ישרוטל ירושלים אוריינט

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

אתם מחפשים נתונים אודות ישרוטל ירושלים אוריינט? אל לכם לחפש עוד! אתם נמצאים באתר הטוב ביותר. העיר המקודשת לעם ישראל, מושכת אליה אלפי אורחים רבים מכל קצוות הארץ והעולם כולו, היא עיר של מיזוגים מעניינים של קצוות. ירושלים היא עיר בעלת עבר קדום עשיר שהינו משולב להווה עם פנים לעתיד, בין סמטאותיה בתוך הנוף הקסום ובדיוק על המפגש הנדיר הזה שוכן מלון אוריינט הנותן חווית נופש מפנקת בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

בית מלון אוריינט הינו שילוב מעניין של מלון בוטיק ובית מלון יוקרתי המציע חווית אירוח קסומה ואקסלוסיבית לאורחים במלון ולשוהים בו.

אירוח ברמה גבוהה

מיקומו של מלון אוריינט בבניין השימור במרכז המושבה הגרמנית הציורית וסגנונו העיצובי מקנים לו את מראהו המעניין ונותנים את האווירה של מיזוג מיוחד בין מסורת לקידמה ומאפשר הצצה לחיבור נדיר בין מסורת לעכשווי על ידי היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של מבנים בעלי עבר היסטורי בעיר ובנוסף גם לשימור ההיסטוריה הכללי של ירושלים.

מלון אוריינט הוא שילוב מעניין בין מסורת לחדשנות, והוא נמצא במבנה שעבר תהליך שימור כחלק מפרויקט שימור בניינים בעלי ערך הסטורי בעיר.

שילוב מעניין זה מתבטא בנוסף מבחינה וויזואלית בצורת בניין מלון אוריינט שסגנון הקו העיצובי שלו הינו עכשווי איכותי וממוזג ביחד עם אופי בנייה עתיק וברמה עולמית.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה המלון ישנו מתחם מרווח המכיל בנוסף חוויה אומנותית מרתקת למבקרים בו והינה אוצרת בתוכה שילוב מסקרן של אומנות עכשווית עם פריטי אוסף אריכאולוגי המחבר מסורת מול חדשנות.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת המעניקה חוויה בלתי נשכחת של מגוון טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של ירושלים.

לב עיר הבירה

בית מלון אוריינט ירושלים נחשב שותף אינטגרלי מההיסטוריה של העיר ירושלים ובהיותו שותף נכבד בעבודות שימור בתים היסטוריים בעיר והריהו בעצמו חלק מהנוף האורבני הייחודי היפה של ירושלים.

והודות למיקומו בלב העיר ובלב המושבה הגרמנית שהוא מתחם רווי מסעדות חנויות וגם הוא איזור מרהיב אשר גם הינו משקיף על פני הנוף המרהיב של העיר.

עולם העיצוב

מבנה מלון אוריינט ירושלים בנוי מעשר קומות ומחובר יחד עם בניין משומר ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. שילובם הייחודי של סממנים מזרחיים של העיר ביחד מוטיבים מודרניים הינו הנותן לבית המלון את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

גם עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי בוצע על ידי מעצבי פנים ואדריכלים בעלי שם עולמי. נושא ישרוטל ירושלים אוריינט הינו מטריד מטיילים רבים המתכננים נופש במלון.

מלון אוריינט ואומנות

מלון אוריינט אוצר בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים הכולל אוצר נדיר של פריטים ארכיאולוגים מזמנם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות מודרניות.

החדרים של המלון

כל החדרים והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הם מעוצבים בסטייל יוקרתי. חדרי האירוח והסוויטות פזורות על פני תשע קומות מבנה המלון.

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל בית המלון משקיפים לעבר נופה המרהיב של ירושלים הנשקף אל עבר העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

הסוויטות גם הינן גדולות ובגודל 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בית, כלי מיטה נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

הסוויטות

הן נמצאות בבניין שעבר תהליך שימור הבנוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון יוקרתי ייחודי ישן ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה עתיקה.

כל הסוויטות הינן צמודות לטרקלין פרטי מפואר מרווח בקומה התשיעית.

מתקני היופי

במלון אוריינט נמצאות שתי בריכות, אחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה על הנוף המרהיב של ירושלים. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה המוצעים בסביבתה.

מספרת המלון מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון עשיר של עיצובי שיער וטיפולי שיער מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המירבית של נופשי המלון.

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות מגוונות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. תפריט האוכל המוצע הוא בעל אופי ייחודי מפני שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות על פי שמותיהן של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את האוכל המוגש בהתאם. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ואדיב בניצוחו של שף המלון ובעל רמת שירות גבוה. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו ערב לחיך עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר וטעים ומגוון מעניין של יינות איכותיים.

טיפולי היופי והפנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע טיפולי יופי ונותן שלל פעילויות נוספות מהנות ביותר.

אולם הכנסים

האולם מותאם לפגישות עסקיות והוא כולל בתוכו כמה חדרי ישיבות לאנשי עסקים ולאנשים פרטיים המעוניינים לבצע פגישה עיסקית, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות והאיכות של בית המלון

מחפשים פרטים בנושא ישרוטל ירושלים אוריינט? באתר orient-hotel.com תגלו את החומר שחיפשתם.

המלון מונגש לבעלי צרכים מיוחדים שיש להם בעיית אפשרות גישה והוא מאפשר כניסה קלה בטיחותית ויעילה ללקוחות שהם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כאורחים בעלי מוגבלויות חווית נופש נוחה, בטיחותית וכייפית באופן מקסימאלי. החופשה במלון אוריינט תבטיח למתארחים בו חוויית נופש מפנקת באווירה קסומה של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג נודע של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. אורחי בית המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>