מלונות בירושלים שבת הגדול

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

אתם מחפשים אחר נתונים לגבי מלונות בירושלים שבת הגדול? אין סיבה לחפש יותר. אתם נמצאים במקום הטוב ביותר. בבירת ישראל ירושלים, העיר הצופנת בחובה קסם במשך אלפי שנות היסטוריה. מלון אוריינט ירושלים מאפשר חוויה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של העיר ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים הינו מיזוג מעניין של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית אירוח מהממת ויוקרתית למתארחים בבית המלון ולשוהים בו.

אירוח ברמה אחרת

שילוב מעניין זה מתבטא גם מבחינה וויזואלית בארכיטקטורת מבנה מלון אוריינט שסגנון העיצוב שלו הוא עכשווי איכותי וממוזג יחד עם סגנון ארכיטקטורה מסורתי בסטנדרט עולמית.

מיקומו של מלון אוריינט בבניין המשומר בלב המושבה הגרמנית הישנה וסגנונו העיצובי מקנים לו את אופיו הייחודי ויוצרים את ההרגשה של מפגש מרתק בין רוח ישנה לחדשה ויוצר הצצה לחיבור נדיר בין תקופות עבר לתקופה הנוכחית על ידי היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של בתים היסטורים בירושלים ומכאן גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של ירושלים.

מלון אוריינט הוא חיבור מעניין בין הישן לחדש, ונמצא במבנה של שימור כחלק מפרויקט שימור בניינים בעלי מורשת היסטורית בירושלים.

חוויה אומנותית

בבניין מלון אוריינט ישנו איזור גדול הכולל גם חוויה אומנותית מעניינת לאורחים בו.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה היוצרת חוויה מרוממת של מגוון טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים.

מיקום ונוף

זאת בנוסף למיקומו במרכז ירושלים ובמרכז המושבה הגרמנית שהינו מתחם משופע מסעדות בוטיקים וגם הוא איזור ציורי אשר גם הינו חולש על הנוף המהפנט של הבירה.

בית מלון אוריינט ירושלים נחשב חלק בלתי נפרד ממורשתה של העיר ירושלים והינו שותף נכבד בשימור בניינים בעלי ערך היסטורי בירושלים והינו בעצמו חלק מנופה האורבני המיוחד הקסום של העיר.

חוויה לעיניים

הן עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי נעשה על ידי מעצבים וארכיטקטים בעלי שם עולמי. נושא מלונות בירושלים שבת הגדול לרוב מטריד לא מעט מטיילים המתכננים חופשה בבית מלון.

מבנה בית המלון בנוי מעשר קומות ומשולב יחד עם מבנה שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. בניין בית המלון נחשב לאחד מבתי המלון היפים בישראל הודות למיזוגם הכל כך מעניין של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מרהיבים אלו אשר ביחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

נופש לחובבי אומנות

מלון אוריינט ירושלים מכיל בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים הכולל אוצר נדיר של פריטים ארכיאולוגים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות עכשוויות.

החדרים

כל החדרים והסוויטות בבית המלון כולם הינם בעיצוב בעיצוב אלגנטי. החדרים הם גדולים וגודלם 36 מ"ר.

החדרים והסוויטות של בית המלון הינם עשויים ברמת גימור ובעיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והם מצויידים לנוחיותם המקסימאלית של המתארחים. כל החדרים והסוויטות הינם מאובזרים ומכילים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת למתארחים העיסקיים שבהם לעבוד בנחת.

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרים של ירושלים.

סוויטות בית המלון

כל הסוויטות הינן צמודות ללובי פרטי מפואר רחב בקומה תשע.

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים ויציאה לחצר פרטית שגודלה 36 מ"ר.

מתקני היופי והפנאי

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות עשירות ומזינות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. תפריט האוכל המוגש הוא בעל אופי מיוחד מפני שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות לפי שמות של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את המזון המוצע בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה על נופה היפה של ירושלים. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו מענג עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר וטעים ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

במלון נמצאות שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית שוכנת על גג מבנה המלון בקומה עשר. הבריכה נמצאת באמצעו של מתחם מרווח.

טיפולי היופי והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, המתחם הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקני בריאות רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע טיפולי יופי ומציע מגוון פעילויות בריאותיות נוספות מהנות ביותר.

בקומתו התחתונה של מבנה המלון ממוקמת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

אולם הכנסים של המלון

בבית המלון ישנו אולם כנסים מרווח מרהיב ומעוצב בעיצוב אקסלוסיבי המשמש גם כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות המלון

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג ידוע של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. לקוחות בית המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות, קבוצות ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

עורכים חיפוש אחר פרטים על מלונות בירושלים שבת הגדול? באתר orient-hotel.com תמצאו את החומר שחיפשתם.

החניה לכל מתארחי מלון אוריינט ירושלים הינה בחינם וסמוכה המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חווית אירוח מושלמת באווירה קסומה של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>