מלון בוטיק בירושלים מומלץ

מבצעים חמים

מלון אוריינט

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת ישרוטל שהינה מהוותיקות בארץ והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים: הכל על מלון בוטיק בירושלים מומלץ. בבירת ישראל ירושלים, העיר הצופנת בחובה מיסתורין של אלפי שנות היסטוריה. העיר הינה עיר בעלת עבר מפואר שהינו מחובר להווה עם מבט לעתיד, בין סמטאותיה בתוך הנוף היפה ובדיוק על קו התפר הייחודי הזה נמצא מלון אוריינט ירושלים המספק חווית אירוח עשירה ייחודית לאורך כל עונות השנה.

חוויה מושלמת

בית מלון אוריינט הוא שילוב מעניין של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

בית המלון הופך שותף אינטגרלי גם בשמירה על רצף יופיה האורבני החזותי המיוחד והמסורתי של עיר הבירה.

מיקומו של המלון במבנה שעבר תהליך שימור במרכז המושבה הגרמנית הישנה וקו סיגנונו מקנים לו את אופיו המעניין ויוצרים את ההרגשה של חיבור מרתק בין רוח ישנה לחדשה ומאפשר מבט להתמזגות נדיר בין תקופות עבר לימינו בזכות היותו חלק מפרוייקט שימורם של בתים בעלי עבר היסטורי בעיר ומכאן גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של ירושלים.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה בית המלון ישנו לובי גדול המכיל גם חוויה אומנותית מדהימה לאורחים בו.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה המעניקה חוויה מרוממת של מגוון טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים.

לב עיר הבירה

מלון אוריינט קרוב מאד למוקדי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והינו ממוקם במרחק הליכה מן העיר העתיקה והוא קרוב לרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד מקומות תיירותיים מעניינים דוגמת הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מתחמים תיירותים רבים מעניינים נוספים וקרוב בנוסף למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות במרכז ירושלים.

הודות למיקום של מלון אוריינט בלב העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נבנתה באמצע המאה התשע עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל והקימו בה את מושבם.

דיזיין

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו החדיש של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת המעוצבת מחומרי גלם מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים מזרחיים מלון אוריינט הוא מיזוג מעניין של צורת בנייה חדישה עם סגנון בנייה ישנה של מבנים עתיקים שהם בעלי ערך היסטורי רב. שילובם המיוחד של סממנים מזרחיים של העיר יחד עם אלמנטים עכשווים הוא הנותן לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

גם עיצוב הפנים שלו הוא מאד מעניין, אשר נותן אווירה של אקסלוסיביות עכשווית לצד תחושה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על קו עיצוב מעודן. קיבלתם את האינפורמציה שחיפשתם בעניין מלון בוטיק בירושלים מומלץ? במידה ולא, פנו אלינו וננסה לסייע לכם.

אומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד גוון מעניין של חווית אירוח קסומה המעשירה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  מציע למתארחים.

חדרי בית המלון

במלון אוריינט ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים גדולים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. חדרי האירוח הינם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

החדרים והסוויטות של המלון הינם בנויים באיכות גימור בקו עיצוב יוקרתי ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחותם המקסימאלית של האורחים. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מצויידים ומכילים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת לאורחים אנשי העסקים שבהם לעבוד בנחת.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה החורפיים של ירושלים.

הסוויטות

הסוויטות הן בעלות חלונות בצורת קשת עם אפשרות יציאה לגינה פרטית וגודלה 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן צמודות ללובי פרטי מהודר גדול בקומה תשע.

בריאות

בקומה התחתונה של בניין מלון אוריינט ירושלים ממוקמת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

חדר האוכל של מלון אוריינט הוא חדר אוכל מרווח, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומשרה למתארחים בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט העשיר, הטרי והטעים המוגש בו. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון מעניין עשיר ומסורתי של טעמים. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מקצועי ואדיב בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל רמת שירות גבוה. אורחי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו מענג מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר וטעים ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

טיפולי האסתטיקה ופנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. הספא האקסלוסיבי נותן למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

הבריכה הפנימית ממוקמת בפנים הבניין והינה מוצלת. הבריכה החיצונית צופה אל עבר הציורי של ירושלים. הבריכה ממוקמת באמצעו של מתחם גדול.

אולם הכנסים של המלון

בבית המלון ישנו אולם כנסים רחב-ידיים מרהיב ומעוצב בקו אלגנטי המשמש גם כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות ואיכות

מלון אוריינט ירושלים מונגש לנכים שיש להם בעיית נגישות והוא מאפשר גישה נוחה בטיחותית ויעילה לנופשים אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כנופשים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש יעילה, בטוחה וכייפית באופן מקסימאלי. החופשה במלון אוריינט תספק למתארחים בו חוויית נופש מענגת באווירה מיוחדת של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

באתר זה תגלו מידע בעניין מלון בוטיק בירושלים מומלץ.

בית המלון הוא חלק מרשת ענפה של מלונות ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בישראל וכיאה לחברה גדולה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירות איכותי עתיר ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הינו נודע בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני המלון כולם כמו בתי המלון בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. בית מלון אוריינט הוא מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בארץ אשר היא פועלת כבר מאז  1980, עם הרבה ניסיון בתחומי שירות המלונאות והינה הראשונה בישראל ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>