית וקו סיגנונו מקנים לו את אופיו המעניין ומעבירים את האווירה של מיזוג מדהים בין העבר להווה ומאפשר הצצה למפגש נדיר בין מסורת לתקופה הנוכחית בזכות היותו חלק מפרוייקט שימור של בניינים היסטורים בעיר ירושלים ומכאן גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר ירושלים.

חוויה וויזואלית

בבניין המלון ישנו איזור מרווח המציע גם חוויה אומנותית מדהימה לשוהים בו והינה אוצרת בתוכה מפגש מיוחד של אומנות עכשווית עם פריטי ארכיאולוגיה המפגיש חדש מול ישן.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת המעניקה חוויה מרוממת של חגיגת טעמים מענגים המסמלים את מאכליה של העיר.

מיקום ונוף

המלון נעשה שותף אינטגרלי ממורשתה של העיר ירושלים ובהיותו שותף נכבד בעבודות שימור בניינים היסטוריים בעיר ירושלים והוא בעצמו חלק מנופה העירוני המיוחד היפה של ירושלים.

בנוסף למיקומו המרכזי בעיר ובלב המושבה הגרמנית שהינו מתחם רווי מסעדות חנויות וגם הינו איזור מרהיב אשר גם הינו חולש על פני כל הנוף היפה של ירושלים.

עיצוב

מבחינת עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת העשויה מחומרי גלם מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים מזרחיים המלון הוא מיזוג מרתק של צורת בנייה עכשווית ושל סגנון בנייה ישנה של מבנים ישנים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. בניין המלון נחשב לאחד מהמלונות המיוחדים בארץ הודות לחיבורם הכל כך ייחודי של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

הן עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי בוצע על ידי מעצבים ואדריכלים בעלי שם עולמי. מצאתם את מה שאתם צריכים על מלון אוריינט ישרוטל כתובת? אם עדיין לא, צרו קשר ונשמח לענות לכם.

אומנות

המלון מכיל בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים ובו אוצר נדיר של פריטים עתיקים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגת עבודות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות בנות זמננו.

החדרים

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון כולם הינם בעיצוב בסטייל יוקרתי. החדרים והסוויטות פזורות על פני תשע קומות בניין בית המלון.

הסוויטות גם הן גדולות ובגודל 60 מ"ר. כל החדרים והסוויטות הינם מאובזרים ומכילים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת ללקוחות העיסקיים שבהם לעבוד בנוחות.

כל חדרי המלון והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרירים של ירושלים.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הן בעלות חלונות בצורת קשת עם אפשרות יציאה לגינה פרטית שגודלה 36 מ"ר.

בקומת הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך כל היום.

מתקני הבריאות

בקומה התחתונה של מבנה מלון אוריינט ממוקמת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

על גג מבנה מלון אוריינט באיזור הבריכה קיים מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק פעילויות בריאות וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים מתארחי מלון אוריינט לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במקום. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

במלון קיימות שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה אל עבר המדהים של ירושלים. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ויופי המסופקים בסביבתה.

חדר האוכל של בית המלון הוא חדר אוכל מרווח, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומספק למתארחים בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט העשיר, הטרי והערב המוצע בו. התפריט המוצע הינו בעל אופי מיוחד כיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות לפי שמותיהן של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את האוכל הניתן בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה לעבר נופה היפה של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בסגנון אקסלוסיבי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

אולם הכנסים

אולם הכנסים מותאם לפגישות עסקיות והינו כולל בתוכו מספר חדרי התוועדות ללקוחות עיסקיים וללקוחות פרטיים הרוצים לקיים מפגש עיסקי, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

איכות ללא פשרות

עורכים חיפוש אחר פרטים בנושא מלון אוריינט ישרוטל כתובת? כאן באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תקבלו את כל החומר שחיפשתם.

מלון אוריינט ירושלים הינו חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בארץ וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירות מקצועי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הינו נודע בשירות איכותי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. בית המלון הוא מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בישראל שהינה קיימת כבר מאז  1980, עם ניסיון רב בתחומי השירות המלונאי והיא הראשונה בישראל ובעלת מוניטין רב.

החניה לכל נופשי המלון הינה בחינם וסמוכה בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח לאורחים בו חוויית נופש מענגת באווירה ייחודית של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *