מלון 5 כוכבים בירושלים עם ילדים

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

מלון אוריינט שייך לרשת מלונות ישרוטל אשר הינה מהמובילות בישראל והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים – כל מה שרציתם להבין בנושא מלון 5 כוכבים בירושלים עם ילדים. בלב ירושלים, העיר הצופנת בחובה פלא במשך אלפי שנות היסטוריה. ירושלים היא עיר בעלת עבר מפואר אשר משולב לחיים מודרניים עם פנים לעתיד, בין רחובותיה בתוך הנוף המרהיב ובדיוק על החיבור המופלא הזה שוכן מלון אוריינט ירושלים הנותן חווית נופש קסומה בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

אירוח ברמה אחרת

מיקומו של מלון אוריינט במבנה השימור במרכז המושבה הגרמנית הישנה וסגנונו העיצובי נותנים לו את אופיו המיוחד ומעבירים את ההרגשה של מיזוג מעניין בין זמנים עברו לימינו אנו ויוצר הצצה למפגש נדיר בין מסורת לעכשווי בזכות היותו חלק מפרוייקט שימורם של מבנים בעלי עבר היסטורי בעיר ובנוסף גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר ירושלים.

מלון אוריינט הופך שותף מרכזי גם בשמירה על רצף יופיה העירוני החזותי הייחודי והעתיק של ירושלים.

שילוב ייחודי זה מתבטא גם מבחינה עיצובית בצורת בניין מלון אוריינט שאופי הקו העיצובי שלו הינו מודרני איכותי וממוזג ביחד עם סגנון בנייה ישן וברמה עולמית.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין המלון ישנו לובי מרווח הכולל בנוסף חוויה חזותית מעניינת לאורחים בו והינה אוגדת בתוכה מפגש ייחודי של אומנות מודרנית עם פריטים ארכיאולוגים המפגיש מסורת מול חדשנות.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה הנותנת חוויה מרוממת של מגוון טעמים מעניינים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו גם יחד מספקים לשוהים במלון אוריינט חוויה בלתי נשכחת אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

מיקום ונוף

בית המלון סמוך מאד למתחמי בילוי חשובים נוספים בעיר והינו ממוקם כשני קילומטר מן העיר העתיקה והוא קרוב לרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד מקומות תיירותיים חשובים כגון הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד אתרים תיירותים רבים מרתקים נוספים וקרוב בנוסף למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות במרכז העיר ירושלים.

הודות למיקומו של בית המלון במרכז העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר נבנתה מאמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ והקימו בה את מושבם.

עולם העיצוב

בנוסף עיצוב הפנים שלו הינו מאד ייחודי, אשר נותן אווירה של אקסלוסיביות עכשווית לצד תחושה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב נקי. עניין מלון 5 כוכבים בירושלים עם ילדים לרוב מעלה שאלות בקרב לא מעט מטיילים המתכננים נופש בבית מלון.

מבחינת עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת המעוצבת מחומרי בנייה שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים אוריינטלים בית המלון הוא חיבור מעניין של סגנון בנייה עכשווית ושל סגנון בנייה ישנה של בתים שעברו תהליך שימור שהם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם המעניין של מוטיבים מזרחיים של העיר ביחד אלמנטים חדשניים הינו היוצר לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

אומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הוא עוד גוון מסקרן של חווית נופש קסומה המרחיבה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  מספק למבקרים.

חדרים

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם עשויים בסטנדרט גימור ובעיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחותם המקסימאלית של המתארחים. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בית, מצעים נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל מלון אוריינט צופים לעבר נופה המדהים של העיר הניבט אל עבר העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

כל החדרים והסוויטות בבית המלון ללא יוצא מן הכלל הם מעוצבים בסטייל אקסלוסיבי. חדרי האירוח והסוויטות משתרעות על פני תשע הקומות בניין בית המלון.

הסוויטות

בקומת הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך היום.

הינן שוכנות בבניין שעבר תהליך שימור העשוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון אקסלוסיבי קסום עתיק ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה ישנה.

מתקני בריאות

הבריכה הפנימית שוכנת בפנים המבנה והיא מוצלת. הבריכה החיצונית צופה אל עבר המרהיב של העיר. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה המוצעים סביבה.

על גג מבנה בית המלון במתחם הבריכה ישנו מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק פעילויות בריאות וטיפולי יופי שבו יכולים מתארחי מלון אוריינט לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במתחם. הספא האקסלוסיבי מציע טיפולי יופי ומציע שפע פעילויות נוספות מהנות ביותר.

בקומתו התחתונה של מבנה המלון ממוקמת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות מגוונות ומזינות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון מרתק עשיר ואותנטי של טעמים. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל תודעת שירות גבוה. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו טעים עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומגוון מעניין של יינות איכותיים.

אולם הכנסים

בבית המלון ישנו אולם מרווח מרהיב ומעוצב בעיצוב אלגנטי ומשמש גם כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות המלון

עורכים חיפוש אחר אינפורמציה על מלון 5 כוכבים בירושלים עם ילדים? כאן באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תמצאו את כל מה שחיפשתם.

בית המלון הוא חלק מרשת ענפה של מלונות ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירותי איכותי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות רב שנים הוא נודע בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. כל מתקני בית המלון כולם ככל מלונות בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. לקוחות בית מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות עיסקיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם.

מלון אוריינט ירושלים מונגש לאנשים בעלי מוגבלויות אשר להם בעיית התניידות והוא מאפשר גישה נוחה בטיחותית ויעילה לאורחים אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כאורחים בעלי מוגבלויות חווית אירוח נעימה, בטיחותית ומהנה באופן מקסימאלי. חופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח למתארחים בו חווית אירוח מענגת באווירה מיוחדת של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>