מלון חדש בירושלים 2019

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

בית מלון אוריינט הינו חיבור מעניין של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המעניק חווית נופש בלתי נשכחת ואקסלוסיבית לאורחים במלון ולשוהים בו.

הנכם מבצעים חיפוש אחר מידע על מלון חדש בירושלים 2019? אין צורך להשתגע יותר! הגעתם לאתר הטוב ביותר. בלב ירושלים, העיר המקפלת בתוכה מיסתורין של אלפי שנות היסטוריה. ירושלים היא עיר בעלת עבר קדום מפואר שהינו משולב להווה עם מבט לעתיד, בין סמטאותיה בתוך נופה היפה ובדיוק על המפגש הנדיר הזה שוכן מלון אוריינט המספק חווית אירוח מפנקת בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

חוויה בלתי נשכחת

מלון אוריינט ירושלים הוא מיזוג ייחודי של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לאורחיו.

בית המלון הינו מיזוג ייחודי בין הישן לחדש, ונמצא במבנה שעבר תהליך שימור כחלק מפרויקט שימור בתים בעלי ערך הסטורי בעיר ירושלים.

מיקומו של בית המלון בבניין המשומר במרכז המושבה הגרמנית הציורית ועיצובו מקנים לו את מראהו המיוחד ומעבירים את האווירה של חיבור מיוחד בין רוח ישנה לחדשה ונותן הצצה לנקודת מפגש נדיר בין תקופות עבר לימינו על ידי היותו חלק מפרוייקט שימורם של בניינים היסטורים בעיר ובנוסף גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של ירושלים.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין בית המלון ישנו מתחם מרווח הכולל בנוסף חוויה חזותית מרתקת לשוהים בו והיא אוגדת בתוכה מיזוג מסקרן של אומנות מודרנית יחד עם פריטים ארכיאולוגים המפגיש עבר מול הווה.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה היוצרת חוויה בלתי נשכחת של חגיגת טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של ירושלים כל אלו גם יחד נותנים לאורחים בבית המלון חוויה ייחודית אשר מספקת גם את הרוח וגם את הגוף.

נוף עוצר נשימה

הודות למיקומו של מלון אוריינט ירושלים במרכז העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נוסדה באמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל וקבעו בה את ביתם.

מלון אוריינט קרוב מאד למוקדי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והוא ממוקם כשני קילומטרים מהעיר העתיקה וסמוך לרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד מקומות תיירותיים חשובים כגון הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מתחמים תיירותים רבים מעניינים אחרים וסמוך גם למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות במרכז הבירה.

עולם העיצוב

בניין מלון אוריינט בנוי מעשר קומות ומשולב יחד עם מבנה שימור ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מבנה מלון אוריינט נחשב לאחד מבתי המלון היפים בישראל הודות לשילובם הכל כך מעניין של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

בנוסף קו עיצוב הפנים שלו הוא מאד ייחודי, אשר נותן אווירה של יוקרה עכשווית לצד תחושה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על קו עיצוב אלגנטי. נושא מלון חדש בירושלים 2019 הינו מעלה שאלות בקרב מטיילים רבים המתכננים חופשה במלון.

הצד האומנותי

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד רובד מסקרן של חווית נופש קסומה המעשירה את הדעת שהמלון  מציע למתארחים.

חדרי מלון אוריינט

כל החדרים והסוויטות בבית המלון כולם הינם עוצבו בסטייל אלגנטי. החדרים הם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

כל חדרי המלון והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה החורפיים של ירושלים.

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם עשויים בסטנדרט גימור ובעיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחותם המירבית של המתארחים. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת למתארחים העיסקיים שבהם לעבוד בנוחות.

הסוויטות של מלון אוריינט

כל הסוויטות הינן מחוברות ללובי פרטי מפואר גדול בקומה התשיעית.

הינן שוכנות במבנה משומר העשוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון יוקרתי מיוחד במינו עתיק ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה עתיקה.

יופי ופנאי

טיפולי היופי ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, המתחם הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקנים רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

חדר האוכל של מלון אוריינט הינו חדר אוכל מרווח, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומשרה לאורחינו בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט המגוון, הטרי והטעים המוצע בו. הארוחות המוגשות הינן בעלות מגוון מסקרן עשיר ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים היא מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה על נופה היפה של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בעיצוב אלגנטי, בסגנון וברמה בינלאומית.

במלון קיימות שתי בריכות, אחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית ממוקמת בגג בניין בית המלון בקומה העשירית. הבריכה נמצאת במרכזו של איזור גדול.

המספרה גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון עשיר של עיצוב שיער וטיפולים רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של אורחי המלון.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

אולם הכנסים מתאים למפגשים עיסקיים והוא כולל בתוכו כמה חדרי התוועדות לאנשי עסקים ולאנשים פרטיים הרוצים לקיים פגישה עיסקית, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

איכות ללא פשרות

החניה לכל לקוחות מלון אוריינט הינה בחינם ובקירבת המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח לאורחים בו חוויית נופש בלתי נשכחת באווירה ייחודית של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט הוא חלק מרשת ענפה של מלונות ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בישראל וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי מקצועי עתיר ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הוא נודע בשירות איכותי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כשם דבר בענף המלונאות כולו. לקוחות המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם.

באתר orient-hotel.com תוכלו לקרוא חומר לגבי מלון חדש בירושלים 2019.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>