מסעדת חאן אוריינט תפריט

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת ישרוטל אשר היא מהראשונות בארץ והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

orient-hotel.com – כל המידע אודות מסעדת חאן אוריינט תפריט. בלב ירושלים, העיר המקפלת בתוכה מיסתורין במשך אלפי שנות היסטוריה. ירושלים הינה עיר בעלת עבר עשיר שהינו מחובר לחיים מודרניים עם אופק לעתיד, בין סמטאותיה בתוך נופה היפה ובדיוק על קו התפר המופלא הזה נמצא מלון אוריינט המספק חווית אירוח מפנקת ייחודית לאורך כל עונות השנה.

חווית אירוח

המלון הוא שילוב מיוחד בין מסורת לחדשנות, ונמצא בבניין משומר כחלק מפרויקט שימור מבנים בעלי ערך הסטורי בירושלים.

שילוב ייחודי זה בא לידי ביטוי גם בצורה עיצובית בצורת מבנה מלון אוריינט שצורת הקו העיצובי שלו הינו מודרני איכותי ומושלב ביחד עם אופי ארכיטקטורה עתיק בסטנדרט עולמית.

מלון אוריינט שוכן במרכז העיר ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופתם של הטמפלרים שהיו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתיישב בעיר ירושלים, ממחצית המאה ה- 19.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין מלון אוריינט ישנו לובי גדול הכולל בתוכו גם חוויה אומנותית מדהימה לאורחים בו.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת הנותנת חוויה בלתי נשכחת של חגיגת טעמים מעניינים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים.

לב עיר הבירה

הודות למיקום של מלון אוריינט במרכז העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר נבנתה במאה התשע עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל וקבעו בה את מושבם.

המלון סמוך מאד למוקדי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והינו ממוקם במרחק הליכה מן העיר העתיקה ובסמיכות למדרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד מקומות תיירותיים אטרקטיביים כמו הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מקומות תיירותים רבים מעניינים אחרים וקרוב גם למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות הקיימות במרכזה של הבירה.

חוויה לעיניים

בנוסף קו עיצוב הפנים שלו הוא מאד ייחודי, אשר נותן אווירה של אקסלוסיביות מודרנית לצד אווירה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב אלגנטי. נושא מסעדת חאן אוריינט תפריט הינו מעלה שאלות בקרב אנשים המתכננים נופש במלון.

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וקו עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה המעוצבת מחומרים שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים מזרחיים המלון הוא מיזוג מרתק של שיטת בנייה עכשווית עם סגנון בנייה מסורתית של מבנים עתיקים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה המלון נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בארץ הודות לשילובם הכל כך ייחודי של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר ביחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

אומנות

המלון כולל בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים ובו אוסף נדיר של פריטים היסטוריים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות מודרניות.

חדרי המלון

חדרי האירוח והסוויטות של המלון הינם מתוכננים ברמת גימור בקו עיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחותם המירבית של הנופשים. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בית, מצעים נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

כמו כן כל החדרים ללא יוצא מן הכלל של בית המלון משקיפים לעבר נופה היפה של העיר הנשקף לעבר העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרי אירוח יפים גדולים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות מפוארות גדולות. חדרי האירוח והסוויטות פזורות על פני תשע הקומות מבנה המלון.

הסוויטות

כל הסוויטות הינן מחוברות לפרוזדור פרטי מהודר מרווח בקומה תשע.

הן שוכנות בתוך מבנה משומר העשוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון אקסלוסיבי מיוחד במינו מסורתי ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה ישנה.

מתקני בריאות

בגג מבנה המלון במתחם הבריכה ישנו מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולים וטיפולי יופי שבו יכולים אורחי בית המלון לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במקום. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן טיפולי אסתטיקה ונותן שפע פעילויות בריאותיות נוספות מהנות ביותר.

הבריכה הפנימית ממוקמת בפנים המבנה והיא מקורה. הבריכה החיצונית ממוקמת על גג בניין המלון בקומה העשירית. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה המסופקים בסביבתה.

מספרת המלון מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון עשיר של עיצובי שיער וטיפולים רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של שוהי המלון.

חדר האוכל של בית המלון הינו חדר אוכל גדול, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומספק לאורחינו בו חוויה קולינרית מענגת, הודות לתפריט העשיר, הטרי והטעים המוגש בו. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון מרתק מגוון ואותנטי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה לעבר נופה הקסום של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אקסלוסיבי, באווירה וברמה בינלאומית.

אולם כנסים

בבית המלון ישנו אולם מרווח מרהיב ומעוצב בקו אלגנטי ומשמש גם כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות המלון

באתר orient-hotel.com תוכלו לגלות חומר אודות מסעדת חאן אוריינט תפריט.

מלון אוריינט ירושלים מונגש לאנשים בעלי מוגבלויות שיש להם בעיית התניידות והוא נותן גישה קלה בטיחותית ויעילה לנופשים אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כמתארחים בעלי מוגבלויות חווית אירוח קלה, בטוחה ומהנה ביותר. החופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח לאורחים בו חוויית נופש מענגת באווירה קסומה של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

בית המלון הינו חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לחברה ענפה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות מקצועי עתיר ניסיון וכחלק ממסורת של שירות רב שנים הוא נודע בשירות איכותי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כמותג בענף השירות המלונאי כולו. מלון אוריינט ירושלים הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה במדינת ישראל אשר היא קיימת כבר משנת  1980, עם ניסיון עשיר בתחומי השירות המלונאי והינה הראשונה בארץ ובעלת שם רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>