ישרוטל עם לאומי קארד

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

חובבי מלון אוריינט ירושלים – כל מה שרציתם להבין אודות ישרוטל עם לאומי קארד. העיר המקודשת לעם ישראל, קוראת אליה המוני מטיילים רבים מכל קצוות ישראל והעולם כולו, הינה עיר של מיזוגים מיוחדים של קצוות. העיר הינה עיר בעלת עבר היסטורי עשיר שהינו ממוזג לחיים מודרניים עם פנים לעתיד, בין רחובותיה בתוך נופה הקסום ובדיוק על החיבור הייחודי הזה נמצא בית מלון אוריינט ירושלים המספק חווית נופש קסומה ייחודית לאורך כל עונות השנה.

בית מלון אוריינט שייך לרשת ישרוטל אשר הינה מהראשונות בארץ והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חוויה בלתי נשכחת

שילוב מעניין זה מתבטא גם מבחינה וויזואלית בצורת בניין מלון אוריינט שסגנון העיצוב שלו הינו מודרני איכותי וממוזג ביחד עם סגנון בנייה עתיק בסטנדרט בינלאומית.

מיקומו של מלון אוריינט במבנה המשומר בלב המושבה הגרמנית הישנה ועיצובו מקנים לו את אופיו הייחודי ונותנים את ההרגשה של מפגש מעניין בין העבר להווה ומאפשר הצצה למפגש נדיר בין זמן העבר לחדשנות על ידי היותו חלק מפרוייקט שימורם של בתים בעלי עבר היסטורי בעיר ירושלים ובנוסף גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של העיר.

המלון הינו שילוב מיוחד בין מסורת לחדשנות, והוא נמצא בבניין משומר כחלק מתנופת שימור מבנים בעלי ערך הסטורי בעיר.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה מלון אוריינט ישנו מתחם גדול הכולל בתוכו בנוסף חוויה חזותית מרתקת למבקרים בו.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה הנותנת חוויה בלתי נשכחת של מגוון טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של ירושלים.

לב עיר הבירה

והודות למיקומו המרכזי בעיר ובלב המושבה הגרמנית שהינו מתחם משופע מסעדות חנויות וגם הינו מתחם מרהיב אשר גם הינו חולש על כל נופה המדהים של העיר ירושלים.

הודות למיקומו של מלון אוריינט במרכזה של העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נבנתה מאמצע המאה התשע עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל וקבעו בה את ביתם.

חוויה לעיניים

גם עיצוב הפנים שלו הינו מאד ייחודי, אשר נותן אווירה של אקסלוסיביות מודרנית לצד תחושה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על קו עיצוב מעודן. עניין ישרוטל עם לאומי קארד לרוב מעסיק לא מעט מטיילים המתכננים נופש בבית מלון.

בניין בית המלון בנוי מעשר קומות ומחובר יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. בניין מלון אוריינט נחשב לאחד מהמלונות המיוחדים בארץ הודות למיזוגם הכל כך ייחודי של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

נופש לחובבי אומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד גוון מסקרן של חווית נופש קסומה המעשירה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  מציע לנופשים.

חדרי מלון אוריינט

במלון ישנם 243 חדרים יפים מרווחים ונקיים ומתוכם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. חדרי האירוח והסוויטות פזורות על פני תשע הקומות בניין בית המלון.

הסוויטות גם הן גדולות ובגודל 60 מ"ר. כל החדרים והסוויטות הינם מצויידים ומכילים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת לאורחים אנשי העסקים שביניהם לעבוד בנוחות.

כל חדרי המלון והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה החורפיים של העיר.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים עם יציאה לחצר פרטית שגודלה 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן מחוברות לטרקלין פרטי מפואר מרווח בקומה תשע.

מתקני היופי

הבריכה הפנימית ממוקמת בתוך הבניין והיא מקורה. הבריכה החיצונית צופה לנוף היפה של הבירה. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה הניתנים סביבה.

חדר האוכל של בית המלון הינו חדר אוכל מרווח, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומספק לאורחינו בו חוויה קולינרית עשירה, הודות לתפריט הססגוני, האיכותי והמענג המוצע בו. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון מרתק עשיר ואותנטי של טעמים. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ואדיב בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בסגנון אלגנטי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

טיפולי האסתטיקה ופנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקני בריאות רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

בקומתו התחתונה של בניין בית המלון ישנה מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

אולם הכנסים מתאים למפגשים עיסקיים והינו מכיל בתוכו כמה חדרי ישיבות ללקוחות עיסקיים ולאנשים פרטיים המבקשים לבצע מפגש עיסקי, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות והאיכות של בית המלון

כאן תוכלו לגלות מידע עדכני בעניין ישרוטל עם לאומי קארד.

מלון אוריינט הוא חלק מרשת ענפה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה בישראל וכיאה לחברה ענפה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות איכותי עתיר ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הינו נודע בשירות איכותי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני בית המלון כולם ככל בתי המלון בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מחמירים ביותר. אורחי בית מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות עיסקיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

מלון אוריינט מונגש לנכים אשר להם בעיית נגישות והוא נותן כניסה קלה בטיחותית ויעילה לאורחים שהם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כנופשים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש נעימה, בטיחותית וכייפית ביותר. החופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח למתארחים בו חווית אירוח מענגת באווירה ייחודית של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>