יום ספא מלון אוריינט

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

בית מלון אוריינט הוא שילוב מעניין של מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חוויה קסומה ואקסלוסיבית לאורחים במלון ולשוהים בו.

אתר orient-hotel.com – כל מה שרציתם לדעת בנושא יום ספא מלון אוריינט. בלב ירושלים, העיר הצופנת בחובה מיסתורין של אלפי שנות היסטוריה. מלון אוריינט ירושלים מאפשר חגיגה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של העיר ירושלים.

חוויה מושלמת

המלון הינו שותף חשוב גם בשמירה על המשכיות נופה האורבני הוויזואלי היפה והמסורתי של הבירה.

מלון אוריינט הינו שילוב מיוחד של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

מיקומו של המלון בבניין שעבר תהליך שימור במרכז המושבה הגרמנית הישנה וסגנונו העיצובי מקנים לו את אופיו המעניין ויוצרים את האווירה של שילוב מיוחד בין רוח ישנה לחדשה ומאפשר מבט לחיבור נדיר בין תקופות קודמות למודרניזציה על ידי היותו חלק מפרוייקט שימור של בניינים בעלי עבר היסטורי בעיר ומכאן גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של ירושלים.

חוויה אומנותית

במבנה מלון אוריינט ישנו איזור מרווח הכולל בתוכו בנוסף חוויה חזותית מעניינת למבקרים בו.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת המעניקה חוויה בלתי נשכחת של מגוון טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים.

לב עיר הבירה

הודות למיקום של מלון אוריינט ירושלים במרכז העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נבנתה מאמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ וקבעו בה את מושבם.

והודות למיקומו במרכז ירושלים ובלב המושבה הגרמנית שהינו איזור משופע מסעדות חנויות וגם הוא מתחם מרהיב אשר גם הינו צופה על כל הנוף המהפנט של הבירה.

עיצוב

גם עיצוב הפנים שלו הינו מאד ייחודי, אשר נותן אווירה של יוקרה עכשווית לצד אווירה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על קו עיצוב נקי. קראתם על המידע שאתם צריכים בנושא יום ספא מלון אוריינט? אם עדיין לא, צרו קשר וננסה לענות לכם.

מבחינת עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה המעוצבת מחומרים ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים מזרחיים המלון הינו שילוב מרתק של סגנון בנייה עכשווית עם סגנון בנייה מסורתית של בתים משומרים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה המלון נחשב לאחד מהמלונות המיוחדים בישראל הודות לשילובם הכל כך מעניין של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מרהיבים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

הצד האומנותי

בית המלון אוצר בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים ומכיל אוסף מיוחד של פריטים עתיקים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגת עבודות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות בנות זמננו.

החדרים

חדרי האירוח והסוויטות של המלון הינם עשויים ברמת גימור ובעיצוב יוקרתי ובמפרט טכני עשיר והם מצויידים לנוחותם המירבית של האורחים. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בד, כלי מיטה נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל מלון אוריינט משקיפים אל נופה היפה של העיר הנשקף לעבר העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

במלון אוריינט ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים גדולים ונקיים ומתוכם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. החדרים והסוויטות פרושות על פני תשע הקומות בניין בית המלון.

סוויטות המלון

בקומת הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך כל היום.

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים עם יציאה לגינה פרטית בגודל 36 מ"ר.

מתקני הבריאות

הבריכה הפנימית ממוקמת בתוך הבניין והיא מוצלת. הבריכה החיצונית משקיפה לנוף המדהים של ירושלים. הבריכה נמצאת במרכזו של מתחם גדול.

טיפולי האסתטיקה והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע יותר מ- 70 טיפולי גוף.

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הינו חדר אוכל גדול, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומספק לאורחים בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט המגוון, הטרי והערב המוצע בו. התפריט המוצע הינו בעל אופי מיוחד כיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות על פי שמות של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את המזון המוגש בהתאם. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף בית המלון ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אלגנטי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

מספרת המלון מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון רחב של עיצובי שיער וטיפולים רחבים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המקסימאלית של שוהי המלון.

כנסים

אולם הכנסים מותאם לפגישות עסקיות והוא מכיל בתוכו כמה חדרי ישיבות ללקוחות עיסקיים וללקוחות פרטיים הרוצים לקיים פגישה עיסקית, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות ואיכות

רשת מלונות ישרוטל היא מותג ידוע של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים ללא יוצא מן הכלל ככל בתי המלון בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. בית מלון אוריינט הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בישראל אשר היא קיימת כבר מאז  1980, עם ניסיון עשיר בתחום השירות המלונאי והינה הראשונה במדינת ישראל ובעלת מוניטין רב.

החניה לכל נופשי מלון אוריינט ירושלים הינה בחינם וליד המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה במלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חוויית נופש מושלמת באווירה ייחודית של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

באתר orient-hotel.com תקראו מידע עדכני לגבי יום ספא מלון אוריינט.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>