מלון אוריינט מייל

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

מלון אוריינט ירושלים שייך לקבוצת מלונות ישרוטל אשר היא מהוותיקות בישראל והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חובבי מלון אוריינט ירושלים: כל מה שרציתם לדעת על מלון אוריינט מייל. בעיר ירושלים, העיר המקפלת בתוכה פלא של אלפי שנות היסטוריה. מלון אוריינט ירושלים מאפשר חגיגה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של העיר ירושלים.

אירוח ברמה אחרת

מיקומו של בית המלון במבנה המשומר ברחבי המושבה הגרמנית הישנה ועיצובו מקנים לו את אופיו המיוחד ונותנים את האווירה של חיבור מדהים בין זמנים עברו לימינו אנו ונותן מבט לחיבור נדיר בין תקופות עבר לעכשווי בזכות היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של בניינים היסטורים בעיר ומכאן גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של ירושלים.

בית המלון הוא מיזוג מיוחד בין ישן לחדש, והוא נמצא בבניין שעבר תהליך שימור כחלק מתנופת שימור בניינים בעלי מורשת היסטורית בעיר.

מלון אוריינט הינו מיזוג ייחודי של מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לאורחיו.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין מלון אוריינט ישנו לובי גדול הכולל גם חוויה חזותית מרתקת למבקרים בו.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה היוצרת חוויה חושית של חגיגת טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של העיר.

מיקום ונוף

המלון נעשה שותף בלתי נפרד ממורשתה של העיר ובהיותו שותף נכבד בעבודות שימור בניינים היסטוריים בעיר ירושלים והוא בעצמו חלק מהנוף האורבני המיוחד הקסום של ירושלים.

המלון קרוב מאד לאיזורי בילוי עיקריים נוספים בעיר והוא ממוקם כשני קילומטר מהעיר העתיקה והוא קרוב למדרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד אתרים תיירותיים אטרקטיביים כמו הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מתחמים תיירותים רבים מעניינים נוספים וסמוך בנוסף למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות במרכזה של העיר ירושלים.

דיזיין

גם עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי מעצבים ואדריכלים בעלי שם עולמי. קיבלתם את המידע שאתם מחפשים בקשר למלון אוריינט מייל? אם עדיין לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו וננסה לסייע לכם.

מבחינת עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת המעוצבת מחומרי בנייה שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים אוריינטלים מלון אוריינט הינו שילוב מרתק של צורת בנייה חדשה עם סגנון בנייה ישנה של בתים עתיקים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. שילובם המיוחד של אלמנטים אוריינטאליים של העיר ביחד מוטיבים עכשווים הינו היוצר לבית המלון את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

מלון אוריינט ואומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד גוון ייחודי של חווית נופש קסומה המרחיבה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  נותן לנופשים.

חדרי בית המלון

הסוויטות גם הינן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. ברוב החדרים ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בית, כלי מיטה נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

בבית המלון ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים מרווחים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. חדרי האירוח והסוויטות פרושות על פני תשע הקומות מבנה המלון.

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של מלון אוריינט משקיפים לכיוון הנוף המרהיב של העיר הנשקף לכיוון העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

הסוויטות של מלון אוריינט

כל הסוויטות הינן צמודות לפרוזדור פרטי מהודר מרווח בקומה התשיעית.

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים עם יציאה לחצר פרטית שגודלה 36 מ"ר.

מתקני בריאות

בקומה התחתונה של בניין מלון אוריינט ירושלים שוכנת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

טיפולי היופי ופנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. הספא היוקרתי מציע למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

במלון ישנן שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית שוכנת בגג בניין המלון בקומה העשירית. הבריכה ממוקמת במרכזו של מתחם מרווח.

תפריט חדר האוכל של המלון מכיל ארוחות טריות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון מיוחד עשיר ומסורתי של טעמים. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ואדיב בניצוחו של שף בית המלון ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בסגנון אקסלוסיבי, בסגנון וברמה בינלאומית.

אולם הכנסים של המלון

האולם מותאם למפגשים עיסקיים והינו מכיל בתוכו כמה חדרי התוועדות ללקוחות עיסקיים ולאנשים פרטיים המעוניינים לבצע פגישה עיסקית, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות והאיכות של מלון אוריינט

מלון אוריינט הוא חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בארץ וכיאה לחברה גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי איכותי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות רב שנים הוא מצטיין בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים ללא יוצא מן הכלל כמו מלונות בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. לקוחות המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות עיסקיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם.

כאן תוכלו לגלות מידע על מלון אוריינט מייל.

בית המלון מותאם לאנשים בעלי מוגבלויות אשר להם בעיית התניידות והוא מספק גישה קלה בטוחה ויעילה ללקוחות שהם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כנופשים בעלי מוגבלויות חווית נופש יעילה, בטיחותית ומהנה באופן מקסימאלי. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לאורחים בו חוויית נופש מושלמת באווירה קסומה של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>