בתי מלון בירושלים חצי פנסיון

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

בית מלון אוריינט הינו חיבור מעניין של בית מלון בוטיק ומלון יוקרתי המספק חווית נופש בלתי נשכחת ואיכותית לנופשים במלון ולשוהים בו.

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים – כל מה שאתם צריכים לדעת אודות בתי מלון בירושלים חצי פנסיון. במרכז ירושלים, העיר המקפלת בתוכה פלא במשך אלפי שנות היסטוריה. ירושלים הינה עיר בעלת עבר קדום מפואר שהינו מחובר לחיים מודרניים עם אופק לעתיד, בין רחובותיה בתוך נופה היפה ובדיוק על קו התפר המופלא הזה נמצא בית מלון אוריינט ירושלים הנותן חווית אירוח עשירה מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

אירוח ברמה אחרת

בית מלון אוריינט ממוקם במרכז העיר ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מימי הטמפלרים שהיו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ הקודש ולהתמקם בבירה ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

בית המלון הוא חיבור מיוחד בין הישן לחדש, והוא נמצא בבניין שעבר תהליך שימור כחלק מתנופת שימור בתים בעלי מורשת היסטורית בעיר.

שילוב מיוחד זה בא לידי ביטוי גם מבחינה עיצובית בצורת בניין המלון שצורת הקו העיצובי שלו הינו מודרני איכותי וממוזג ביחד עם סגנון ארכיטקטורה עתיק בסטנדרט בינלאומית.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין מלון אוריינט ישנו לובי גדול הכולל בנוסף חוויה אומנותית מדהימה למתארחים בו.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת היוצרת חוויה בלתי נשכחת של חגיגת טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו יחד מספקים לאורחים במלון חוויה עשירה אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

לב עיר הבירה

והודות למיקומו בלב העיר ובלב המושבה הגרמנית שהינו איזור משופע מסעדות חנויות וגם הוא מתחם ציורי אשר גם הוא משקיף על פני הנוף המהפנט של ירושלים.

הודות למיקום של בית המלון במרכז העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר נוסדה מאמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל והקימו בה את מושבם.

עיצוב

בניין מלון אוריינט מורכב מעשר קומות ומשולב יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. מבנה בית המלון נחשב לאחד מהמלונות המיוחדים בארץ הודות לחיבורם הכל כך מעניין של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר ביחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

גם עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי נעשה על ידי מעצבי פנים ואדריכלים בעלי שם עולמי. נושא בתי מלון בירושלים חצי פנסיון בהחלט מעלה שאלות בקרב לא מעט מטיילים המתכננים נופש בבית המלון.

הצד האומנותי

בית המלון כולל בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים הכולל אוצר נדיר של פריטים היסטוריים מזמנם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות עכשוויות.

החדרים של מלון אוריינט

חדרי האירוח והסוויטות של המלון הינם מתוכננים ברמת גימור ובעיצוב מפואר ובמפרט טכני עשיר והם מצויידים לנוחיותם המקסימאלית של האורחים. כל החדרים והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת למתארחים העיסקיים שבהם לעבוד בנחת.

במלון אוריינט ישנם 243 חדרים יפים מרווחים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. החדרים הינם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרים של העיר.

סוויטות המלון

בקומת הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות בכל היום.

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים ויציאה לחצר פרטית בגודל 36 מ"ר.

מתקני בריאות

מספרת בית המלון מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון עשיר של עיצובי שיער וטיפולים רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של אורחי המלון.

בגג בניין בית המלון במתחם הבריכה נמצא מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולים וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים מתארחי בית המלון לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במקום. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי נותן טיפולי יופי ונותן מגוון פעילויות בריאותיות נוספות מהנות ביותר.

במלון קיימות שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית נמצאת בגג מבנה בית המלון בקומה העשירית. הבריכה נמצאת באמצעו של מתחם מרווח.

חדר האוכל של בית המלון הוא חדר אוכל רחב ידיים, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומעניק למתארחים בו חוויה קולינרית עשירה, הודות לתפריט המגוון, האיכותי והמענג המוצע בו. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון מיוחד מגוון ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה לעבר הנוף המרהיב של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בעיצוב אלגנטי, בסגנון וברמה בינלאומית.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

במלון נמצא אולם כנסים רחב-ידיים מפואר ומעוצב בעיצוב אלגנטי ומשמש גם כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות המלון

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג מוכר של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כשם דבר בענף המלונאות כולו. לקוחות בית המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם.

עורכים חיפוש אחר נתונים אודות בתי מלון בירושלים חצי פנסיון? ב- orient-hotel.com תמצאו את כל החומר שחיפשתם.

מלון אוריינט מותאם לנכים שיש להם בעיית התניידות והוא מאפשר גישה קלה בטיחותית ויעילה ללקוחות אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לתת גם להם כאורחים בעלי מוגבלויות חווית נופש נעימה, בטוחה ומהנה באופן מקסימאלי. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק לנופשים בו חוויית נופש מפנקת באווירה ייחודית של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>