מלון שישי שבת בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

חובבי מלון אוריינט ירושלים: כל מה שאתם צריכים להבין על מלון שישי שבת בירושלים. בעיר ירושלים, העיר המקפלת בתוכה מיסתורין במשך אלפי שנות עבר היסטורי. מלון אוריינט ירושלים מאפשר חגיגה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של העיר ירושלים.

מלון אוריינט הוא שילוב מיוחד של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המעניק חווית נופש קסומה ואיכותית למתארחים בבית המלון ולשוהים בו.

חוויה בלתי נשכחת

המלון הוא מיזוג ייחודי של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לנופשיו.

מיקומו של המלון במבנה המשומר ברחבי המושבה הגרמנית הישנה וקו סיגנונו נותנים לו את מראהו המיוחד ויוצרים את האווירה של חיבור מרתק בין רוח ישנה לחדשה ונותן הצצה למפגש נדיר בין עבר למודרניזציה בזכות היותו חלק מפרוייקט שימור של בתים בעלי עבר היסטורי בעיר ומכאן גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של ירושלים.

המלון הופך שותף אינטגרלי גם בשמירה על רצף יופיה העירוני הוויזואלי המיוחד והעתיק של העיר.

חוויה אומנותית

בבניין בית המלון ישנו מתחם מרווח הכולל בנוסף חוויה אומנותית מדהימה למתארחים בו.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת היוצרת חוויה מרוממת של מגוון טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים.

נוף ייחודי

בית מלון אוריינט ירושלים מהווה חלק אינטגרלי מההיסטוריה של העיר והינו שותף נכבד מתהליך שימור בניינים בעלי ערך היסטורי בעיר והינו בעצמו חלק מנופה האורבני המיוחד היפה של העיר.

והודות למיקומו במרכז ירושלים ובלבה המושבה הגרמנית שהוא איזור רווי מסעדות בוטיקים וגם הוא איזור מרהיב אשר גם הינו צופה על כל נופה המדהים של ירושלים.

חוויה לעיניים

המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים העירונים היפים בבירה ובארץ. קראתם על המידע שחיפשתם על מלון שישי שבת בירושלים? במידה ולא, פנו אלינו ונשמח לעזור לכם.

בניין בית המלון מורכב מעשר קומות ומשולב יחד עם בניין משומר ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. מיזוגם הייחודי של מוטיבים מזרחיים של העיר ביחד אלמנטים מודרניים הוא המעניק לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

מוזיאון המלון

מלון אוריינט אוצר בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים ובו אוצר מעניין של פריטים היסטוריים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגתם של יצירות של אמנים ישראליים המציגים עבודות אומנות מודרניות.

חדרי בית המלון

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל בית המלון פונים לכיוון הנוף המרהיב של העיר הנשקף אל העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

הסוויטות גם הן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בית, מצעים נקיים, רכים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרי אירוח יפים גדולים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות מפוארות גדולות. חדרי האירוח והסוויטות פרושות על פני תשע הקומות מבנה המלון.

סוויטות המלון

הינן שוכנות במבנה שעבר תהליך שימור הבנוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו עיצובי אקסלוסיבי מיוחד במינו עתיק ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה ישנה.

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות בכל היום.

מתקני בריאות

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות בריאותיות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. התפריט המוצע הוא בעל אופי ייחודי מכיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות על פי שמותיהן של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את האוכל המוצע בהתאם. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ואדיב בניצוחו של שף בית המלון ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בעיצוב אקסלוסיבי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

במלון אוריינט קיימות שתי בריכות, אחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית משקיפה על נופה המרהיב של הבירה. הבריכה ממוקמת במרכזו של מתחם מרווח.

טיפולי האסתטיקה והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, המתחם הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

המספרה גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון רחב של עיצובי שיער וטיפולים רחבים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המקסימאלית של אורחי בית המלון.

אולם הכנסים

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

איכות ללא פשרות

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג מוכר של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני בית המלון כולם ככל בתי המלון בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. לקוחות המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות עיסקיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

מחפשים נתונים אודות מלון שישי שבת בירושלים? ב- orient-hotel.com תוכלו לקבל את החומר שחיפשתם.

בית המלון מותאם לאנשים בעלי מוגבלויות שיש להם בעיית אפשרות גישה והוא מאפשר כניסה נוחה בטיחותית ויעילה ללקוחות אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כאנשים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש נעימה, בטיחותית וכייפית באופן מקסימאלי. החופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חוויית נופש מפנקת באווירה קסומה של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>