ישרוטל מלון חדש בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

הנכם צריכים מידע בנושא ישרוטל מלון חדש בירושלים? אין סיבה לבצע חיפושים יותר! אתם נמצאים באתר הנכון. העיר המקודשת לעם ישראל, מושכת אליה המוני תיירים רבים מקצוות מדינת ישראל והעולם כולו, הינה עיר של חיבורים מעניינים של ניגודים. העיר היא עיר בעלת עבר מפואר אשר מחובר להווה עם פנים לעתיד, בין שכונותיה בתוך נופה המרהיב ובדיוק על המפגש הייחודי הזה שוכן בית מלון אוריינט ירושלים המציע חווית אירוח עשירה ייחודית לאורך כל עונות השנה.

בית מלון אוריינט הוא שילוב מיוחד של מלון בוטיק ומלון יוקרתי המספק חווית אירוח בלתי נשכחת ואקסלוסיבית למתארחים בבית המלון ולשוהים בו.

חוויה מושלמת

בית המלון הוא שילוב מסקרן של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה הנותן חווית נופש יוקרתית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לאורחיו.

בית המלון ממוקם בלב ליבה של העיר, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת כבר מזמנם של הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ הקודש ולהתיישב בעיר ירושלים, במחציתה של המאה ה- 19.

מלון אוריינט נעשה שותף חשוב גם בשמירה על המשכיות נופה העירוני הוויזואלי היפה והעתיק של העיר.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה המלון ישנו איזור מרווח הכולל בנוסף חוויה חזותית מעניינת לאורחים בו והינה אוצרת בתוכה חיבור מסקרן של יצירות אומנות מודרניות עם פריטי ארכיאולוגיה ומפגיש חדש מול ישן.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה היוצרת חוויה חושית של חגיגת טעמים מעניינים המאפיינים את מאכליה של ירושלים כל אלו יחד מספקים למתארחים בבית המלון חוויה ייחודית אשר מספקת גם את הרוח וגם את הגוף.

לב עיר הבירה

בית המלון מהווה שותף בלתי נפרד ממורשתה של ירושלים והינו שותף נכבד בשימור בתים היסטוריים בעיר ירושלים והינו בעצמו חלק מנופה העירוני המיוחד היפה של ירושלים.

זאת בנוסף למיקומו במרכז ירושלים ובלבה המושבה הגרמנית שהינו איזור רווי מסעדות חנויות וגם הוא איזור ציורי אשר גם הינו חולש על פני כל הנוף המהפנט של ירושלים.

חוויה לעיניים

הן עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי מעצבים ואדריכלים בעלי שם עולמי. מצאתם את הנתונים שאתם צריכים בעניין ישרוטל מלון חדש בירושלים? אם עדיין לא, פנו אלינו וננסה לענות לכם.

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה הבנויה מחומרי גלם ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים מזרחיים בית המלון הינו חיבור ייחודי של צורת בנייה בת זמננו ושל סגנון בנייה עתיקה של בתים עתיקים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם המעניין של סממנים אתניים של העיר ביחד מוטיבים מודרניים הוא המעניק לבית המלון את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

מלון אוריינט ואומנות

בית המלון מכיל בתוכו בנוסף את מוזיאון הטמפלרים ובו אוסף מיוחד של פריטים ארכיאולוגים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגתם של יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות עכשוויות.

החדרים של המלון

החדרים והסוויטות של בית המלון הינם מתוכננים באיכות גימור ובעיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחיותם המירבית של המתארחים. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים: מיטה גדולה, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת ללקוחות העיסקיים שבהם לעבוד בנוחות.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרירים של העיר.

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים גדולים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות מפוארות מרווחות. חדרי האירוח והסוויטות משתרעות על פני תשע קומות בניין המלון.

הסוויטות

כל הסוויטות הינן צמודות לפרוזדור פרטי מהודר מרווח בקומה תשע.

הינן נמצאות בבניין שעבר תהליך שימור העשוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו יוקרתי ייחודי ישן באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה עתיקה.

מתקני בריאות

חדר האוכל של המלון הינו חדר אוכל גדול, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומספק לאורחינו בו חוויה קולינרית עשירה, הודות לתפריט הססגוני, הטרי והמענג המוצע בו. התפריט המוגש הוא בעל אופי ייחודי כיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מקוטלגות לפי שמותיהן של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את המזון המוגש בהתאם. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף בית המלון ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אקסלוסיבי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

מספרת בית המלון מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון רחב של עיצוב שיער וטיפולים רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המירבית של אורחי המלון.

על גג בניין מלון אוריינט במתחם הבריכה ישנו מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק פעילויות בריאות וטיפולי אסתטיקה אשר בו יכולים נופשי בית המלון לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במתחם. הספא האקסלוסיבי נותן למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

בבית המלון ישנן שתי בריכות, אחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה על נופה המדהים של העיר ירושלים. הבריכה נמצאת במרכזו של איזור מרווח.

אולם הכנסים של המלון

בבית המלון נמצא אולם רחב-ידיים מפואר ומעוצב בעיצוב אקסלוסיבי ומשמש בנוסף כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות המלון

החניה לכל נופשי בית המלון הינה חינם ובקירבת בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח למתארחים בו חוויית נופש מענגת באווירה ייחודית של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

עורכים חיפוש אחר אינפורמציה על ישרוטל מלון חדש בירושלים? ב- חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו לגלות את כל מה שחיפשתם.

מלון אוריינט הינו חלק מרשת ענפה של מלונות ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי מקצועי עתיר ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הוא נודע בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. כל מתקני המלון כולם ככל בתי המלון בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מחמירים ביותר. בית המלון הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בארץ שהינה פועלת כבר מאז  1980, עם ניסיון רב בתחומי שירות המלונאות והיא המובילה בארץ ובעלת שם רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>