מלונות לשבת בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט

בית מלון אוריינט שייך לרשת מלונות ישרוטל אשר היא מהוותיקות בישראל והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חובבי מלון אוריינט ירושלים – הכל אודות מלונות לשבת בירושלים. העיר המקודשת לעם ישראל, סוחפת אליה מיליוני תיירים רבים מרחבי מדינת ישראל והעולם כולו, היא עיר של חיבורים מעניינים של קצוות. העיר היא עיר בעלת עבר היסטורי עשיר אשר משולב למציאות עכשווית עם אופק לעתיד, בין סמטאותיה בתוך הנוף היפה ובדיוק על המפגש הנדיר הזה שוכן מלון אוריינט המספק חווית נופש קסומה מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

חווית אירוח

מיקומו של מלון אוריינט במבנה שעבר תהליך שימור בלב המושבה הגרמנית הציורית ועיצובו נותנים לו את מראהו המיוחד ונותנים את האווירה של חיבור קסום בין העבר להווה ונותן מבט למפגש נדיר בין עבר לימינו בזכות היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של בתים היסטורים בעיר ירושלים ומכאן גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של העיר ירושלים.

שילוב מעניין זה בא לידי ביטוי גם בצורה עיצובית בצורת מבנה מלון אוריינט שצורת העיצוב שלו הוא חדשני מושקע ומושלב ביחד עם סגנון ארכיטקטורה מסורתי וברמה עולמית.

מלון אוריינט ירושלים הופך שותף מרכזי גם בשמירה על רצף יופיה העירוני החזותי הייחודי והמסורתי של עיר הבירה.

חוויה וויזואלית

במבנה המלון ישנו לובי מרווח המכיל גם חוויה אומנותית מעניינת לשוהים בו.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת הנותנת חוויה חושית של חגיגת טעמים מעניינים המאפיינים את מאכליה של ירושלים.

נוף ייחודי

בית המלון סמוך מאד לאיזורי בילוי חשובים נוספים בעיר והינו שוכן במרחק הליכה מן העיר העתיקה וסמוך לרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד אתרים תיירותיים חשובים דוגמת הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מקומות תיירותים רבים מעניינים נוספים וסמוך גם למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות במרכזה של ירושלים.

הודות למיקום של בית המלון בלב העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נוסדה במחצית המאה התשע-עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל והקימו בה את מושבם.

דיזיין

בניין בית המלון מורכב מעשר קומות וממוזג יחד עם מבנה משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מבנה המלון נחשב לאחד מהמלונות היפים בארץ הודות לשילובם הכל כך ייחודי של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

גם עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי בוצע על ידי מעצבי פנים ואדריכלים בעלי שם עולמי. קיבלתם את האינפורמציה שאתם מחפשים על מלונות לשבת בירושלים? אם לא, צרו קשר וננסה לסייע לכם.

אומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד גוון מעניין של חווית נופש קסומה המרחיבה את הדעת שהמלון  מציע למתארחים.

החדרים

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הינם מעוצבים בקו יוקרתי. החדרים הינם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

הסוויטות גם הן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעליים, כלי מיטה נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של מלון אוריינט פונים לכיוון נופה הקסום של ירושלים הניבט אל עבר העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

סוויטות המלון

הינן שוכנות בבניין משומר הבנוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו אלגנטי קסום ישן ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה מסורתית.

בקומה התשיעית של הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך כל היום.

מתקני בריאות

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות מגוונות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון מעניין מגוון ואותנטי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון היא מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה לעבר הנוף המרהיב של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בסגנון אקסלוסיבי, בסגנון וברמה בינלאומית.

בקומתו התחתונה של בניין בית המלון שוכנת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

על גג בניין בית המלון במתחם הבריכה נמצא מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולים וטיפולי יופי אשר בו יכולים נופשי מלון אוריינט לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במתחם. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

הבריכה הפנימית שוכנת בתוך הבניין והיא מוצלת. הבריכה החיצונית צופה על נופה היפה של העיר ירושלים. הבריכה ממוקמת במרכזו של איזור גדול.

כנסים

האולם מתאים לפגישות עסקיות והוא כולל בתוכו כמה חדרי ישיבות ללקוחות עיסקיים ולאנשים פרטיים המבקשים לבצע פגישה עיסקית, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות והאיכות של מלון אוריינט

צריכים פרטים בנושא מלונות לשבת בירושלים? ב- חובבי מלון אוריינט ירושלים תגלו את מה שחיפשתם.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג נודע של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כשם דבר בענף המלונאות כולו. אורחי מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות עיסקיות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

החניה לכל מתארחי מלון אוריינט היא בחינם וסמוכה המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חווית אירוח מושלמת באווירה מיוחדת של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>