מלונות בירושלים קרובים לכותל

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

מלון אוריינט שייך לרשת מלונות ישרוטל אשר הינה מהמובילות בישראל והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חובבי מלון אוריינט ירושלים: כל המידע על מלונות בירושלים קרובים לכותל. במרכז ירושלים, העיר המקפלת בתוכה פלא של אלפי שנות עבר היסטורי. העיר היא עיר בעלת עבר קדום עשיר אשר משולב לחיים מודרניים עם אופק לעתיד, בין רחובותיה בתוך הנוף היפה ובדיוק על החיבור הייחודי הזה שוכן בית מלון אוריינט ירושלים המספק חווית אירוח מענגת ייחודית לאורך כל עונות השנה.

חווית אירוח

בית המלון הינו שותף מרכזי גם בשמירה על רצף צביונה העירוני הוויזואלי הייחודי והמסורתי של עיר הבירה.

המלון הינו מיזוג מיוחד של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

מיקומו של בית המלון בבניין השימור ברחבי המושבה הגרמנית הישנה ועיצובו נותנים לו את אופיו המיוחד ונותנים את ההרגשה של מיזוג מעניין בין רוח ישנה לחדשה ונותן מבט לחיבור נדיר בין תקופות עבר לתקופה הנוכחית על ידי היותו חלק מפרוייקט שימורם של בתים בעלי עבר היסטורי בעיר ומכאן גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של העיר ירושלים.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין מלון אוריינט ישנו מתחם מרווח הכולל בתוכו גם חוויה חזותית מרתקת לשוהים בו.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת המעניקה חוויה חושית של מגוון טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של ירושלים כל אלו גם יחד יוצרים למתארחים במלון אוריינט חוויה עשירה אשר מספקת גם את הרוח וגם את הגוף.

נוף ייחודי

הודות למיקום של מלון אוריינט ירושלים במרכזה של העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נוסדה באמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ והקימו בה את ביתם.

והודות למיקומו בלב ירושלים ובלבה המושבה הגרמנית שהוא איזור משופע מסעדות חנויות וגם הוא מתחם מרהיב אשר גם הינו משקיף על פני כל הנוף המדהים של ירושלים.

עולם העיצוב

בניין מלון אוריינט ירושלים בנוי מעשר קומות ומשולב יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. מיזוגם הייחודי של מוטיבים ירושלמיים של העיר יחד עם אלמנטים מודרניים הוא היוצר לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

בנוסף עיצוב הפנים שלו הינו מאד ייחודי, אשר נותן תחושה של אקסלוסיביות מודרנית לצד תחושה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב אלגנטי. נושא מלונות בירושלים קרובים לכותל בהחלט מטריד אנשים המתכננים חופשה בבית מלון.

מלון אוריינט ואומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד גוון מעניין של חווית נופש קסומה המרחיבה את הדעת שבית המלון  נותן לנופשים.

החדרים

החדרים והסוויטות של בית המלון הינם מתוכננים באיכות גימור ובעיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והינם מצויידים לנוחיותם המקסימאלית של הנופשים. ברוב החדרים ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בית, מצעים נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הינם בעיצוב בסגנון אלגנטי. החדרים הם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל בית המלון פונים לעבר נופה המרהיב של ירושלים הניבט לעבר העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומת הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך היום.

הן נמצאות במבנה משומר הבנוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון יוקרתי מיוחד במינו ישן ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה עתיקה.

מתקני בריאות

במלון נמצאות שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה לעבר נופה הציורי של ירושלים. הבריכה ממוקמת באמצעו של איזור ענק.

טיפולי האסתטיקה והפנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע טיפולי יופי ומציע שלל פעילויות נוספות מהנות ביותר.

בקומתו התחתונה של בניין בית המלון שוכנת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

תפריט חדר האוכל של בית המלון מכיל ארוחות טריות ומזינות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון מרתק עשיר ומסורתי של טעמים. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל תודעת שירות גבוה. נופשי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו מענג עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר וטעים ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

אולם הכנסים של המלון

בבית המלון נמצא אולם מרווח מרהיב ומעוצב בקו אלגנטי ומשמש בנוסף כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות המלון

מחפשים פרטים אודות מלונות בירושלים קרובים לכותל? כאן באתר orient-hotel.com תוכלו למצוא את כל מה שרציתם לדעת.

החניה לכל אורחי המלון היא חינם וליד בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה במלון אוריינט תספק למתארחים בו חוויית נופש בלתי נשכחת באווירה קסומה של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים הינו חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בישראל וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי איכותי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הוא מצטיין בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כשם דבר בענף המלונאות כולו. המלון הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בארץ שהינה פועלת כבר משנת  1980, עם הרבה ניסיון בתחום שירות המלונאות והיא המובילה בישראל ובעלת שם רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>