אוריינט מלון בירושלים

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

מלון אוריינט הוא שילוב מיוחד של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חוויה קסומה ואיכותית למתארחים במלון ולשוהים בו.

אתם מבצעים חיפוש אחר נתונים אודות אוריינט מלון בירושלים? אל לכם לחפש עוד! הנכם נמצאים במקום הטוב ביותר. במרכז ירושלים, העיר הצופנת בחובה קסם במשך אלפי שנות היסטוריה. העיר הינה עיר בעלת עבר היסטורי מפואר אשר משולב לחיים מודרניים עם פנים לעתיד, בין שכונותיה בתוך הנוף הקסום ובדיוק על קו התפר הייחודי הזה שוכן מלון אוריינט המספק חווית נופש מפנקת ייחודית לאורך כל עונות השנה.

אירוח ברמה אחרת

בית המלון הופך שותף מרכזי גם בשמירה על רצף יופיה העירוני החזותי היפה והעתיק של הבירה.

שילוב ייחודי זה בא לידי ביטוי גם מבחינה וויזואלית בצורת מבנה המלון שצורת הקו העיצובי שלו הינו מודרני יוקרתי ומושלב ביחד עם אופי ארכיטקטורה עתיק בסטנדרט עולמית.

מיקומו של מלון אוריינט במבנה השימור בלב המושבה הגרמנית הישנה וקו סיגנונו נותנים לו את מראהו המיוחד ויוצרים את ההרגשה של מפגש קסום בין העבר להווה ויוצר הצצה להתמזגות נדיר בין זמן העבר לחדשנות בזכות היותו חלק מפרוייקט שימור של בניינים היסטורים בעיר ומכאן גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של ירושלים.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין בית המלון ישנו מתחם גדול הכולל גם חוויה חזותית מרתקת למבקרים בו.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה המעניקה חוויה בלתי נשכחת של חגיגת טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של ירושלים כל אלו גם יחד נותנים לאורחים במלון אוריינט חוויה בלתי נשכחת אשר מספקת גם את הרוח וגם את הגוף.

מיקום ונוף

והודות למיקומו במרכזה של העיר ובלב המושבה הגרמנית שהינו מתחם משופע מסעדות חנויות וגם הינו מתחם מרהיב אשר גם הינו צופה על נופה המרהיב של הבירה.

המלון אוריינט מהווה שותף אינטגרלי ממורשתה של העיר והינו שותף נכבד בעבודות שימור בניינים היסטוריים בירושלים והינו בעצמו חלק מהנוף האורבני המיוחד היפה של הבירה.

עיצוב מרהיב

מבנה מלון אוריינט בנוי מעשר קומות ומחובר יחד עם בניין משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מיזוגם הייחודי של סממנים אתניים של העיר ביחד סממנים עכשווים הינו הנותן לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

גם קו עיצוב הפנים שלו הינו מאד ייחודי, אשר נותן תחושה של אקסלוסיביות מודרנית לצד תחושה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על סטייל עיצוב אלגנטי. נושא אוריינט מלון בירושלים הינו מעלה שאלות בקרב לא מעט מטיילים המתכננים חופשה בבית מלון.

אומנות

בית המלון מכיל בתוכו בנוסף את מוזיאון הטמפלרים ובו אוסף מיוחד של פריטים ארכיאולוגים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגתם של עבודות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות עכשוויות.

חדרי המלון

הסוויטות גם הינן גדולות ובגודל 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בית, מצעים נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרי אירוח יפים גדולים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. חדרי האירוח והסוויטות פזורות על פני תשע הקומות מבנה בית המלון.

כל חדרי המלון והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה החורפיים של העיר.

הסוויטות

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות בכל היום.

הסוויטות הינן בעלות חלונות בצורת קשת עם אפשרות יציאה לחצר פרטית וגודלה 36 מ"ר.

מתקני הבריאות של המלון

מספרת המלון מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון גדול של עיצוב שיער וטיפולים רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של אורחי בית המלון.

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות מגוונות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. תפריט האוכל המוגש הוא בעל אופי ייחודי כיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות על פי שמותיהן של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את האוכל המוגש בהתאם. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בסגנון אקסלוסיבי, בסגנון וברמה בינלאומית.

הבריכה הפנימית שוכנת בתוך המבנה והיא מוצלת. הבריכה החיצונית שוכנת בגג בניין המלון בקומה עשר. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף משלל טיפולי בריאות ויופי המסופקים בסביבתה.

בגג מבנה בית המלון במתחם הבריכה קיים מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולים וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים מתארחי המלון לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במקום. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע טיפולי אסתטיקה ונותן מגוון פעילויות בריאותיות נוספות כייפיות ביותר.

אולם הכנסים

במלון נמצא אולם מרווח מרהיב ומעוצב בעיצוב אלגנטי המשמש בנוסף כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות המלון

החניה לכל אורחי המלון הינה חינם ובקירבת המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חווית אירוח מושלמת באווירה קסומה של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג ידוע של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כמותג בענף המלונאות כולו. אורחי מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

זקוקים לפרטים בנושא אוריינט מלון בירושלים? כאן באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו לגלות את כל החומר שחיפשתם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>