בתי מלון בירושלים מחירים

מבצעים חמים

מלון אוריינט

הנכם מחפשים אחר אינפורמציה לגבי בתי מלון בירושלים מחירים? אין סיבה לשבור את הראש יותר. הגעתם למקום הטוב ביותר. העיר הקדושה לעם ישראל, קוראת אליה אלפי תיירים רבים מקצוות מדינת ישראל והעולם כולו, היא עיר של שילובים נדירים של ניגודים. העיר הינה עיר בעלת עבר היסטורי עשיר שהינו ממוזג לחיים מודרניים עם פנים לעתיד, בין רחובותיה בתוך הנוף המרהיב ובדיוק על המפגש הנדיר הזה שוכן בית מלון אוריינט ירושלים המספק חווית נופש מענגת ייחודית לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת מלונות ישרוטל שהינה מהוותיקות בישראל והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חוויה מושלמת

מיקומו של מלון אוריינט במבנה שעבר תהליך שימור בלב המושבה הגרמנית הציורית ועיצובו מקנים לו את אופיו הייחודי ויוצרים את האווירה של מיזוג מעניין בין ישן לחדש ויוצר הצצה למפגש נדיר בין תקופות עבר לחדשנות בזכות היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של מבנים היסטורים בעיר ובנוסף גם לשימור ההיסטוריה הכללי של ירושלים.

המלון הינו שותף מרכזי גם בשמירה על המשכיות נופה העירוני החזותי הייחודי והעתיק של עיר הבירה.

שילוב מעניין זה בא לידי ביטוי בנוסף בצורה עיצובית בארכיטקטורת מבנה מלון אוריינט שאופי הקו העיצובי שלו הוא מודרני מושקע ומושלב יחד עם סגנון ארכיטקטורה עתיק וברמה עולמית.

חוויה וויזואלית

במבנה מלון אוריינט ישנו מתחם מרווח המציע בנוסף חוויה חזותית מעניינת לאורחים בו והיא משלבת בתוכה מיזוג מיוחד של יצירות אומנות מודרניות עם פריטי ארכיאולוגיה המפגיש חדש מול ישן.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת הנותנת חוויה חושית של חגיגת טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של העיר כל אלו ביחד יוצרים לשוהים בבית המלון חוויה עשירה אשר מעניקה גם את הנפש והגוף.

נוף עוצר נשימה

בית מלון אוריינט ירושלים נעשה חלק אינטגרלי מעברה של העיר ירושלים והינו שותף נכבד בשימור בתים היסטוריים בעיר ירושלים והריהו בעצמו חלק מנופה האורבני הייחודי הקסום של העיר.

בנוסף למיקומו במרכז ירושלים ובלב המושבה הגרמנית שהינו מתחם משופע מסעדות בוטיקים וגם הינו מתחם ציורי אשר גם הינו חולש על פני הנוף המדהים של ירושלים.

חוויה לעיניים

מבנה מלון אוריינט בנוי מעשר קומות וממוזג יחד עם בניין משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מבנה המלון נחשב לאחד מהמלונות המיוחדים בישראל הודות לשילובם הכל כך ייחודי של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

הן עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי נעשה על ידי אנשי עיצוב וארכיטקטים בעלי שם עולמי. נושא בתי מלון בירושלים מחירים לרוב מעסיק לא מעט מטיילים המתכננים חופשה בבית המלון.

אומנות

המלון כולל בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים ובו אוסף מעניין של פריטים עתיקים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגתם של יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות בנות זמננו.

החדרים של מלון אוריינט

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של מלון אוריינט משקיפים לכיוון הנוף המדהים של העיר הנשקף אל עבר העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

חדרי האירוח והסוויטות של המלון הינם עשויים בסטנדרט גימור בקו עיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחותם המירבית של האורחים. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בד, מצעים נקיים, רכים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כל החדרים והסוויטות בבית המלון ללא יוצא מן הכלל הם עוצבו בקו אקסלוסיבי. החדרים והסוויטות משתרעות על פני תשע הקומות בניין בית המלון.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומה התשיעית של הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות בכל היום.

הן שוכנות במבנה שעבר תהליך שימור העשוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו אלגנטי ייחודי ישן באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה עתיקה.

מתקני הבריאות

מספרת המלון גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון גדול של עיצובי שיער וטיפולים מקיפים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של אורחי המלון.

בגג בניין בית המלון במתחם הבריכה קיים מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולי בריאות וטיפולי יופי שבו יכולים אורחי בית המלון לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במקום. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי נותן למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הוא חדר אוכל רחב ידיים, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומספק לאורחינו בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט המגוון, הטרי והטעים המוצע בו. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון מסקרן עשיר ומסורתי של טעמים. צוות המלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף בית המלון ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בעיצוב יוקרתי, באווירה וברמה בינלאומית.

בבית המלון ישנן שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית משקיפה לעבר נופה היפה של העיר. הבריכה ממוקמת במרכזו של מתחם גדול.

אולם הכנסים

האולם מתאים למפגשים עיסקיים והינו כולל בתוכו כמה חדרי התוועדות לאנשי עסקים ולאנשים פרטיים המבקשים לקיים פגישה עיסקית, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות מעל הכל

בית המלון הוא חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בארץ וכיאה לחברה גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות איכותי עתיר ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הינו מצטיין בשירות איכותי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כשם דבר בענף המלונאות כולו. לקוחות בית המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות עיסקיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

בית המלון מותאם לנכים שיש להם בעיית התניידות והוא נותן גישה נוחה בטיחותית ויעילה לנופשים שהם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כמתארחים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש קלה, בטוחה ומהנה באופן מירבי. חופשה במלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חוויית נופש מושלמת באווירה קסומה של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו למצוא מידע עדכני בעניין בתי מלון בירושלים מחירים.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>