לינה מלון אוריינט

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

אתר orient-hotel.com: כל המידע על לינה מלון אוריינט. בבירת ישראל ירושלים, העיר המקפלת בתוכה מיסתורין של אלפי שנות עבר היסטורי. מלון אוריינט ירושלים מציע חוויה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של הבירה ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים הוא שילוב מיוחד של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המעניק חווית נופש בלתי נשכחת ויוקרתית לנופשים במלון ולשוהים בו.

חוויה מושלמת

מלון אוריינט ירושלים נמצא במרכז ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופת הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ הקודש ולהתיישב בבירתה ירושלים, במחציתה של המאה ה- 19.

מלון אוריינט ירושלים הוא שילוב מסקרן של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית נופש יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

בית מלון אוריינט הינו מיזוג ייחודי בין הישן לחדש, והוא נמצא בבניין שעבר תהליך שימור כחלק מתנופת שימור מבנים בעלי ערך הסטורי בעיר.

חוויה וויזואלית

בבניין מלון אוריינט ישנו לובי גדול המציע בנוסף חוויה אומנותית מעניינת לשוהים בו והינה אוצרת בתוכה שילוב מסקרן של אומנות מודרנית יחד עם פריטי ארכיאולוגיה המפגיש מסורת מול חדשנות.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת היוצרת חוויה בלתי נשכחת של מגוון טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של העיר כל אלו גם יחד נותנים לשוהים במלון אוריינט חוויה ייחודית אשר מספקת גם את הלב ואת הנשמה.

מיקום ונוף

המלון נעשה שותף אינטגרלי מעברה של העיר ירושלים ובהיותו שותף נכבד מתהליך שימור בתים היסטוריים בעיר והינו בעצמו חלק מנופה האורבני הייחודי הקסום של העיר.

והודות למיקומו בלב העיר ובמרכז המושבה הגרמנית שהינו מתחם רווי מסעדות בוטיקים וגם הוא איזור ציורי אשר גם הינו צופה על הנוף המדהים של ירושלים.

חוויה לעיניים

המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים האורבניים המרהיבים בירושלים ובארץ. עניין לינה מלון אוריינט לרוב מטריד אנשים המתכננים חופשה בבית מלון.

מבחינת עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו החדיש של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב נדירה הבנויה מחומרים שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים אוריינטלים בית המלון הוא מיזוג ייחודי של צורת בנייה חדשה ושל סגנון בנייה מסורתית של בתים עתיקים שהם בעלי ערך היסטורי רב. שילובם המעניין של סממנים אתניים של העיר ביחד אלמנטים עכשווים הינו היוצר לבית המלון את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

מוזיאון המלון

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד גוון מסקרן של חווית נופש קסומה המרחיבה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  מציע למבקרים.

חדרי בית המלון

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל מלון אוריינט צופים לכיוון נופה המדהים של ירושלים הנשקף לכיוון העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

הסוויטות גם הן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. ברוב החדרים ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בד, מצעים נקיים, רכים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

כל החדרים והסוויטות במלון כולם הם מעוצבים בקו יוקרתי. החדרים הם גדולים וגודלם 36 מ"ר.

הסוויטות

הן שוכנות במבנה שעבר תהליך שימור העשוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו עיצובי אקסלוסיבי ייחודי עתיק באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה מסורתית.

כל הסוויטות הינן מחוברות לפרוזדור פרטי מהודר גדול בקומה התשיעית.

יופי ופנאי

חדר האוכל של המלון הינו חדר אוכל רחב ידיים, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומספק לאורחינו בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט העשיר, האיכותי והטעים המוגש בו. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון מסקרן מגוון ואותנטי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה על נופה היפה של ירושלים. אורחי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו טעים עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר וטעים ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

במלון אוריינט נמצאות שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית ממוקמת על גג מבנה בית המלון בקומה העשירית. הבריכה ממוקמת במרכזו של איזור ענק.

טיפולי היופי והפנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה מקצועית, המתחם הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע טיפולי אסתטיקה ונותן מגוון פעילויות נוספות מהנות ביותר.

בקומה התחתונה של בניין בית המלון נמצאת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

אולם הכנסים של המלון

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של מלון אוריינט אירועים או כנסים פרטיים.

השירות והאיכות של בית המלון

מלון אוריינט ירושלים מותאם לבעלי צרכים מיוחדים שיש להם בעיית התניידות והוא מאפשר גישה נוחה בטיחותית ויעילה לאורחים אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לתת גם להם כאורחים בעלי צרכים מיוחדים חווית אירוח נעימה, בטוחה וכייפית באופן מירבי. חופשה במלון אוריינט תספק לנופשים בו חווית אירוח מושלמת באווירה קסומה של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג מוכר של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כשם דבר בענף המלונאות כולו. מלון אוריינט ירושלים הוא מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה במדינת ישראל אשר היא קיימת כבר משנת  1980, עם ניסיון עשיר בתחום שירות המלונאות והינה המובילה במדינת ישראל ובעלת שם רב.

עורכים חיפוש אחר מידע אודות לינה מלון אוריינט? ב- חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו לגלות את כל מה שחיפשתם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>