בית מלון למשפחות בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת ישרוטל אשר היא מהמובילות בישראל והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתם מחפשים אחר אינפורמציה על בית מלון למשפחות בירושלים? אין סיבה לבצע חיפושים יותר! אתם נמצאים באתר הטוב ביותר. בלב ירושלים, העיר המקפלת בתוכה קסם של אלפי שנות היסטוריה. העיר הינה עיר בעלת עבר היסטורי מפואר שהינו מחובר למציאות עכשווית עם פנים לעתיד, בין רחובותיה בתוך נופה הקסום ובדיוק על המפגש הנדיר הזה שוכן מלון אוריינט המספק חווית נופש קסומה מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

חוויה מושלמת

מלון אוריינט ירושלים הינו מיזוג מעניין בין הישן לחדש, ונמצא בבניין שעבר תהליך שימור כחלק מתנופת שימור מבנים בעלי ערך הסטורי בעיר ירושלים.

מיקומו של מלון אוריינט במבנה השימור בלב המושבה הגרמנית הציורית וקו סיגנונו נותנים לו את אופיו הייחודי ונותנים את ההרגשה של מיזוג קסום בין העבר להווה ונותן מבט להתמזגות נדיר בין מסורת לתקופה הנוכחית בזכות היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של בתים בעלי עבר היסטורי בירושלים ובנוסף גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של העיר.

בית מלון אוריינט הוא מיזוג ייחודי של מלון בוטיק ומלון יוקרה הנותן חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לאורחיו.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין בית המלון ישנו איזור מרווח המציע גם חוויה אומנותית מדהימה למתארחים בו והינה משלבת בתוכה שילוב ייחודי של אומנות עכשווית עם פריטי ארכיאולוגיה המפגיש עבר מול הווה.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה המעניקה חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של ירושלים כל אלו גם יחד נותנים לאורחים בבית המלון חוויה ייחודית אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

נוף ייחודי

בנוסף למיקומו בלב העיר ובלב המושבה הגרמנית שהינו מתחם רווי מסעדות חנויות וגם הינו מתחם ציורי אשר גם הוא חולש על פני נופה המדהים של ירושלים.

הודות למיקום של מלון אוריינט ירושלים בלב העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נוסדה במחצית המאה התשע-עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל וקבעו בה את ביתם.

עיצוב

בנוסף עיצוב הפנים שלו הוא מאד מעניין, אשר נותן אווירה של יוקרה עכשווית לצד תחושה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סטייל עיצוב נקי. קיבלתם את האינפורמציה שאתם צריכים בקשר לבית מלון למשפחות בירושלים? אם עדיין לא, פנו אלינו ונשתדל לענות לכם.

בניין מלון אוריינט בנוי מעשר קומות וממוזג יחד עם מבנה שימור ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מיזוגם הייחודי של אלמנטים אתניים של העיר יחד עם אלמנטים עכשווים הינו המעניק למלון את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

מלון אוריינט ואומנות

מלון אוריינט ירושלים אוצר בתוכו בנוסף את מוזיאון הטמפלרים הכולל אוסף מעניין של פריטים היסטוריים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגתם של יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות עכשוויות.

החדרים של המלון

הסוויטות גם הינן גדולות ובגודל 60 מ"ר. כל החדרים והסוויטות הינם מצויידים וכוללים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת לאורחים העיסקיים שבהם לעבוד בנחת.

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרירים של ירושלים.

במלון ישנם 243 חדרים יפים מרווחים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. החדרים והסוויטות פזורות על פני תשע הקומות מבנה המלון.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומה התשיעית של הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך כל היום.

הסוויטות הן בעלות חלונות בצורת קשת עם אפשרות יציאה לחצר פרטית שגודלה 36 מ"ר.

מתקני הבריאות

טיפולי היופי והפנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הרחב של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע טיפולי אסתטיקה ונותן מגוון פעילויות נוספות כייפיות ביותר.

תפריט חדר האוכל של המלון מכיל ארוחות בריאותיות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. תפריט האוכל המוגש הינו בעל אופי ייחודי מפני שכל הארוחות המוצעות בו הינן מקוטלגות על פי שמות של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את המזון המוצע בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון היא מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה על הנוף המרהיב של ירושלים. נופשי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו ערב לחיך מגוון וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון ומענג ומגוון מעניין של יינות איכותיים.

במלון קיימות שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית משקיפה על נופה הציורי של הבירה. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה המסופקים בסביבתה.

בקומתו התחתונה של בניין מלון אוריינט ישנה מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

אולם הכנסים של המלון

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של מלון אוריינט אירועים או כנסים פרטיים.

שירות ואיכות

החניה לכל אורחי בית המלון היא חינם וסמוכה המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. החופשה במלון אוריינט תבטיח לנופשים בו חווית אירוח מושלמת באווירה מיוחדת של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

בדף זה תגלו חומר אודות בית מלון למשפחות בירושלים.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג נודע של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. לקוחות מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות עיסקיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>