בית מלון אוריינט ירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט

מלון אוריינט ירושלים הינו שילוב מעניין של בית מלון בוטיק ומלון יוקרתי המציע חווית נופש קסומה ויוקרתית למתארחים במלון ולשוהים בו.

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים: כל המידע על בית מלון אוריינט ירושלים. בבירת ישראל ירושלים, העיר המקפלת בתוכה פלא במשך אלפי שנות עבר היסטורי. העיר היא עיר בעלת עבר קדום עשיר שהינו ממוזג להווה עם מבט לעתיד, בין שכונותיה בתוך נופה הקסום ובדיוק על קו התפר הייחודי הזה נמצא מלון אוריינט ירושלים המספק חווית נופש עשירה ייחודית לאורך כל עונות השנה.

חוויה בלתי נשכחת

מלון אוריינט ירושלים נעשה שותף חשוב גם בשמירה על המשכיות יופיה האורבני החזותי היפה והמסורתי של עיר הבירה.

בית המלון הוא שילוב מיוחד של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית נופש יוקרתית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

מיקומו של המלון בבניין השימור במרכז המושבה הגרמנית הציורית ועיצובו מקנים לו את אופיו הייחודי ומעבירים את האווירה של מיזוג מעניין בין רוח ישנה לחדשה ויוצר מבט לחיבור נדיר בין מסורת לימינו על ידי היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של מבנים בעלי עבר היסטורי בעיר ירושלים ומכאן גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של העיר.

חוויה אומנותית

בבניין מלון אוריינט ישנו לובי מרווח המכיל גם חוויה וויזואלית מדהימה למתארחים בו והינה אוצרת בתוכה מיזוג ייחודי של אומנות מודרנית יחד עם פריטי אוסף אריכאולוגי המפגיש עבר מול הווה.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת הנותנת חוויה חושית של מגוון טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של ירושלים.

לב עיר הבירה

בית המלון סמוך מאד למוקדי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והוא שוכן במרחק שני קילומטרים מן העיר העתיקה וסמוך למדרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד אתרים תיירותיים חשובים כמו הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד אתרים תיירותים רבים מרתקים אחרים וסמוך בנוסף למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות ברחבי העיר ירושלים.

הודות למיקומו של מלון אוריינט בלב העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נוסדה באמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ וקבעו בה את מושבם.

עיצוב מרהיב

הן עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי נעשה על ידי מעצבים ואדריכלים בעלי שם עולמי. קיבלתם את האינפורמציה שאתם מחפשים בנושא בית מלון אוריינט ירושלים? במידה ולא, צרו קשר וננסה לעזור לכם.

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב נדירה הבנויה מחומרי בנייה שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים מזרחיים מלון אוריינט ירושלים הינו חיבור מעניין של שיטת בנייה חדשה ושל סגנון בנייה ישנה של בניינים עתיקים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה מלון אוריינט נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בארץ הודות לשילובם הכל כך ייחודי של חומרי הגלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר ביחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

הצד האומנותי

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הוא עוד רובד מעניין של חווית אירוח קסומה המרחיבה את הדעת שבית המלון  מציע למבקרים.

החדרים של המלון

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם מתוכננים באיכות גימור וברמת עיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והינם מצויידים לנוחותם המירבית של האורחים. כל החדרים והסוויטות הינם מצויידים ומכילים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת למתארחים העיסקיים שביניהם לעבוד בנחת.

בבית המלון ישנם 243 חדרים יפים גדולים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות מפוארות גדולות. חדרי האירוח והסוויטות פזורות על פני תשע קומות מבנה בית המלון.

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרירים של העיר.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים ויציאה לחצר פרטית שגודלה 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן מחוברות לטרקלין פרטי מהודר גדול בקומה התשיעית.

מתקני הבריאות של המלון

במלון אוריינט נמצאות שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה לעבר נופה המדהים של ירושלים. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה הניתנים בסביבתה.

בגג מבנה המלון באיזור הבריכה ישנו מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולים וטיפולי יופי שבו יכולים נופשי מלון אוריינט לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במקום. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי נותן טיפולי יופי ומציע שפע פעילויות בריאותיות נוספות כייפיות ביותר.

המספרה גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון גדול של עיצוב שיער וטיפולים רחבים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של אורחי המלון.

חדר האוכל של המלון הינו חדר אוכל גדול, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומספק לאורחינו בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט הססגוני, הרענן והערב המוגש בו. תפריט האוכל המוצע הוא בעל אופי מיוחד מפני שכל הארוחות המוצעות בו הינן מקוטלגות לפי שמותיהן של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את המזון הניתן בהתאם. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף בית המלון ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אלגנטי, באווירה וברמה בינלאומית.

כנסים

אולם הכנסים מתאים למפגשים עיסקיים והינו מכיל בתוכו כמה חדרי התוועדות ללקוחות עיסקיים וללקוחות פרטיים הרוצים לקיים פגישה עיסקית, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות מעל הכל

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג ידוע של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים ללא יוצא מן הכלל כמו מלונות בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מחמירים ביותר. בית המלון הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה במדינת ישראל שהינה פועלת כבר משנת  1980, עם ניסיון עשיר בתחומי שירות המלונאות והיא הראשונה במדינת ישראל ובעלת שם רב.

מלון אוריינט מונגש לאנשים בעלי מוגבלויות שיש להם בעיית נגישות והוא נותן גישה קלה בטוחה ויעילה ללקוחות אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לתת גם להם כאנשים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש נעימה, בטיחותית וכייפית באופן מקסימאלי. החופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח לאורחים בו חוויית נופש מענגת באווירה ייחודית של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

באתר זה תוכלו לקרוא אינפורמציה בנושא בית מלון אוריינט ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>