מלון ללילה אחד בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

בית מלון אוריינט הוא מיזוג מעניין של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרתי המציע חווית אירוח קסומה ויוקרתית למתארחים במלון ולשוהים בו.

אתם מחפשים אחר מידע אודות מלון ללילה אחד בירושלים? אל לכם לחפש יותר. אתם נמצאים במקום הטוב ביותר. העיר הקדושה לעם ישראל, קוראת אליה אלפי תיירים רבים מקצוות מדינת ישראל והעולם כולו, היא עיר של מיזוגים מיוחדים של ניגודים. העיר הינה עיר בעלת עבר קדום מפואר שהינו משולב למציאות עכשווית עם אופק לעתיד, בין רחובותיה בתוך נופה הקסום ובדיוק על החיבור הייחודי הזה שוכן בית מלון אוריינט ירושלים המספק חווית אירוח מפנקת ייחודית לאורך כל עונות השנה.

חוויה בלתי נשכחת

מלון אוריינט שוכן בלב ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת כבר מזמנם של הטמפלרים שהיו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתמקם בבירתה ירושלים, במחציתה של המאה ה- 19.

בית המלון הינו חיבור מעניין בין מסורת לחדשנות, והוא נמצא בבניין שעבר תהליך שימור כחלק מתנופת שימור בתים בעלי ערך הסטורי בעיר ירושלים.

בית מלון אוריינט הוא מיזוג מסקרן של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לנופשיו.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה בית המלון ישנו לובי גדול הכולל בתוכו בנוסף חוויה אומנותית מדהימה למבקרים בו והיא אוצרת בתוכה מיזוג מיוחד של אומנות עכשווית יחד עם פריטי ארכיאולוגיה המחבר חדש מול ישן.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה המעניקה חוויה מרוממת של חגיגת טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של העיר כל אלו יחד מציעים לאורחים במלון חוויה מיוחדת אשר מעניקה גם את הנפש והגוף.

מיקום ונוף

המלון מהווה שותף אינטגרלי מההיסטוריה של העיר ירושלים והינו שותף נכבד בשימור מבנים היסטוריים בעיר ירושלים והריהו בעצמו חלק מהנוף העירוני המיוחד הקסום של ירושלים.

בית המלון סמוך מאד למוקדי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והינו שוכן כשני קילומטר מהעיר העתיקה והוא סמוך לרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד מקומות תיירותיים מעניינים כמו הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מתחמים תיירותים רבים מרתקים נוספים וסמוך בנוסף למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות במרכזה של העיר ירושלים.

עיצוב

בנוסף קו עיצוב הפנים שלו הוא מאד ייחודי, אשר נותן אווירה של אקסלוסיביות מודרנית לצד אווירה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב מעודן. נושא מלון ללילה אחד בירושלים לרוב מעלה שאלות בקרב לא מעט מטיילים המתכננים נופש בבית מלון.

בניין המלון בנוי מעשר קומות ומחובר יחד עם בניין משומר ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. שילובם הייחודי של אלמנטים מזרחיים של העיר יחד עם אלמנטים עכשווים הוא היוצר לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

אומנות

מלון אוריינט ירושלים מכיל בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים ומכיל אוסף מיוחד של פריטים היסטוריים מזמנם של הטמפלרים לצד אירוח יצירות אומנות של אמנים ישראליים המציגים עבודות אומנות עכשוויות.

חדרי המלון

הסוויטות גם הינן גדולות ובגודל 60 מ"ר. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בד, מצעים נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

במלון אוריינט ישנם 243 חדרים מדהימים מרווחים ונקיים ומתוכם קיימות 23 סוויטות מפוארות מרווחות. חדרי האירוח והסוויטות פזורות על פני תשע קומות בניין בית המלון.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה החורפיים של העיר.

סוויטות בית המלון

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים ויציאה לגינה פרטית וגודלה 36 מ"ר.

בקומה התשיעית של הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות בכל היום.

מתקני היופי והפנאי

הבריכה הפנימית שוכנת בתוך הבניין והינה מקורה. הבריכה החיצונית ממוקמת בגג בניין בית המלון בקומה העליונה. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה הניתנים סביבותיה.

מספרת המלון גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון עשיר של עיצוב שיער וטיפולים מקיפים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המירבית של נופשי בית המלון.

תפריט חדר האוכל של בית המלון מכיל ארוחות עשירות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון מעניין מגוון ואותנטי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה לעבר הנוף המרהיב של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בעיצוב יוקרתי, בסגנון וברמה בינלאומית.

בגג מבנה המלון באיזור הבריכה ישנו מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן פעילויות בריאות וטיפולי אסתטיקה אשר בו יכולים מתארחי המלון לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במתחם. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

אולם הכנסים

האולם מתאים לפגישות עסקיות והינו מכיל בתוכו כמה חדרי התוועדות לאנשי עסקים ולאנשים פרטיים המבקשים לבצע פגישה עיסקית, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות ואיכות

מחפשים מידע אודות מלון ללילה אחד בירושלים? באתר orient-hotel.com תוכלו למצוא את כל מה שרציתם לדעת.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג נודע של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני בית המלון כולם ככל בתי המלון בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מחמירים ביותר. מלון אוריינט ירושלים הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה במדינת ישראל שהינה קיימת כבר מאז  1980, עם ניסיון עשיר בתחומי השירות המלונאי והינה הראשונה בארץ ובעלת שם רב.

בית המלון מונגש לבעלי צרכים מיוחדים שיש להם בעיית אפשרות גישה והוא מאפשר כניסה קלה בטיחותית ויעילה לנופשים שהם מתקשים בהתניידות כדי לתת גם להם כאנשים בעלי מוגבלויות חווית נופש נעימה, בטוחה וכייפית באופן מקסימאלי. החופשה במלון אוריינט ירושלים תספק לנופשים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה מיוחדת של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>