בית מלון בירושלים דיל

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

בית מלון אוריינט הינו מיזוג מיוחד של מלון בוטיק ובית מלון יוקרתי המספק חוויה בלתי נשכחת ויוקרתית למתארחים בבית המלון ולשוהים בו.

הנכם מחפשים אחר מידע עדכני לגבי בית מלון בירושלים דיל? אין צורך להשתגע עוד! הנכם נמצאים במקום הנכון. העיר הקדושה לעם ישראל, קוראת אליה רבבות תיירים רבים מרחבי הארץ והעולם כולו, היא עיר של חיבורים מיוחדים של קצוות. מלון אוריינט מאפשר חגיגה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של העיר ירושלים.

חוויה מושלמת

מיקומו של מלון אוריינט בבניין השימור בלב המושבה הגרמנית הישנה וקו סיגנונו נותנים לו את מראהו המיוחד ויוצרים את האווירה של שילוב מעניין בין רוח ישנה לחדשה ומאפשר הצצה לחיבור נדיר בין תקופות עבר להווה בזכות היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של מבנים היסטורים בעיר ומכאן גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של העיר ירושלים.

בית המלון הוא מיזוג מעניין בין מסורת לחדשנות, ונמצא בבניין משומר כחלק ממבצע שימור מבנים בעלי מורשת היסטורית בעיר.

בית מלון אוריינט הינו שילוב מסקרן של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לנופשיו.

חוויה אומנותית

במבנה מלון אוריינט ישנו לובי מרווח המכיל גם חוויה וויזואלית מדהימה למבקרים בו והינה אוגדת בתוכה חיבור ייחודי של אומנות עכשווית יחד עם פריטי ארכיאולוגיה ומפגיש מסורת מול חדשנות.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה היוצרת חוויה חושית של מגוון טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו יחד מציעים לאורחים במלון חוויה בלתי נשכחת אשר מעניקה גם את הנפש והגוף.

נוף עוצר נשימה

זאת בנוסף למיקומו בלב העיר ובמרכז המושבה הגרמנית שהוא מתחם משופע מסעדות בוטיקים וגם הוא איזור ציורי אשר גם הינו צופה על כל נופה המהפנט של הבירה.

המלון אוריינט נעשה חלק אינטגרלי ממורשתה של העיר ירושלים ובהיותו שותף נכבד בשימור בתים היסטוריים בעיר והוא בעצמו חלק מנופה האורבני המיוחד היפה של הבירה.

דיזיין

הן עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי בוצע על ידי מעצבי פנים וארכיטקטים בעלי שם עולמי. קיבלתם את המידע שאתם מחפשים בקשר לבית מלון בירושלים דיל? במידה ולא, פנו אלינו ונשמח לסייע לכם.

בניין המלון מורכב מעשר קומות ומחובר יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מבנה המלון נחשב לאחד מבתי המלון היפים בישראל הודות לחיבורם הכל כך ייחודי של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מרהיבים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

מלון אוריינט ואומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד גוון מעניין של חווית נופש קסומה המרחיבה את הדעת שהמלון  נותן למבקרים.

חדרי מלון אוריינט

כל חדרי המלון והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרים של ירושלים.

החדרים והסוויטות של המלון הינם בנויים בסטנדרט גימור ובעיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחיותם המקסימאלית של האורחים. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעליים, מצעים נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

בבית המלון ישנם 243 חדרים יפים מרווחים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. החדרים הינם גדולים וגודלם 36 מ"ר.

הסוויטות

הינן נמצאות בבניין משומר העשוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בעיצוב יוקרתי ייחודי עתיק ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה ישנה.

בקומה התשיעית של הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך כל היום.

מתקני הבריאות של המלון

במלון אוריינט קיימות שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית נמצאת על גג בניין המלון בקומה העשירית. הבריכה נמצאת באמצעו של איזור מרווח.

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות עשירות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. התפריט המוצע הוא בעל אופי מיוחד מכיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות לפי שמותיהן של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את האוכל הניתן בהתאם. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף המלון ובעל תודעת שירות גבוה. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו ערב לחיך מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון ומענג ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

בגג מבנה מלון אוריינט באיזור הבריכה קיים מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן פעילויות בריאות וטיפולי אסתטיקה אשר בו יכולים אורחי מלון אוריינט לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במתחם. הספא היוקרתי נותן טיפולי יופי ומציע מגוון פעילויות נוספות מהנות ביותר.

בקומתו התחתונה של מבנה מלון אוריינט שוכנת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

אולם הכנסים

האולם מתאים למפגשים עיסקיים והינו כולל בתוכו כמה חדרי התוועדות לאנשי עסקים ולאנשים פרטיים המעוניינים לקיים מפגש עיסקי, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות ואיכות

רשת מלונות ישרוטל היא מותג ידוע של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כשם דבר בענף המלונאות כולו. לקוחות בית מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

החניה לכל מתארחי המלון היא בחינם וסמוכה בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. החופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח למתארחים בו חוויית נופש מושלמת באווירה קסומה של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

עורכים חיפוש אחר נתונים בנושא בית מלון בירושלים דיל? ב- חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו לקבל את החומר שחיפשתם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>