מלונות ללילה בירושלים

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

בית מלון אוריינט הוא שילוב מעניין של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חוויה קסומה ויוקרתית למתארחים במלון ולשוהים בו.

אתם צריכים מידע לגבי מלונות ללילה בירושלים? אל תחפשו יותר! הנכם נמצאים באתר הטוב ביותר. בבירת ישראל ירושלים, העיר הצופנת בחובה פלא במשך אלפי שנות היסטוריה. ירושלים הינה עיר בעלת עבר היסטורי עשיר שהינו מחובר למציאות עכשווית עם מבט לעתיד, בין שכונותיה בתוך נופה הקסום ובדיוק על החיבור הנדיר הזה שוכן מלון אוריינט ירושלים הנותן חווית אירוח מענגת ייחודית לאורך כל עונות השנה.

אירוח ברמה גבוהה

המלון הוא שילוב מיוחד בין ישן לחדש, ונמצא במבנה שעבר תהליך שימור כחלק מתנופת שימור בניינים בעלי ערך הסטורי בירושלים.

בית המלון הינו שילוב ייחודי של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

מיקומו של המלון בבניין שעבר תהליך שימור ברחבי המושבה הגרמנית הציורית וקו סיגנונו מקנים לו את מראהו הייחודי ונותנים את התחושה של שילוב מדהים בין מסורת לקידמה ונותן מבט לחיבור נדיר בין זמן העבר לימינו בזכות היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של בניינים היסטורים בעיר ירושלים ומכאן גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של העיר ירושלים.

חוויה אומנותית

בבניין המלון ישנו איזור מרווח המכיל בנוסף חוויה וויזואלית מדהימה לאורחים בו והיא אוגדת בתוכה מפגש ייחודי של אומנות מודרנית עם פריטים ארכיאולוגים ומפגיש חדש מול ישן.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת היוצרת חוויה מדהימה של מגוון טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים.

מיקום ונוף

המלון אוריינט מהווה שותף אינטגרלי מההיסטוריה של ירושלים והינו שותף נכבד מתהליך שימור מבנים היסטוריים בירושלים והריהו בעצמו חלק מנופה העירוני הייחודי היפה של הבירה.

מלון אוריינט סמוך מאד למתחמי בילוי חשובים נוספים בעיר והוא נמצא כשני קילומטר מן העיר העתיקה וסמוך לרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד מקומות תיירותיים אטרקטיביים כמו הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מתחמים תיירותים רבים מעניינים אחרים וקרוב גם למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות במרכזה של העיר.

עיצוב מרהיב

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת הבנויה מחומרי גלם מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים אוריינטלים המלון הינו שילוב מרתק של סגנון בנייה חדשה עם סגנון בנייה עתיקה של מבנים שעברו תהליך שימור שהם בעלי ערך היסטורי רב. בניין בית המלון נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בישראל הודות למיזוגם הכל כך ייחודי של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת מרהיבים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

בנוסף עיצוב הפנים שלו הוא מאד מעניין, אשר נותן אווירה של אקסלוסיביות עכשווית לצד תחושה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סטייל עיצוב מעודן. נושא מלונות ללילה בירושלים הינו מעסיק לא מעט מטיילים המתכננים חופשה בבית מלון.

הצד האומנותי

מלון אוריינט ירושלים מכיל בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים ובו אוצר מעניין של פריטים עתיקים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגתם של יצירות של אמנים ישראליים המציגים עבודות אומנות מודרניות.

חדרי מלון אוריינט

הסוויטות גם הן גדולות וגודלן 60 מ"ר. כל החדרים והסוויטות הינם מצויידים ומכילים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת לאורחים העיסקיים שביניהם לעבוד בנחת.

כל חדרי המלון והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה החורפיים של ירושלים.

כל החדרים והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הינם בעיצוב בסטייל יוקרתי. החדרים והסוויטות פרושות על פני תשע הקומות מבנה בית המלון.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומת הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך כל היום.

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים עם יציאה לגינה פרטית שגודלה 36 מ"ר.

מתקני הבריאות

חדר האוכל של בית המלון הוא חדר אוכל רחב ידיים, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומספק לאורחים בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט העשיר, האיכותי והמענג המוצע בו. התפריט המוגש הינו בעל אופי ייחודי מפני שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות לפי שמות של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את האוכל המוצע בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון היא מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה אל עבר נופה הקסום של ירושלים. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו מענג מגוון וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר ומענג ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

הבריכה הפנימית נמצאת בפנים הבניין והיא מוצלת. הבריכה החיצונית משקיפה לעבר נופה המדהים של ירושלים. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה המוצעים סביבה.

על גג בניין בית המלון באיזור הבריכה ישנו מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן פעילויות בריאות וטיפולי יופי שבו יכולים מתארחי מלון אוריינט לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במקום. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי נותן טיפולי אסתטיקה ומספק שפע פעילויות בריאותיות נוספות מפנקות ביותר.

בקומתו התחתונה של מבנה המלון ישנה מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

אולם הכנסים

במלון ישנו אולם כנסים רחב-ידיים מרהיב ומעוצב בקו אלגנטי המשמש גם כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות והאיכות של מלון אוריינט

מחפשים אינפורמציה על מלונות ללילה בירושלים? כאן באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תמצאו את מה שחיפשתם.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג נודע של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים ללא יוצא מן הכלל ככל בתי המלון בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מחמירים ביותר. המלון הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בישראל שהינה פועלת כבר מאז  1980, עם ניסיון רב בתחומי השירות המלונאי והיא המובילה בישראל ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט מונגש לאנשים בעלי מוגבלויות אשר להם בעיית התניידות והוא מספק גישה נוחה בטוחה ויעילה לנופשים אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לתת גם להם כאנשים בעלי מוגבלויות חווית נופש יעילה, בטיחותית וכייפית באופן מקסימאלי. חופשה במלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חווית אירוח מענגת באווירה ייחודית של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>