לאומי קארד הטבות ישרוטל

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

בית מלון אוריינט שייך לרשת מלונות ישרוטל שהינה מהראשונות בארץ והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

orient-hotel.com – כל המידע אודות לאומי קארד הטבות ישרוטל. העיר המקודשת לעם ישראל, סוחפת אליה המוני תיירים רבים מרחבי ישראל והעולם כולו, היא עיר של מיזוגים מיוחדים של קצוות. מלון אוריינט מציע חגיגה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של העיר ירושלים.

חווית אירוח

בית מלון אוריינט הינו חיבור מיוחד בין הישן לחדש, ונמצא במבנה של שימור כחלק מתנופת שימור בניינים בעלי ערך הסטורי בעיר.

שילוב מעניין זה מתבטא בנוסף מבחינה עיצובית בצורת מבנה המלון שסגנון העיצוב שלו הוא מודרני אקסלוסיבי ומושלב יחד עם סגנון בנייה מסורתי בסטנדרט בינלאומית.

מיקומו של המלון במבנה המשומר במרכז המושבה הגרמנית הישנה וסגנונו העיצובי מקנים לו את מראהו הייחודי ונותנים את האווירה של שילוב מעניין בין ישן לחדש ומאפשר הצצה להתמזגות נדיר בין תקופות קודמות לתקופה הנוכחית על ידי היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של בניינים בעלי עבר היסטורי בירושלים ובנוסף גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של ירושלים.

חוויה אומנותית

במבנה מלון אוריינט ישנו איזור גדול המכיל גם חוויה אומנותית מרתקת לאורחים בו.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת היוצרת חוויה מענגת חושים של חגיגת טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של ירושלים כל אלו ביחד יוצרים לנופשים במלון חוויה בלתי נשכחת אשר מעניקה גם את הרוח וגם את הגוף.

נוף ייחודי

בנוסף למיקומו במרכז ירושלים ובלב המושבה הגרמנית שהינו מתחם משופע מסעדות בוטיקים וגם הינו איזור מרהיב אשר גם הינו חולש על פני הנוף המדהים של הבירה.

המלון נעשה שותף חשוב מההיסטוריה של ירושלים ובהיותו שותף נכבד בשימור מבנים בעלי ערך היסטורי בעיר ירושלים והינו בעצמו חלק מנופה האורבני המיוחד היפה של הבירה.

חוויה לעיניים

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת הבנויה מחומרי בנייה ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים אוריינטלים המלון הינו חיבור מרתק של סגנון בנייה חדשה עם סגנון בנייה עתיקה של מבנים שעברו תהליך שימור שהינם בעלי ערך היסטורי רב. בניין בית המלון נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בישראל הודות לשילובם הכל כך מעניין של חומרי הגלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

גם עיצוב הפנים שלו הוא מאד ייחודי, אשר נותן אווירה של אקסלוסיביות עכשווית לצד תחושה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב נקי. נושא לאומי קארד הטבות ישרוטל בהחלט מעלה שאלות בקרב לא מעט מטיילים המתכננים חופשה בבית המלון.

אומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הוא עוד גוון מעניין של חווית נופש קסומה המרחיבה את הדעת שהמלון  מספק לשוהים בו.

החדרים של מלון אוריינט

הסוויטות גם הן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מצויידים ומכילים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת למתארחים אנשי העסקים שבהם לעבוד בנוחות.

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הם בעיצוב בקו אלגנטי. החדרים הינם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל המלון פונים אל הנוף המדהים של ירושלים הנשקף אל העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

הסוויטות של מלון אוריינט

כל הסוויטות הינן מחוברות לפרוזדור פרטי מפואר גדול בקומה תשע.

הן שוכנות במבנה משומר העשוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון אקסלוסיבי קסום מסורתי באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה עתיקה.

בריאות

תפריט חדר האוכל של המלון מכיל ארוחות בריאותיות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוגשות הינן בעלות מגוון מעניין מגוון ואותנטי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה לעבר נופה הקסום של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בעיצוב אקסלוסיבי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

טיפולי האסתטיקה והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקני בריאות רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. הספא האקסלוסיבי מציע טיפולי אסתטיקה ומציע שפע פעילויות נוספות מפנקות ביותר.

הבריכה הפנימית נמצאת בפנים הבניין והינה מקורה. הבריכה החיצונית שוכנת בגג מבנה בית המלון בקומה העליונה. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ויופי הניתנים סביבה.

מספרת המלון גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון עשיר של עיצובי שיער וטיפולים רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של נופשי בית המלון.

אולם כנסים

אולם הכנסים מותאם למפגשים עיסקיים והוא כולל בתוכו כמה חדרי התוועדות לאנשי עסקים ולאנשים פרטיים המבקשים לבצע מפגש עיסקי, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות והאיכות של בית המלון

מלון אוריינט הינו חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירותי איכותי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הוא מצטיין בשירות איכותי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כמותג בענף השירות המלונאי כולו. לקוחות בית מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

צריכים אינפורמציה בנושא לאומי קארד הטבות ישרוטל? באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תגלו את מה שחיפשתם.

החניה לכל אורחי המלון הינה חינם וסמוכה בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח לאורחים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה ייחודית של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>