מבצע לאומי קארד ישרוטל ירושלים

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

מלון אוריינט ירושלים שייך לקבוצת מלונות ישרוטל אשר היא מהוותיקות בארץ והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתם מבצעים חיפוש אחר אינפורמציה על מבצע לאומי קארד ישרוטל ירושלים? אל לכם לחפש עוד! אתם נמצאים במקום הטוב ביותר. בלב ירושלים, העיר הצופנת בחובה קסם במשך אלפי שנות עבר היסטורי. העיר היא עיר בעלת עבר היסטורי מפואר שהינו ממוזג למציאות עכשווית עם מבט לעתיד, בין שכונותיה בתוך נופה הקסום ובדיוק על קו התפר המופלא הזה שוכן מלון אוריינט ירושלים המציע חווית נופש מפנקת מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

חוויה מושלמת

שילוב מיוחד זה מתבטא בנוסף בצורה עיצובית בצורת מבנה מלון אוריינט שאופי הקו העיצובי שלו הוא מודרני יוקרתי וממוזג יחד עם סוג בנייה מסורתי וברמה עולמית.

בית מלון אוריינט נמצא במרכז ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופתם של הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ הקודש ולהתיישב בבירה ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

בית המלון הינו שותף אינטגרלי גם בשמירה על המשכיות צביונה האורבני החזותי המיוחד והעתיק של ירושלים.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה מלון אוריינט ישנו איזור גדול המציע בנוסף חוויה אומנותית מעניינת למתארחים בו.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית עשירה הנותנת חוויה מרוממת של חגיגת טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של העיר כל אלו יחד מספקים למתארחים במלון אוריינט חוויה מיוחדת אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

מיקום ונוף

והודות למיקומו המרכזי בעיר ובלבה המושבה הגרמנית שהינו מתחם משופע מסעדות בוטיקים וגם הינו מתחם ציורי אשר גם הינו חולש על כל נופה המהפנט של העיר.

הודות למיקום של מלון אוריינט ירושלים במרכז העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר נוסדה מאמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל וקבעו בה את מושבם.

עיצוב

גם עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי מעצבים וארכיטקטים בעלי שם עולמי. מצאתם את האינפורמציה שאתם צריכים בקשר למבצע לאומי קארד ישרוטל ירושלים? אם עדיין לא, פנו אלינו וננסה לעזור לכם.

בניין מלון אוריינט ירושלים בנוי מעשר קומות ומשולב יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. מבנה בית המלון נחשב לאחד מבתי המלון היפים בישראל הודות לשילובם הכל כך ייחודי של חומרי הגלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

אומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד גוון מסקרן של חווית אירוח קסומה המרחיבה את הדעת שבית המלון  מספק לנופשים.

חדרי בית המלון

כמו כן כל החדרים כולםשל המלון פונים אל הנוף היפה של ירושלים הנשקף אל עבר העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

הסוויטות גם הינן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מצויידים וכוללים: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת למתארחים העיסקיים שבהם לעבוד בנוחות.

במלון אוריינט ישנם 243 חדרים מדהימים גדולים ונקיים ומתוכם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. החדרים והסוויטות פרושות על פני תשע הקומות מבנה המלון.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומת הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות בכל היום.

הינן נמצאות בבניין שעבר תהליך שימור הבנוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו עיצובי אקסלוסיבי מיוחד במינו מסורתי ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה מסורתית.

מתקני הבריאות של המלון

במלון אוריינט ישנן שתי בריכות, אחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית ממוקמת בגג בניין בית המלון בקומה עשר. הבריכה ממוקמת במרכזו של מתחם ענק.

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הוא חדר אוכל רחב ידיים, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומספק לאורחינו בו חוויה קולינרית מענגת, הודות לתפריט העשיר, הטרי והמענג המוגש בו. הארוחות המוגשות הינן בעלות מגוון מעניין מגוון ואותנטי של טעמים. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף המלון ובעל רמת שירות גבוה. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו ערב לחיך עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר וטעים ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

בגג בניין מלון אוריינט באיזור הבריכה ישנו מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן פעילויות בריאות וטיפולי יופי שבו יכולים מתארחי מלון אוריינט לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במקום. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן יותר מ- 70 טיפולי גוף.

מספרת המלון מרווחת אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון רחב של עיצובי שיער וטיפולים רחבים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של שוהי המלון.

כנסים

האולם מותאם למפגשים עיסקיים והינו מכיל בתוכו כמה חדרי התוועדות לאנשי עסקים וללקוחות פרטיים המעוניינים לקיים מפגש עיסקי, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות מעל הכל

מלון אוריינט ירושלים מונגש לנכים שיש להם בעיית אפשרות גישה והוא מאפשר גישה נוחה בטיחותית ויעילה לנופשים אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כנופשים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש נעימה, בטוחה וכייפית ביותר. החופשה במלון אוריינט תבטיח לנופשים בו חוויית נופש בלתי נשכחת באווירה מיוחדת של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מחפשים אינפורמציה בנושא מבצע לאומי קארד ישרוטל ירושלים? כאן באתר orient-hotel.com תוכלו למצוא את כל מה שחיפשתם.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג מוכר של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני המלון כולם ככל מלונות בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. נופשי המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>