דירוג בתי מלון בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

הנכם מחפשים נתונים על דירוג בתי מלון בירושלים? אל לכם לחפש יותר. הנכם נמצאים באתר הטוב ביותר. העיר המקודשת לעם ישראל, סוחפת אליה המוני מטיילים רבים מרחבי מדינת ישראל והעולם כולו, היא עיר של שילובים נדירים של קצוות. בית מלון אוריינט ירושלים מציע חוויה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של העיר ירושלים.

בית מלון אוריינט הינו חיבור מעניין של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית נופש קסומה ואקסלוסיבית לאורחים בבית המלון ולשוהים בו.

חווית אירוח

המלון הוא שילוב מעניין של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

מיקומו של המלון בבניין המשומר ברחבי המושבה הגרמנית הישנה וקו סיגנונו נותנים לו את אופיו הייחודי ויוצרים את האווירה של מפגש מרתק בין רוח ישנה לחדשה ומאפשר מבט להתמזגות נדיר בין מסורת לעכשווי בזכות היותו חלק מפרוייקט שימור של בתים בעלי עבר היסטורי בעיר ירושלים ומכאן גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של העיר ירושלים.

המלון הוא מיזוג ייחודי בין ישן לחדש, והוא נמצא בבניין של שימור כחלק מפרויקט שימור בניינים בעלי ערך הסטורי בעיר ירושלים.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין המלון ישנו לובי גדול המציע בנוסף חוויה אומנותית מדהימה לשוהים בו והינה אוגדת בתוכה מיזוג ייחודי של אומנות מודרנית עם אוסף פריטים ארכיאולוגי המחבר מסורת מול חדשנות.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת היוצרת חוויה חושית של חגיגת טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו יחד מציעים לאורחים במלון חוויה עשירה אשר מעניקה גם את הרוח וגם את הגוף.

לב עיר הבירה

בנוסף למיקומו המרכזי בעיר ובלבה המושבה הגרמנית שהוא מתחם רווי מסעדות בוטיקים וגם הינו מתחם מרהיב אשר גם הינו חולש על פני הנוף המהפנט של העיר ירושלים.

הודות למיקומו של מלון אוריינט ירושלים בלב העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר נבנתה במאה התשע עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל והקימו בה את ביתם.

דיזיין

מבנה בית המלון מורכב מעשר קומות וצמוד יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. מבנה בית המלון נחשב לאחד מבתי המלון היפים בישראל הודות למיזוגם הכל כך ייחודי של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

הן עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי בוצע על ידי מעצבי פנים וארכיטקטים בעלי שם עולמי. קראתם על האינפורמציה שחיפשתם על דירוג בתי מלון בירושלים? במידה ולא, פנו אלינו ונשתדל לעזור לכם.

מוזיאון המלון

מלון אוריינט ירושלים כולל בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים ובו אוצר נדיר של פריטים ארכיאולוגים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגת עבודות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות מודרניות.

חדרים

כל חדרי בית המלון והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרירים של העיר.

כל החדרים והסוויטות בבית המלון ללא יוצא מן הכלל הם עוצבו בקו אלגנטי. חדרי האירוח הם מרווחים ובגודל 36 מ"ר.

הסוויטות גם הינן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעליים, מצעים נקיים, רכים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הינן בעלות חלונות בצורת קשת ויציאה לגינה פרטית בגודל 36 מ"ר.

בקומה התשיעית של הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך כל היום.

מתקני הבריאות של המלון

הבריכה הפנימית נמצאת בפנים המבנה והינה מוצלת. הבריכה החיצונית נמצאת בגג מבנה בית המלון בקומה עשר. הבריכה נמצאת במרכזו של איזור מרווח.

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות טריות ומזינות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. הארוחות המוגשות הינן בעלות מגוון מסקרן עשיר ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה אל עבר נופה היפה של ירושלים. נופשי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו מענג מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

מספרת בית המלון גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון עשיר של עיצוב שיער וטיפולי שיער רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המירבית של נופשי בית המלון.

על גג מבנה המלון במתחם הבריכה קיים מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולים וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים אורחי מלון אוריינט לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במקום. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן טיפולי אסתטיקה ומציע מגוון פעילויות נוספות מהנות ביותר.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

שירות המלון

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג מוכר של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים ללא יוצא מן הכלל ככל בתי המלון בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מחמירים ביותר. מלון אוריינט ירושלים הוא מבית רשת ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בארץ אשר היא פועלת כבר מאז  1980, עם ניסיון רב בתחומי שירות המלונאות והיא הראשונה במדינת ישראל ובעלת שם רב.

החניה לכל מתארחי המלון היא חינם ובקירבת המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט תספק לאורחים בו חוויית נופש מושלמת באווירה מיוחדת של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

עורכים חיפוש אחר נתונים אודות דירוג בתי מלון בירושלים? באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו למצוא את החומר שחיפשתם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>