מלון כשר לשבת בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

אתר orient-hotel.com: כל האינפורמציה על מלון כשר לשבת בירושלים. העיר המקודשת לעם ישראל, מושכת אליה מיליוני תיירים רבים מרחבי ישראל והעולם כולו, היא עיר של שילובים נדירים של קצוות. מלון אוריינט ירושלים מאפשר חוויה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של הבירה ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת ישרוטל אשר הינה מהוותיקות בישראל והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חוויה מושלמת

שילוב מיוחד זה בא לידי ביטוי בנוסף בצורה עיצובית בצורת מבנה המלון שסגנון העיצוב שלו הינו מודרני מושקע וממוזג ביחד עם אופי ארכיטקטורה מסורתי וברמה בינלאומית.

בית מלון אוריינט הינו חיבור ייחודי בין הישן לחדש, והוא נמצא במבנה שעבר תהליך שימור כחלק מפרויקט שימור בתים בעלי ערך הסטורי בעיר ירושלים.

בית המלון ממוקם בלב ליבה של העיר, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מימי הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתמקם בעיר ירושלים, מאמצע המאה ה- 19.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה מלון אוריינט ישנו לובי גדול הכולל בתוכו גם חוויה וויזואלית מרתקת למתארחים בו והיא משלבת בתוכה מפגש מסקרן של אומנות עכשווית עם פריטים ארכיאולוגים ומפגיש חדש מול ישן.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת המעניקה חוויה מרוממת של חגיגת טעמים מענגים המסמלים את מאכליה של ירושלים כל אלו ביחד נותנים לאורחים במלון אוריינט חוויה בלתי נשכחת אשר מעניקה גם את הלב ואת הנשמה.

נוף עוצר נשימה

הודות למיקומו של בית מלון אוריינט בלב העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נוסדה באמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ וקבעו בה את מושבם.

בית המלון קרוב מאד לאיזורי בילוי עיקריים נוספים בעיר והינו ממוקם כשני קילומטר מהעיר העתיקה והוא קרוב לרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד אתרים תיירותיים אטרקטיביים דוגמת הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מקומות תיירותים רבים מעניינים אחרים וקרוב גם למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות במרכז ירושלים.

עיצוב מרהיב

בנוסף קו עיצוב הפנים שלו הוא מאד ייחודי, אשר נותן תחושה של יוקרה מודרנית לצד אווירה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב מעודן. נושא מלון כשר לשבת בירושלים לרוב מעסיק מטיילים רבים המתכננים חופשה בבית מלון.

מבנה המלון בנוי מעשר קומות וממוזג יחד עם בניין משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. שילובם המעניין של מוטיבים אוריינטאליים של העיר ביחד אלמנטים מודרניים הוא הנותן לבית המלון את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

נופש לחובבי אומנות

מלון אוריינט כולל בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים ומכיל אוסף מעניין של פריטים עתיקים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגתם של יצירות של אמנים ישראליים המציגים עבודות אומנות בנות זמננו.

החדרים

החדרים והסוויטות של המלון הינם בנויים באיכות גימור ובעיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והינם מצויידים לנוחותם המירבית של המתארחים. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מצויידים וכוללים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת לאורחים העיסקיים שבהם לעבוד בנוחות.

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרי אירוח יפים מרווחים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות מפוארות גדולות. החדרים והסוויטות פרושות על פני תשע קומות בניין המלון.

כמו כן כל החדרים ללא יוצא מן הכלל של המלון צופים אל הנוף הקסום של ירושלים הנשקף אל העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומה התשיעית של הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך כל היום.

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים עם יציאה לחצר פרטית שגודלה 36 מ"ר.

מתקני הבריאות

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות טריות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. תפריט האוכל המוצע הינו בעל אופי מיוחד כיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות לפי שמות של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את האוכל הניתן בהתאם. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף בית המלון ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בעיצוב יוקרתי, באווירה וברמה בינלאומית.

בבית המלון נמצאות שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה לעבר נופה המרהיב של העיר. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ויופי המוצעים סביבה.

טיפולי האסתטיקה והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

מספרת בית המלון גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון גדול של עיצוב שיער וטיפולי שיער רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של נופשי המלון.

אולם הכנסים

בבית המלון ישנו אולם גדול מרהיב ומעוצב בעיצוב אקסלוסיבי המשמש גם כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות המלון

מלון אוריינט ירושלים מונגש לאנשים בעלי מוגבלויות אשר להם בעיית התניידות והוא מאפשר גישה נוחה בטיחותית ויעילה לנופשים אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לתת גם להם כאנשים בעלי מוגבלויות חווית נופש נוחה, בטוחה וכייפית באופן מקסימאלי. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חוויית נופש מושלמת באווירה קסומה של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג ידוע של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים כולם ככל בתי המלון בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. המלון הינו מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בישראל שהינה קיימת כבר מאז  1980, עם ניסיון רב בתחום שירות המלונאות והינה המובילה בארץ ובעלת מוניטין רב.

באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו למצוא מידע עדכני אודות מלון כשר לשבת בירושלים.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>