מלונות בירושלים לערב ראש השנה

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

בית מלון אוריינט שייך לקבוצת מלונות ישרוטל שהינה מהוותיקות בישראל והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתר orient-hotel.com – כל מה שרציתם להבין על מלונות בירושלים לערב ראש השנה. העיר המקודשת לעם ישראל, מושכת אליה רבבות מטיילים רבים מקצוות ישראל והעולם כולו, היא עיר של חיבורים מיוחדים של קצוות. העיר הינה עיר בעלת עבר מפואר שהינו משולב להווה עם מבט לעתיד, בין סמטאותיה בתוך הנוף היפה ובדיוק על המפגש המופלא הזה נמצא מלון אוריינט הנותן חווית אירוח מפנקת מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

חוויה מושלמת

מלון אוריינט שוכן במרכז העיר, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מימי הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתיישב בבירתה ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

שילוב ייחודי זה בא לידי ביטוי גם בצורה עיצובית בארכיטקטורת מבנה בית המלון שסגנון העיצוב שלו הינו מודרני מושקע וממוזג ביחד עם סוג בנייה עתיק וברמה בינלאומית.

המלון הופך שותף אינטגרלי גם בשמירה על רצף יופיה האורבני החזותי הייחודי והמסורתי של עיר הבירה.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין המלון ישנו מתחם גדול המציע גם חוויה חזותית מעניינת לאורחים בו.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת המעניקה חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים.

לב עיר הבירה

הודות למיקומו של מלון אוריינט בלב העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נוסדה במחצית המאה התשע-עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל והקימו בה את מושבם.

בית המלון קרוב מאד למתחמי בילוי חשובים נוספים בעיר והינו נמצא כשני קילומטרים מן העיר העתיקה וסמוך למדרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד אתרים תיירותיים מעניינים דוגמת הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מקומות תיירותים רבים מעניינים נוספים וקרוב גם למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות במרכזה של הבירה.

חוויה לעיניים

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וסגנונו המודרני של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת הבנויה מחומרי בנייה שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים מזרחיים בית המלון הוא מיזוג ייחודי של סגנון בנייה חדישה עם סגנון בנייה עתיקה של בתים שעברו תהליך שימור שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה מלון אוריינט נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בארץ הודות למיזוגם הכל כך מעניין של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

גם קו עיצוב הפנים שלו הינו מאד מעניין, אשר נותן אווירה של יוקרה מודרנית לצד אווירה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב אלגנטי. מצאתם את המידע שאתם מחפשים בקשר למלונות בירושלים לערב ראש השנה? במידה ולא, צרו קשר ונשתדל לענות לכם.

מלון אוריינט ואומנות

מלון אוריינט ירושלים אוצר בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים הכולל אוצר מיוחד של פריטים עתיקים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות מודרניות.

החדרים

החדרים והסוויטות של בית המלון הינם עשויים באיכות גימור וברמת עיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והינם מצויידים לנוחיותם המקסימאלית של האורחים. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בד, כלי מיטה נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרירים של ירושלים.

במלון אוריינט ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים גדולים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות מפוארות מרווחות. החדרים והסוויטות משתרעות על פני תשע קומות מבנה המלון.

הסוויטות של מלון אוריינט

הן נמצאות בתוך מבנה שעבר תהליך שימור העשוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו עיצובי אקסלוסיבי מיוחד במינו עתיק ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה ישנה.

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך כל היום.

מתקני הבריאות

במלון אוריינט ישנן שתי בריכות, אחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית ממוקמת על גג מבנה המלון בקומה העליונה. הבריכה נמצאת באמצעו של איזור ענק.

המספרה גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון גדול של עיצוב שיער וטיפולים מקיפים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של נופשי בית המלון.

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הוא חדר אוכל רחב ידיים, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומספק לאורחינו בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט המגוון, האיכותי והטעים המוצע בו. התפריט המוצע הינו בעל אופי ייחודי כיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מקוטלגות לפי שמות של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את המזון המוגש בהתאם. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף המלון ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אקסלוסיבי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

על גג מבנה בית המלון במתחם הבריכה ישנו מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע פעילויות בריאות וטיפולי אסתטיקה אשר בו יכולים נופשי בית המלון לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במתחם. הספא היוקרתי נותן טיפולי יופי ומספק שפע פעילויות בריאותיות נוספות מהנות ביותר.

אולם הכנסים של המלון

במלון ישנו אולם כנסים רחב-ידיים מפואר ומעוצב בקו אלגנטי ומשמש גם כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

איכות ללא פשרות

החניה לכל לקוחות בית המלון היא בחינם ובקירבת המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה ייחודית של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו לקרוא מידע אודות מלונות בירושלים לערב ראש השנה.

מלון אוריינט ירושלים הינו חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בישראל וכיאה לחברה גדולה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירות מקצועי עתיר ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הוא מצטיין בשירות איכותי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. נופשי המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>