בית מלון בוטיק בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

בית מלון אוריינט הינו שילוב מעניין של מלון בוטיק ומלון יוקרה המעניק חווית נופש בלתי נשכחת ויוקרתית לנופשים במלון ולשוהים בו.

הנכם צריכים מידע עדכני בנושא בית מלון בוטיק בירושלים? אל תחפשו עוד! הנכם נמצאים במקום הנכון. בעיר ירושלים, העיר הצופנת בחובה פלא במשך אלפי שנות היסטוריה. ירושלים הינה עיר בעלת עבר קדום עשיר אשר ממוזג למציאות עכשווית עם פנים לעתיד, בין שכונותיה בתוך נופה הקסום ובדיוק על החיבור הנדיר הזה שוכן בית מלון אוריינט ירושלים הנותן חווית נופש קסומה ייחודית לאורך כל עונות השנה.

חוויה בלתי נשכחת

בית מלון אוריינט נמצא בלב ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופתם של הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ הקודש ולהתיישב בבירה ירושלים, ממחצית המאה ה- 19.

שילוב מעניין זה בא לידי ביטוי בנוסף מבחינה עיצובית בארכיטקטורת בניין מלון אוריינט שצורת העיצוב שלו הוא עכשווי יוקרתי וממוזג יחד עם אופי ארכיטקטורה ישן וברמה עולמית.

מלון אוריינט נעשה שותף מרכזי גם בשמירה על המשכיות נופה העירוני הוויזואלי הייחודי והעתיק של הבירה.

חוויה אומנותית

בבניין בית המלון ישנו איזור מרווח הכולל גם חוויה וויזואלית מרתקת למתארחים בו והינה משלבת בתוכה חיבור מסקרן של יצירות אומנות מודרניות יחד עם פריטי אוסף אריכאולוגי המפגיש חדש מול ישן.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה הנותנת חוויה מרוממת של מגוון טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של ירושלים כל אלו יחד יוצרים למתארחים בבית המלון חוויה עשירה אשר מעניקה גם את הרוח וגם את הגוף.

מיקום ונוף

בנוסף למיקומו במרכז ירושלים ובלב המושבה הגרמנית שהינו איזור משופע מסעדות חנויות וגם הינו איזור מרהיב אשר גם הינו משקיף על פני נופה המהפנט של ירושלים.

הודות למיקומו של בית מלון אוריינט במרכזה של העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נוסדה במאה התשע עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל והקימו בה את מושבם.

עיצוב מרהיב

גם קו עיצוב הפנים שלו הינו מאד מעניין, אשר נותן תחושה של אקסלוסיביות מודרנית לצד תחושה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב אלגנטי. עניין בית מלון בוטיק בירושלים בהחלט מעסיק לא מעט מטיילים המתכננים חופשה בבית המלון.

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וקו עיצובו החדיש של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת העשויה מחומרים ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים אוריינטלים מלון אוריינט הינו שילוב ייחודי של צורת בנייה בת זמננו ושל סגנון בנייה מסורתית של בניינים שעברו תהליך שימור שהם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם המעניין של אלמנטים אוריינטאליים של העיר ביחד אלמנטים עכשווים הוא המעניק למלון את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

מוזיאון המלון

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד רובד מסקרן של חווית אירוח קסומה המעשירה את הדעת שהמלון  נותן לשוהים בו.

החדרים של המלון

החדרים והסוויטות של המלון הינם מתוכננים ברמת גימור וברמת עיצוב מפואר ובמפרט טכני עשיר והם מצויידים לנוחותם המקסימאלית של המתארחים. ברוב החדרים ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעליים, כלי מיטה נקיים, רכים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

בבית המלון ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים מרווחים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות מפוארות גדולות. חדרי האירוח הם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

כמו כן כל החדרים ללא יוצא מן הכלל של המלון פונים לעבר הנוף היפה של ירושלים הנשקף לכיוון העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

סוויטות המלון

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך היום.

הן שוכנות בבניין שעבר תהליך שימור העשוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בעיצוב יוקרתי מיוחד במינו ישן באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה עתיקה.

מתקני הבריאות

מספרת המלון מרווחת אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון גדול של עיצובי שיער וטיפולי שיער רחבים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המירבית של נופשי המלון.

במלון נמצאות שתי בריכות, אחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית ממוקמת בגג מבנה בית המלון בקומה העליונה. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה המוצעים סביבה.

בגג מבנה בית המלון באיזור הבריכה קיים מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן פעילויות בריאות וטיפולי יופי שבו יכולים נופשי המלון לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במקום. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

חדר האוכל של מלון אוריינט הינו חדר אוכל רחב ידיים, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומספק לאורחים בו חוויה קולינרית מדהימה, הודות לתפריט הססגוני, הרענן והטעים המוצע בו. התפריט המוצע הוא בעל אופי מיוחד כיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות לפי שמות של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את האוכל המוגש בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה אל עבר הנוף המדהים של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אקסלוסיבי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

אולם כנסים

אולם הכנסים מתאים לפגישות עסקיות והינו מכיל בתוכו מספר חדרי ישיבות ללקוחות עיסקיים ולאנשים פרטיים הרוצים לקיים פגישה עיסקית, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות והאיכות של בית המלון

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג מוכר של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כמותג בענף המלונאות כולו. לקוחות מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

החניה לכל נופשי מלון אוריינט היא חינם וסמוכה בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה במלון אוריינט תבטיח לאורחים בו חווית אירוח מושלמת באווירה קסומה של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

כאן תוכלו לגלות אינפורמציה בעניין בית מלון בוטיק בירושלים.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>