יום כיף במלון אוריינט ירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

אתר orient-hotel.com – כל המידע בנושא יום כיף במלון אוריינט ירושלים. העיר הקדושה לעם ישראל, מושכת אליה מיליוני מטיילים רבים מכל קצוות מדינת ישראל והעולם כולו, היא עיר של מיזוגים נדירים של ניגודים. מלון אוריינט מציע חגיגה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של העיר ירושלים.

מלון אוריינט שייך לרשת ישרוטל אשר הינה מהמובילות בישראל והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חוויה בלתי נשכחת

בית מלון אוריינט הוא מיזוג מעניין בין מסורת לחדשנות, ונמצא בבניין של שימור כחלק מתנופת שימור בניינים בעלי ערך הסטורי בעיר ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים הינו שילוב מסקרן של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה הנותן חווית נופש יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

מיקומו של המלון בבניין השימור במרכז המושבה הגרמנית הציורית וסגנונו העיצובי נותנים לו את מראהו הייחודי ויוצרים את ההרגשה של מפגש מעניין בין רוח ישנה לחדשה ומאפשר מבט לנקודת מפגש נדיר בין עבר לעכשווי על ידי היותו חלק מפרוייקט שימור של מבנים היסטורים בעיר ירושלים ומכאן גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של העיר ירושלים.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה המלון ישנו מתחם מרווח המציע בנוסף חוויה וויזואלית מדהימה למבקרים בו.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת הנותנת חוויה בלתי נשכחת של חגיגת טעמים מעניינים המאפיינים את מאכליה של ירושלים כל אלו יחד יוצרים לנופשים בבית המלון חוויה בלתי נשכחת אשר מעניקה גם את הנפש והגוף.

מיקום ונוף

והודות למיקומו במרכז ירושלים ובלב המושבה הגרמנית שהינו מתחם משופע מסעדות בוטיקים וגם הינו איזור ציורי אשר גם הוא משקיף על פני הנוף המדהים של ירושלים.

הודות למיקום של בית המלון במרכז העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר הוקמה במחצית המאה התשע-עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ וקבעו בה את מושבם.

דיזיין

בניין מלון אוריינט בנוי מעשר קומות וצמוד יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. בניין בית המלון נחשב לאחד מהמלונות היפים בישראל הודות לשילובם הכל כך ייחודי של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר ביחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

בית המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים העירונים המרהיבים בבירה ובארץ. מצאתם את המידע שחיפשתם בעניין יום כיף במלון אוריינט ירושלים? במידה ולא, פנו אלינו וננסה לענות לכם.

מלון אוריינט ואומנות

בית המלון אוצר בתוכו בנוסף את מוזיאון הטמפלרים ומכיל אוצר נדיר של פריטים ארכיאולוגים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות עכשוויות.

חדרי מלון אוריינט

כל חדרי בית המלון והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרירים של העיר.

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרי אירוח יפים מרווחים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. החדרים הם מרווחים ובגודל 36 מ"ר.

החדרים והסוויטות של המלון הינם מתוכננים בסטנדרט גימור וברמת עיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחיותם המירבית של האורחים. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעליים, מצעים נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

סוויטות בית המלון

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות בכל היום.

הינן נמצאות בבניין שעבר תהליך שימור העשוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו עיצובי אלגנטי ייחודי מסורתי באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה עתיקה.

מתקני היופי

בגג בניין בית המלון במתחם הבריכה קיים מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולי בריאות וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים מתארחי מלון אוריינט לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במתחם. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי נותן טיפולי יופי ונותן שלל פעילויות בריאותיות נוספות כייפיות ביותר.

מספרת בית המלון גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון רחב של עיצובי שיער וטיפולים רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המירבית של שוהי המלון.

במלון אוריינט נמצאות שתי בריכות, אחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה אל עבר הציורי של העיר. הבריכה ממוקמת במרכזו של מתחם ענק.

תפריט חדר האוכל של בית המלון מכיל ארוחות טריות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון מעניין עשיר ואותנטי של טעמים. צוות המלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף המלון ובעל תודעת שירות גבוה. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו מענג עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

כנסים

בבית המלון נמצא אולם מרווח מפואר ומעוצב בעיצוב אקסלוסיבי המשמש בנוסף כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות מעל הכל

רשת מלונות ישרוטל היא מותג מוכר של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. נופשי בית המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

המלון מותאם לאנשים בעלי מוגבלויות שיש להם בעיית נגישות והוא מספק כניסה קלה בטוחה ויעילה לנופשים שהם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כאנשים בעלי מוגבלויות חווית נופש יעילה, בטוחה וכייפית באופן מירבי. חופשה במלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חווית אירוח מושלמת באווירה קסומה של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

באתר זה תקראו חומר בעניין יום כיף במלון אוריינט ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>