עיסוי לבית מלון בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

מלון אוריינט שייך לרשת מלונות ישרוטל שהינה מהראשונות בישראל והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

orient-hotel.com – כל מה שרציתם להבין בנושא עיסוי לבית מלון בירושלים. בעיר ירושלים, העיר הצופנת בחובה מיסתורין במשך אלפי שנות עבר היסטורי. ירושלים הינה עיר בעלת עבר עשיר שהינו ממוזג לחיים מודרניים עם מבט לעתיד, בין סמטאותיה בתוך הנוף המרהיב ובדיוק על החיבור הייחודי הזה שוכן מלון אוריינט המציע חווית נופש עשירה בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

אירוח ברמה אחרת

מיקומו של בית המלון בבניין שעבר תהליך שימור במרכז המושבה הגרמנית הישנה וקו סיגנונו מקנים לו את מראהו המעניין ונותנים את ההרגשה של חיבור מרתק בין מסורת לקידמה ויוצר מבט להתמזגות נדיר בין מסורת להווה בזכות היותו חלק מפרוייקט שימור של בתים היסטורים בעיר ובנוסף גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של העיר.

שילוב ייחודי זה מתבטא גם מבחינה וויזואלית בצורת בניין מלון אוריינט שצורת העיצוב שלו הינו חדשני איכותי ומושלב ביחד עם סגנון בנייה מסורתי וברמה עולמית.

מלון אוריינט נעשה שותף מרכזי גם בשמירה על רצף יופיה האורבני הוויזואלי היפה והמסורתי של הבירה.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה המלון ישנו מתחם מרווח המכיל גם חוויה חזותית מרתקת לאורחים בו.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה המעניקה חוויה מענגת חושים של חגיגת טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של ירושלים.

נוף ייחודי

המלון אוריינט נחשב חלק בלתי נפרד מעברה של ירושלים והינו שותף נכבד בפרוייקט שימור בתים בעלי ערך היסטורי בירושלים והוא בעצמו חלק מנופה האורבני הייחודי היפה של הבירה.

מלון אוריינט סמוך מאד לאיזורי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והינו שוכן במרחק הליכה מהעיר העתיקה והוא סמוך לרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד מקומות תיירותיים אטרקטיביים דוגמת הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מתחמים תיירותים רבים מעניינים אחרים וסמוך גם למוקדי אטרקציות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות במרכז העיר ירושלים.

חוויה לעיניים

בית המלון שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים העירונים היפים בבירה ובארץ. נושא עיסוי לבית מלון בירושלים לרוב מעלה שאלות בקרב אנשים המתכננים חופשה בבית המלון.

מבחינת עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו החדיש של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב נדירה העשויה מחומרי בנייה שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים אוריינטלים בית המלון הינו מיזוג ייחודי של צורת בנייה מודרנית עם סגנון בנייה ישנה של בניינים שעברו תהליך שימור שהם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם המיוחד של מוטיבים אוריינטאליים של העיר ביחד סממנים חדשניים הוא המעניק לבית המלון את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

מלון אוריינט ואומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד רובד מעניין של חווית אירוח קסומה המעשירה את הדעת שבית המלון  מציע לשוהים בו.

החדרים

הסוויטות גם הן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. ברוב החדרים ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעליים, מצעים נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כל החדרים והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הם עוצבו בקו יוקרתי. החדרים והסוויטות משתרעות על פני תשע קומות מבנה המלון.

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של בית המלון משקיפים לכיוון נופה היפה של העיר הנשקף לכיוון העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים עם אפשרות יציאה לגינה פרטית שגודלה 36 מ"ר.

בקומת הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות בכל היום.

בריאות

בקומה התחתונה של בניין המלון ממוקמת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

על גג בניין המלון באיזור הבריכה ישנו מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולי בריאות וטיפולי יופי שבו יכולים אורחי מלון אוריינט לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במקום. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הינו חדר אוכל גדול, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומספק לאורחינו בו חוויה קולינרית עשירה, הודות לתפריט המגוון, הרענן והטעים המוצע בו. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון מרתק עשיר ומסורתי של טעמים. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף המלון ובעל תודעת שירות גבוה. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו טעים עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר ומענג ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

במלון קיימות שתי בריכות, אחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית שוכנת בגג מבנה בית המלון בקומה העליונה. הבריכה נמצאת באמצעו של מתחם ענק.

אולם הכנסים

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של בית המלון אירועים או כנסים פרטיים.

איכות ללא פשרות

רשת מלונות ישרוטל היא מותג נודע של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כמותג בענף המלונאות כולו. לקוחות בית מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

בית המלון מותאם לאנשים בעלי מוגבלויות שיש להם בעיית נגישות והוא נותן גישה קלה בטיחותית ויעילה ללקוחות אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כנופשים בעלי צרכים מיוחדים חווית אירוח קלה, בטוחה ומהנה באופן מקסימאלי. חופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח לאורחים בו חוויית נופש מפנקת באווירה ייחודית של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

מחפשים מידע אודות עיסוי לבית מלון בירושלים? ב- orient-hotel.com תוכלו לקבל את מה שחיפשתם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>