מלונות מיוחדים בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט

מלון אוריינט הוא חיבור מעניין של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המעניק חווית אירוח מהממת ואקסלוסיבית לאורחים בבית המלון ולשוהים בו.

אתם מחפשים מידע עדכני בנושא מלונות מיוחדים בירושלים? אין סיבה לשבור את הראש עוד! אתם נמצאים במקום הנכון. בלב ירושלים, העיר הצופנת בחובה פלא של אלפי שנות היסטוריה. ירושלים היא עיר בעלת עבר עשיר אשר מחובר לחיים מודרניים עם מבט לעתיד, בין רחובותיה בתוך הנוף הקסום ובדיוק על המפגש המופלא הזה שוכן בית מלון אוריינט ירושלים המספק חווית נופש קסומה בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

חוויה בלתי נשכחת

המלון הוא שילוב מעניין של מלון בוטיק ומלון יוקרה הנותן חווית נופש יוקרתית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לנופשיו.

המלון הופך שותף אינטגרלי גם בשמירה על רצף יופיה האורבני הוויזואלי הייחודי והעתיק של הבירה.

מיקומו של המלון במבנה שעבר תהליך שימור בלב המושבה הגרמנית הציורית וקו סיגנונו נותנים לו את אופיו המעניין ונותנים את האווירה של שילוב מרתק בין ישן לחדש ויוצר הצצה להתמזגות נדיר בין עבר לעכשווי בזכות היותו חלק מפרוייקט שימורם של בתים היסטורים בירושלים ומכאן גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של העיר.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין המלון ישנו איזור מרווח הכולל גם חוויה אומנותית מדהימה למבקרים בו והיא אוצרת בתוכה מפגש ייחודי של יצירות אומנות מודרניות עם פריטי אוסף אריכאולוגי המפגיש חדש מול ישן.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה המעניקה חוויה בלתי נשכחת של חגיגת טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של העיר.

מיקום ונוף

הודות למיקום של מלון אוריינט ירושלים במרכזה של העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נוסדה במחצית המאה התשע-עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל והקימו בה את מושבם.

והודות למיקומו בלב העיר ובלב המושבה הגרמנית שהינו איזור רווי מסעדות חנויות וגם הוא איזור מרהיב אשר גם הינו צופה על כל הנוף המדהים של הבירה.

חוויה לעיניים

גם עיצוב הפנים שלו הוא מאד ייחודי, אשר נותן תחושה של יוקרה מודרנית לצד תחושה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב נקי. קיבלתם את המידע שחיפשתם בקשר למלונות מיוחדים בירושלים? אם עדיין לא, פנו אלינו וננסה לעזור לכם.

בניין מלון אוריינט ירושלים בנוי מעשר קומות וצמוד יחד עם בניין משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. שילובם המיוחד של סממנים אתניים של העיר ביחד מוטיבים עכשווים הינו היוצר לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

מלון אוריינט ואומנות

המלון מכיל בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים ובו אוצר נדיר של פריטים עתיקים מזמנם של הטמפלרים לצד הצגתם של יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות מודרניות.

החדרים של מלון אוריינט

כל החדרים והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הם בעיצוב בסטייל יוקרתי. החדרים הם מרווחים ובגודל 36 מ"ר.

כל חדרי המלון והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרים של העיר.

הסוויטות גם הינן גדולות וגודלן 60 מ"ר. כל החדרים והסוויטות הינם מצויידים ומכילים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת ללקוחות אנשי העסקים שביניהם לעבוד בנוחות.

הסוויטות

הינן נמצאות במבנה משומר העשוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון אלגנטי מיוחד במינו עתיק ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה עתיקה.

בקומת הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות בכל היום.

בריאות

טיפולי היופי והפנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הגדול של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי נותן טיפולי אסתטיקה ונותן שפע פעילויות נוספות מהנות ביותר.

מספרת המלון מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון רחב של עיצובי שיער וטיפולים רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של נופשי בית המלון.

הבריכה הפנימית ממוקמת בפנים המבנה והיא מוצלת. הבריכה החיצונית משקיפה לעבר נופה המדהים של הבירה. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ויופי הניתנים סביבותיה.

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות בריאותיות ומזינות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. תפריט האוכל המוגש הינו בעל אופי ייחודי כיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות על פי שמות של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את המזון הניתן בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון היא מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה על הנוף היפה של ירושלים. נופשי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו ערב לחיך עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר ומענג ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

במלון נמצא אולם מרווח מפואר ומעוצב בקו אקסלוסיבי המשמש גם כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

איכות ללא פשרות

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג מוכר של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני המלון ללא יוצא מן הכלל ככל בתי המלון בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. נופשי מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות, קבוצות ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם.

המלון מותאם לנכים שיש להם בעיית התניידות והוא מספק כניסה קלה בטוחה ויעילה לאורחים שהם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כאנשים בעלי מוגבלויות חווית אירוח קלה, בטוחה וכייפית ביותר. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חוויית נופש בלתי נשכחת באווירה ייחודית של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

כאן תקראו מידע עדכני בנושא מלונות מיוחדים בירושלים.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>