מלונות בירושלים מחירים

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

מלון אוריינט הוא מיזוג מיוחד של מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חוויה בלתי נשכחת ואיכותית לנופשים בבית המלון ולשוהים בו.

חובבי מלון אוריינט ירושלים – כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא מלונות בירושלים מחירים. בבירת ישראל ירושלים, העיר הצופנת בחובה פלא של אלפי שנות עבר היסטורי. ירושלים הינה עיר בעלת עבר קדום עשיר שהינו מחובר להווה עם אופק לעתיד, בין שכונותיה בתוך הנוף המרהיב ובדיוק על החיבור הייחודי הזה נמצא בית מלון אוריינט ירושלים הנותן חווית אירוח עשירה מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

חוויה מושלמת

מלון אוריינט ירושלים הינו חיבור מיוחד בין מסורת לחדשנות, ונמצא במבנה שעבר תהליך שימור כחלק מתנופת שימור מבנים בעלי מורשת היסטורית בירושלים.

בית המלון הינו מיזוג מעניין של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה הנותן חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לנופשיו.

בית מלון אוריינט ממוקם בלב ליבה של העיר, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופתם של הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתיישב בבירתה ירושלים, באמצע המאה ה- 19.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה מלון אוריינט ישנו מתחם גדול המציע בנוסף חוויה חזותית מדהימה למבקרים בו והינה אוגדת בתוכה שילוב מסקרן של יצירות אומנות מודרניות יחד עם פריטי ארכיאולוגיה ומפגיש מסורת מול חדשנות.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית עשירה הנותנת חוויה בלתי נשכחת של חגיגת טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של העיר.

לב עיר הבירה

המלון אוריינט מהווה שותף חשוב מעברה של העיר והינו שותף נכבד בשימור בניינים בעלי ערך היסטורי בעיר והריהו בעצמו חלק מנופה העירוני הייחודי היפה של ירושלים.

והודות למיקומו בלב העיר ובמרכז המושבה הגרמנית שהינו מתחם משופע מסעדות חנויות וגם הוא מתחם ציורי אשר גם הינו משקיף על כל הנוף המדהים של הבירה.

חוויה לעיניים

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו המודרני של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב נדירה המעוצבת מחומרי גלם מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים מזרחיים מלון אוריינט ירושלים הינו חיבור ייחודי של שיטת בנייה עכשווית עם סגנון בנייה ישנה של מבנים עתיקים שהם בעלי ערך היסטורי רב. בניין המלון נחשב לאחד מהמלונות היפים בארץ הודות לחיבורם הכל כך מעניין של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מרהיבים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

בנוסף עיצוב הפנים שלו הוא מאד ייחודי, אשר נותן אווירה של אקסלוסיביות עכשווית לצד תחושה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על קו עיצוב נקי. קראתם על האינפורמציה שחיפשתם בעניין מלונות בירושלים מחירים? במידה ולא, פנו אלינו וננסה לעזור לכם.

הצד האומנותי

המלון מכיל בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים ומכיל אוסף מעניין של פריטים עתיקים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגתם של עבודות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות בנות זמננו.

חדרים

הסוויטות גם הן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בית, מצעים נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

כל החדרים והסוויטות בבית המלון ללא יוצא מן הכלל הם מעוצבים בעיצוב אלגנטי. חדרי האירוח הם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

כמו כן כל החדרים ללא יוצא מן הכלל של בית המלון צופים אל נופה המדהים של העיר הנשקף אל עבר העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

הסוויטות של מלון אוריינט

הן נמצאות במבנה משומר הבנוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון יוקרתי קסום ישן ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה ישנה.

בקומה התשיעית של הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות בכל היום.

מתקני בריאות

חדר האוכל של בית המלון הוא חדר אוכל גדול, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומשרה לאורחים בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט העשיר, הרענן והמענג המוגש בו. תפריט האוכל המוצע הינו בעל אופי מיוחד מפני שכל הארוחות המוצעות בו הינן מקוטלגות על פי שמותיהן של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את המזון הניתן בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה לעבר נופה המדהים של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בעיצוב יוקרתי, בסגנון וברמה בינלאומית.

הבריכה הפנימית ממוקמת בתוך המבנה והינה מוצלת. הבריכה החיצונית שוכנת בגג מבנה בית המלון בקומה העליונה. הבריכה ממוקמת באמצעו של איזור גדול.

טיפולי היופי ופנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע יותר מ- 70 טיפולי גוף.

מספרת המלון מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון גדול של עיצובי שיער וטיפולי שיער רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המירבית של אורחי בית המלון.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של מלון אוריינט אירועים או כנסים פרטיים.

שירות ואיכות

זקוקים לאינפורמציה על מלונות בירושלים מחירים? כאן באתר orient-hotel.com תמצאו את כל החומר שחיפשתם.

החניה לכל אורחי מלון אוריינט היא בחינם ובקירבת המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח לאורחים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה קסומה של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג מוכר של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים ללא יוצא מן הכלל כמו מלונות בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. אורחי בית המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות עיסקיות, קבוצות ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>