מלונות ספא בירושלים מחירים

[maxbutton id="1"]

מלון אוריינט

אתם מחפשים אינפורמציה בנושא מלונות ספא בירושלים מחירים? אל לכם לחפש יותר! אתם נמצאים במקום הנכון. העיר הקדושה לעם ישראל, מושכת אליה רבבות אורחים רבים מכל קצוות מדינת ישראל והעולם כולו, היא עיר של מיזוגים מיוחדים של הפכים. ירושלים היא עיר בעלת עבר קדום מפואר שהינו משולב להווה עם אופק לעתיד, בין רחובותיה בתוך הנוף הקסום ובדיוק על המפגש הייחודי הזה נמצא בית מלון אוריינט ירושלים הנותן חווית אירוח עשירה מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת ישרוטל אשר היא מהוותיקות בארץ והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אירוח ברמה גבוהה

מלון אוריינט ירושלים ממוקם במרכז ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופתם של הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ הקודש ולהתמקם בבירתה ירושלים, באמצע המאה ה- 19.

בית המלון הוא מיזוג מיוחד בין ישן לחדש, ונמצא בבניין משומר כחלק מפרויקט שימור בניינים בעלי ערך הסטורי בירושלים.

שילוב מיוחד זה בא לידי ביטוי בנוסף מבחינה וויזואלית בארכיטקטורת בניין המלון שסגנון הקו העיצובי שלו הוא מודרני יוקרתי וממוזג ביחד עם אופי ארכיטקטורה עתיק וברמה בינלאומית.

חוויה אומנותית

בבניין המלון ישנו לובי מרווח המציע גם חוויה וויזואלית מדהימה למתארחים בו.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

בנוסף לחוויה קולינרית עשירה היוצרת חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של ירושלים כל אלו ביחד נותנים לשוהים במלון אוריינט חוויה בלתי נשכחת אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

לב עיר הבירה

בית מלון אוריינט ירושלים נעשה חלק בלתי נפרד מההיסטוריה של העיר ירושלים והינו שותף נכבד בעבודות שימור בתים בעלי ערך היסטורי בירושלים והריהו בעצמו חלק מנופה האורבני המיוחד היפה של הבירה.

בית המלון קרוב מאד למתחמי בילוי עיקריים נוספים בעיר והינו נמצא במרחק שני קילומטרים מהעיר העתיקה והוא קרוב לרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד אתרים תיירותיים מעניינים כמו הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מתחמים תיירותים רבים מעניינים נוספים וקרוב בנוסף למוקדי אטרקציות התרבות והבילויים הרבות הקיימות במרכזה של העיר ירושלים.

עיצוב מרהיב

בית המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים האורבניים היפים בעיר ובארץ. קראתם על המידע שאתם מחפשים על מלונות ספא בירושלים מחירים? אם לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשתדל לעזור לכם.

מבנה המלון בנוי מעשר קומות ומחובר יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מבנה מלון אוריינט נחשב לאחד מבתי המלון היפים בארץ הודות למיזוגם הכל כך ייחודי של חומרי הגלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר ביחד עם צורת הארכיטקטורה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

נופש לחובבי אומנות

מלון אוריינט אוצר בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים ובו אוסף מיוחד של פריטים ארכיאולוגים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות בנות זמננו.

חדרים

כמו כן כל החדרים ללא יוצא מן הכלל של מלון אוריינט משקיפים אל נופה המדהים של העיר הנשקף לכיוון העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

הסוויטות גם הינן גדולות ובגודל 60 מ"ר. ברוב החדרים ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בד, כלי מיטה נקיים, רכים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

במלון ישנם 243 חדרים מדהימים מרווחים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות מפוארות מרווחות. חדרי האירוח והסוויטות פרושות על פני תשע הקומות מבנה המלון.

הסוויטות

כל הסוויטות הינן מחוברות ללובי פרטי מהודר מרווח בקומה תשע.

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים ויציאה לחצר פרטית שגודלה 36 מ"ר.

מתקני הבריאות

תפריט חדר האוכל של המלון מכיל ארוחות מגוונות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. התפריט המוגש הוא בעל אופי ייחודי מפני שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות לפי שמות של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את המזון הניתן בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון היא מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה לעבר נופה היפה של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בסגנון אקסלוסיבי, באווירה וברמה בינלאומית.

במלון ישנן שתי בריכות, האחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית ממוקמת על גג מבנה בית המלון בקומה עשר. הבריכה ממוקמת באמצעו של מתחם גדול.

על גג בניין בית המלון במתחם הבריכה נמצא מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק פעילויות בריאות וטיפולי יופי אשר בו יכולים מתארחי מלון אוריינט לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במקום. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע טיפולי יופי ומספק שלל פעילויות נוספות מהנות ביותר.

בקומה התחתונה של בניין מלון אוריינט ממוקמת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של בית המלון אירועים או כנסים פרטיים.

שירות המלון

רשת מלונות ישרוטל היא מותג מוכר של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני המלון כולם כמו מלונות בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. אורחי מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

המלון מונגש לאנשים בעלי מוגבלויות שיש להם בעיית נגישות והוא מאפשר כניסה נוחה בטוחה ויעילה לאורחים שהם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כנופשים בעלי מוגבלויות חווית נופש נעימה, בטוחה וכייפית באופן מקסימאלי. החופשה במלון אוריינט תבטיח לאורחים בו חוויית נופש מושלמת באווירה מיוחדת של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

זקוקים למידע עדכני אודות מלונות ספא בירושלים מחירים? כאן באתר orient-hotel.com תוכלו למצוא את כל החומר שחיפשתם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *