מבצע מדהים מלון בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט

אתם מחפשים מידע עדכני אודות מבצע מדהים מלון בירושלים? אל לכם לחפש עוד! הגעתם לאתר הטוב ביותר. בעיר ירושלים, העיר הצופנת בחובה פלא של אלפי שנות עבר היסטורי. בית מלון אוריינט ירושלים מציע חוויה צבעונית של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של העיר ירושלים.

בית מלון אוריינט שייך לקבוצת מלונות ישרוטל אשר היא מהראשונות בישראל והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חווית אירוח

שילוב מיוחד זה מתבטא גם מבחינה עיצובית בארכיטקטורת מבנה בית המלון שאופי הקו העיצובי שלו הוא חדשני איכותי וממוזג ביחד עם אופי ארכיטקטורה מסורתי וברמה בינלאומית.

מיקומו של מלון אוריינט בבניין השימור ברחבי המושבה הגרמנית הישנה ועיצובו נותנים לו את אופיו המיוחד ויוצרים את התחושה של מפגש מדהים בין מסורת לקידמה ונותן הצצה להתמזגות נדיר בין עבר להווה על ידי היותו חלק מפרוייקט שימור של בניינים בעלי עבר היסטורי בירושלים ובנוסף גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של העיר ירושלים.

המלון הופך שותף חשוב גם בשמירה על רצף יופיה העירוני החזותי היפה והמסורתי של הבירה.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין בית המלון ישנו מתחם מרווח המכיל גם חוויה חזותית מעניינת לאורחים בו.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה הנותנת חוויה חושית של מגוון טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של ירושלים.

נוף עוצר נשימה

המלון אוריינט נחשב חלק בלתי נפרד מעברה של העיר והינו שותף נכבד מתהליך שימור מבנים היסטוריים בעיר והינו בעצמו חלק מנופה העירוני המיוחד הקסום של ירושלים.

והודות למיקומו במרכזה של העיר ובלב המושבה הגרמנית שהינו מתחם משופע מסעדות חנויות וגם הוא איזור מרהיב אשר גם הוא חולש על פני כל הנוף המדהים של ירושלים.

עולם העיצוב

מלון אוריינט ירושלים שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים העירונים המרהיבים בעיר ובארץ. עניין מבצע מדהים מלון בירושלים הינו מטריד לא מעט מטיילים המתכננים נופש בבית מלון.

בניין המלון מורכב מעשר קומות ומשולב יחד עם בניין משומר ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. בניין בית המלון נחשב לאחד מבתי המלון היפים בישראל הודות לחיבורם הכל כך ייחודי של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

נופש לחובבי אומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד גוון מעניין של חווית נופש מדהימה המרחיבה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  נותן לנופשים.

חדרים

כל חדרי המלון והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרירים של ירושלים.

במלון ישנם 243 חדרים יפים מרווחים ונקיים ומתוכם קיימות 23 סוויטות מפוארות גדולות. חדרי האירוח הינם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

החדרים והסוויטות של בית המלון הינם עשויים באיכות גימור בקו עיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והינם מצויידים לנוחיותם המירבית של הנופשים. כל החדרים והסוויטות הינם מצויידים וכוללים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת ללקוחות העיסקיים שבהם לעבוד בנוחות.

הסוויטות של מלון אוריינט

הינן שוכנות בבניין שעבר תהליך שימור הבנוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון אקסלוסיבי מיוחד במינו עתיק ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה עתיקה.

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך היום.

מתקני הבריאות

בקומתו התחתונה של בניין המלון נמצאת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות טריות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוגשות הינן בעלות מגוון מעניין מגוון ואותנטי של טעמים. צוות המלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מקצועי ואדיב בניצוחו של שף המלון ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אלגנטי, באווירה וברמה בינלאומית.

במלון אוריינט קיימות שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית משקיפה לעבר נופה המרהיב של ירושלים. הבריכה נמצאת במרכזו של איזור מרווח.

טיפולי היופי ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

אולם הכנסים

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של בית המלון אירועים או כנסים פרטיים.

שירות המלון

רשת מלונות ישרוטל היא מותג מוכר של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים כולם כמו בתי המלון בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מחמירים ביותר. אורחי בית מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

החניה לכל מתארחי המלון היא חינם וסמוכה בית המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה במלון אוריינט תספק למתארחים בו חוויית נופש מושלמת באווירה קסומה של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

צריכים אינפורמציה אודות מבצע מדהים מלון בירושלים? כאן באתר orient-hotel.com תקבלו את החומר שחיפשתם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>