מסאז במלון אוריינט

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

orient-hotel.com: כל האינפורמציה בנושא מסאז במלון אוריינט. בעיר ירושלים, העיר הצופנת בחובה קסם במשך אלפי שנות עבר היסטורי. ירושלים היא עיר בעלת עבר עשיר אשר ממוזג למציאות עכשווית עם פנים לעתיד, בין שכונותיה בתוך נופה הקסום ובדיוק על המפגש המופלא הזה שוכן מלון אוריינט המציע חווית אירוח מפנקת מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט ירושלים הוא חיבור ייחודי של בית מלון בוטיק ומלון יוקרתי המעניק חוויה בלתי נשכחת ואקסלוסיבית למתארחים בבית המלון ולשוהים בו.

חוויה בלתי נשכחת

המלון הוא שילוב ייחודי בין הישן לחדש, והוא נמצא בבניין משומר כחלק ממבצע שימור מבנים בעלי מורשת היסטורית בירושלים.

שילוב מיוחד זה מתבטא בנוסף בצורה עיצובית בארכיטקטורת מבנה מלון אוריינט שצורת הקו העיצובי שלו הינו חדשני יוקרתי וממוזג יחד עם סוג ארכיטקטורה עתיק בסטנדרט בינלאומית.

מלון אוריינט ירושלים ממוקם בלב ליבה של העיר, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מימי הטמפלרים שהיו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ הקודש ולהתיישב בעיר ירושלים, מאמצע המאה ה- 19.

חוויה אומנותית

במבנה מלון אוריינט ישנו לובי מרווח הכולל בתוכו בנוסף חוויה וויזואלית מרתקת למתארחים בו.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת המעניקה חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של העיר.

נוף ייחודי

הודות למיקומו של בית המלון בלב העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר נוסדה במחצית המאה התשע-עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ והקימו בה את ביתם.

המלון סמוך מאד למתחמי בילוי עיקריים נוספים בעיר והוא ממוקם כשני קילומטר מן העיר העתיקה והוא סמוך לרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד מקומות תיירותיים חשובים כגון הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד אתרים תיירותים רבים מרתקים אחרים וסמוך בנוסף למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות ברחבי ירושלים.

עיצוב

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וסגנונו החדיש של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת העשויה מחומרי גלם ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים מזרחיים המלון הינו חיבור מרתק של סגנון בנייה חדשה ושל סגנון בנייה ישנה של בניינים עתיקים שהם בעלי ערך היסטורי רב. בניין בית המלון נחשב לאחד מהמלונות המיוחדים בארץ הודות למיזוגם הכל כך ייחודי של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

מלון אוריינט ירושלים שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים העירונים היפים בירושלים ובארץ. נושא מסאז במלון אוריינט הינו מטריד מטיילים רבים המתכננים חופשה בבית מלון.

אומנות

המלון מכיל בתוכו בנוסף את מוזיאון הטמפלרים ומכיל אוסף נדיר של פריטים עתיקים מימיהם של הטמפלרים לצד אירוח יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות בנות זמננו.

חדרי המלון

כל החדרים והסוויטות במלון כולם הם בעיצוב בקו אלגנטי. חדרי האירוח והסוויטות משתרעות על פני תשע קומות מבנה המלון.

כל חדרי המלון והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה החורפיים של העיר.

החדרים והסוויטות של בית המלון הינם בנויים בסטנדרט גימור ובעיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחיותם המירבית של הנופשים. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מצויידים וכוללים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת ללקוחות אנשי העסקים שבהם לעבוד בנחת.

סוויטות המלון

בקומת הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך היום.

הינן שוכנות בבניין משומר העשוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון יוקרתי ייחודי עתיק באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה ישנה.

יופי ופנאי

חדר האוכל של מלון אוריינט הינו חדר אוכל גדול, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומעניק למתארחים בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט המגוון, הטרי והטעים המוגש בו. התפריט המוצע הינו בעל אופי ייחודי מפני שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות על פי שמות של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את המזון המוגש בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה על הנוף הקסום של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אלגנטי, באווירה וברמה בינלאומית.

מספרת המלון מרווחת אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון גדול של עיצוב שיער וטיפולים רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של נופשי בית המלון.

במלון אוריינט קיימות שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית שוכנת בגג בניין בית המלון בקומה העשירית. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה הניתנים בסביבתה.

טיפולי היופי ופנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הרחב של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. הספא היוקרתי נותן יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של בית המלון אירועים או כנסים פרטיים.

שירות ואיכות

עורכים חיפוש אחר מידע על מסאז במלון אוריינט? ב- חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו לקבל את כל מה שחיפשתם.

החניה לכל מתארחי מלון אוריינט ירושלים הינה חינם ובקירבת המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה במלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חווית אירוח מפנקת באווירה מיוחדת של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג ידוע של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני בית המלון ללא יוצא מן הכלל ככל בתי המלון בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מחמירים ביותר. מלון אוריינט ירושלים הינו מבית רשת ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בישראל אשר היא פועלת כבר משנת  1980, עם ניסיון עשיר בתחומי שירות המלונאות והיא המובילה במדינת ישראל ובעלת שם רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>