מלון במבצע בירושלים למשפחות

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

בית מלון אוריינט הינו מיזוג מעניין של מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית נופש מהממת ויוקרתית למתארחים בבית המלון ולשוהים בו.

orient-hotel.com: הכל אודות מלון במבצע בירושלים למשפחות. במרכז ירושלים, העיר המקפלת בתוכה מיסתורין של אלפי שנות היסטוריה. העיר היא עיר בעלת עבר קדום מפואר שהינו משולב לחיים מודרניים עם מבט לעתיד, בין שכונותיה בתוך הנוף היפה ובדיוק על קו התפר הנדיר הזה שוכן בית מלון אוריינט ירושלים הנותן חווית נופש עשירה בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

חוויה מושלמת

בית מלון אוריינט הוא שילוב מיוחד בין ישן לחדש, ונמצא בבניין משומר כחלק ממבצע שימור בתים בעלי מורשת היסטורית בירושלים.

מיקומו של מלון אוריינט בבניין המשומר במרכז המושבה הגרמנית הישנה ועיצובו נותנים לו את מראהו המיוחד ונותנים את האווירה של שילוב מדהים בין ישן לחדש ומאפשר הצצה לנקודת מפגש נדיר בין זמן העבר לעכשווי בזכות היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של בתים היסטורים בעיר ירושלים ובנוסף גם לשימור ההיסטוריה הכללי של ירושלים.

שילוב מיוחד זה בא לידי ביטוי גם מבחינה וויזואלית בארכיטקטורת מבנה המלון שאופי העיצוב שלו הוא חדשני מושקע וממוזג ביחד עם אופי ארכיטקטורה עתיק וברמה עולמית.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין מלון אוריינט ישנו איזור מרווח הכולל בנוסף חוויה חזותית מדהימה למבקרים בו.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת הנותנת חוויה מרוממת של חגיגת טעמים מעניינים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו גם יחד מציעים למתארחים במלון חוויה עשירה אשר מעניקה גם את הלב ואת הנשמה.

נוף עוצר נשימה

הודות למיקום של בית מלון אוריינט במרכז העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר הוקמה במחצית המאה התשע-עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ והקימו בה את ביתם.

והודות למיקומו המרכזי ובלב המושבה הגרמנית שהוא מתחם משופע מסעדות חנויות וגם הוא מתחם מרהיב אשר גם הוא צופה על פני הנוף המהפנט של העיר.

עולם העיצוב

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת הבנויה מחומרי גלם ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים אוריינטלים בית המלון הוא חיבור מרתק של צורת בנייה חדשה ושל סגנון בנייה עתיקה של בתים עתיקים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. בניין מלון אוריינט נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בארץ הודות לחיבורם הכל כך מעניין של חומרי הגלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

בית המלון שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים האורבניים היפים בירושלים ובארץ. קיבלתם את המידע שחיפשתם בקשר למלון במבצע בירושלים למשפחות? במידה ולא, פנו אלינו וננסה לסייע לכם.

מלון אוריינט ואומנות

בית המלון כולל בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים ובו אוצר מיוחד של פריטים עתיקים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגת עבודות אומנות של אמנים ישראליים המציגים עבודות אומנות בנות זמננו.

החדרים

כמו כן כל החדרים ללא יוצא מן הכלל של המלון צופים לעבר הנוף היפה של ירושלים הנשקף אל העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

הסוויטות גם הן גדולות וגודלן 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מצויידים וכוללים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת לאורחים אנשי העסקים שביניהם לעבוד בנחת.

במלון ישנם 243 חדרים יפים מרווחים ונקיים ומתוכם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. החדרים הם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

סוויטות בית המלון

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות בכל היום.

הן שוכנות בבניין שעבר תהליך שימור הבנוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון יוקרתי קסום מסורתי ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה מסורתית.

בריאות

טיפולי היופי והפנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. הספא האקסלוסיבי נותן יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

מספרת המלון מרווחת אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון עשיר של עיצובי שיער וטיפולים מקיפים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של שוהי בית המלון.

הבריכה הפנימית נמצאת בפנים המבנה והינה מקורה. הבריכה החיצונית משקיפה על נופה המרהיב של העיר. הבריכה ממוקמת באמצעו של איזור מרווח.

חדר האוכל של המלון הינו חדר אוכל מרווח, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומעניק לאורחים בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט הססגוני, האיכותי והערב המוגש בו. תפריט האוכל המוגש הוא בעל אופי ייחודי מכיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מקוטלגות לפי שמותיהן של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את המזון המוגש בהתאם. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף בית המלון ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בסגנון אקסלוסיבי, באווירה וברמה בינלאומית.

כנסים

במלון ישנו אולם כנסים מרווח מפואר ומעוצב בקו אלגנטי ומשמש גם כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות והאיכות של בית המלון

מלון אוריינט ירושלים הוא חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בארץ וכיאה לחברה ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירות מקצועי עתיר ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הוא מצטיין בשירות איכותי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כמותג בענף השירות המלונאי כולו. נופשי מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

בדף זה תמצאו מידע בנושא מלון במבצע בירושלים למשפחות.

המלון מותאם לאנשים בעלי מוגבלויות אשר להם בעיית התניידות והוא נותן כניסה נוחה בטוחה ויעילה לאורחים שהם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כנופשים בעלי צרכים מיוחדים חווית אירוח קלה, בטיחותית ומהנה באופן מירבי. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לאורחים בו חוויית נופש מושלמת באווירה מיוחדת של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>