בית מלון בירושלים קרוב לכותל

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

orient-hotel.com: כל מה שרציתם להבין בנושא בית מלון בירושלים קרוב לכותל. העיר הקדושה לעם ישראל, סוחפת אליה המוני מטיילים רבים מכל קצוות ישראל והעולם כולו, הינה עיר של חיבורים מיוחדים של קצוות. בית מלון אוריינט ירושלים מאפשר חגיגה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של הבירה ירושלים.

בית מלון אוריינט הינו מיזוג מעניין של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חוויה בלתי נשכחת ואיכותית למתארחים בבית המלון ולשוהים בו.

חוויה מושלמת

שילוב מעניין זה מתבטא גם מבחינה וויזואלית בצורת מבנה מלון אוריינט שסגנון הקו העיצובי שלו הינו חדשני יוקרתי וממוזג ביחד עם סוג ארכיטקטורה מסורתי בסטנדרט עולמית.

מיקומו של מלון אוריינט בבניין שעבר תהליך שימור במרכז המושבה הגרמנית הישנה ועיצובו מקנים לו את אופיו הייחודי ומעבירים את האווירה של שילוב קסום בין העבר להווה ויוצר מבט לחיבור נדיר בין זמן העבר למודרניזציה על ידי היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של בתים בעלי עבר היסטורי בירושלים ובנוסף גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של העיר ירושלים.

בית המלון הוא שילוב ייחודי בין ישן לחדש, והוא נמצא בבניין שעבר תהליך שימור כחלק מפרויקט שימור בתים בעלי מורשת היסטורית בעיר.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין המלון ישנו מתחם גדול המכיל בנוסף חוויה אומנותית מעניינת לשוהים בו והינה אוגדת בתוכה מפגש מיוחד של אומנות מודרנית יחד עם אוסף פריטים ארכיאולוגי המפגיש מסורת מול חדשנות.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה המעניקה חוויה מרוממת של מגוון טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של ירושלים.

מיקום ונוף

בית המלון סמוך מאד לאיזורי בילוי עיקריים נוספים בעיר והינו שוכן כשני קילומטרים מהעיר העתיקה והוא קרוב לרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד אתרים תיירותיים מעניינים דוגמת הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד אתרים תיירותים רבים מרתקים נוספים וקרוב בנוסף למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות הקיימות במרכז הבירה.

הודות למיקום של מלון אוריינט בלב העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נוסדה במאה התשע עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ וקבעו בה את ביתם.

עיצוב

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וקו עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת המעוצבת מחומרים ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים מזרחיים המלון הוא מיזוג מרתק של שיטת בנייה מודרנית עם סגנון בנייה מסורתית של בניינים שעברו תהליך שימור שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם המעניין של מוטיבים אתניים של העיר יחד עם מוטיבים בני זמננו הוא היוצר למלון את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

גם קו עיצוב הפנים שלו הוא מאד מעניין, אשר נותן אווירה של יוקרה מודרנית לצד אווירה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על סטייל עיצוב נקי. מצאתם את האינפורמציה שאתם צריכים בנושא בית מלון בירושלים קרוב לכותל? אם עדיין לא, צרו קשר וננסה לענות לכם.

הצד האומנותי

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד רובד מעניין של חווית אירוח קסומה המרחיבה את הדעת שהמלון  נותן לשוהים בו.

חדרים

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון כולם הינם מעוצבים בקו יוקרתי. חדרי האירוח הם מרווחים ובגודל 36 מ"ר.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרים של העיר.

החדרים והסוויטות של בית המלון הינם בנויים באיכות גימור וברמת עיצוב יוקרתי ובמפרט טכני עשיר והינם מצויידים לנוחיותם המקסימאלית של המתארחים. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בית, כלי מיטה נקיים, רכים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

סוויטות בית המלון

כל הסוויטות הינן מחוברות לפרוזדור פרטי מהודר רחב בקומה התשיעית.

הן נמצאות בבניין משומר הבנוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו יוקרתי מיוחד במינו ישן ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה עתיקה.

מתקני הבריאות

תפריט חדר האוכל של בית המלון מכיל ארוחות עשירות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. התפריט המוצע הוא בעל אופי מיוחד מכיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות על פי שמות של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את האוכל המוצע בהתאם. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בסגנון אקסלוסיבי, באווירה וברמה בינלאומית.

המספרה מרווחת אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון עשיר של עיצובי שיער וטיפולי שיער מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המקסימאלית של אורחי בית המלון.

הבריכה הפנימית שוכנת בפנים הבניין והיא מוצלת. הבריכה החיצונית נמצאת על גג בניין המלון בקומה העשירית. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה המסופקים סביבותיה.

טיפולי האסתטיקה ופנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקנים רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. הספא האקסלוסיבי מציע למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

כנסים

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

השירות מעל הכל

מחפשים מידע אודות בית מלון בירושלים קרוב לכותל? כאן באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תקבלו את כל מה שחיפשתם.

המלון מונגש לנכים שיש להם בעיית אפשרות גישה והוא מאפשר כניסה נוחה בטוחה ויעילה לנופשים אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כנופשים בעלי מוגבלויות חווית אירוח נעימה, בטוחה וכייפית באופן מקסימאלי. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לאורחים בו חווית אירוח מענגת באווירה ייחודית של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג מוכר של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני המלון ללא יוצא מן הכלל כמו מלונות בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. המלון הינו מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה במדינת ישראל שהינה קיימת כבר מאז  1980, עם הרבה ניסיון בתחומי השירות המלונאי והיא הראשונה בישראל ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>