דילים מלונות יוקרה בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

בית מלון אוריינט שייך לרשת ישרוטל שהינה מהראשונות בישראל והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חובבי מלון אוריינט ירושלים: כל מה שאתם צריכים להבין בנושא דילים מלונות יוקרה בירושלים. העיר הקדושה לעם ישראל, סוחפת אליה אלפי תיירים רבים מרחבי מדינת ישראל והעולם כולו, היא עיר של חיבורים נדירים של קצוות. העיר הינה עיר בעלת עבר קדום מפואר אשר משולב לחיים מודרניים עם פנים לעתיד, בין סמטאותיה בתוך נופה המרהיב ובדיוק על קו התפר הנדיר הזה נמצא מלון אוריינט המספק חווית אירוח עשירה ייחודית לאורך כל עונות השנה.

חווית אירוח

מלון אוריינט הינו שותף מרכזי גם בשמירה על רצף נופה האורבני החזותי היפה והמסורתי של ירושלים.

שילוב ייחודי זה מתבטא גם מבחינה עיצובית בארכיטקטורת בניין המלון שאופי הקו העיצובי שלו הינו עכשווי אקסלוסיבי ומושלב ביחד עם סוג בנייה ישן בסטנדרט עולמית.

מלון אוריינט שוכן בלב ליבה של העיר, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופת הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ ישראל ולהתמקם בבירתה ירושלים, מאמצע המאה ה- 19.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה מלון אוריינט ישנו מתחם גדול המציע גם חוויה וויזואלית מעניינת לאורחים בו.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית עשירה הנותנת חוויה בלתי נשכחת של מגוון טעמים מעניינים המאפיינים את מאכליה של העיר.

נוף ייחודי

הודות למיקום של מלון אוריינט בלב העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר הוקמה באמצע המאה התשע עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל והקימו בה את מושבם.

זאת בנוסף למיקומו המרכזי ובלבה המושבה הגרמנית שהוא איזור רווי מסעדות חנויות וגם הינו איזור ציורי אשר גם הינו חולש על פני כל נופה המהפנט של העיר.

דיזיין

מבנה המלון בנוי מעשר קומות ומשולב יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מיזוגם המיוחד של סממנים מזרחיים של העיר ביחד אלמנטים חדשניים הינו היוצר לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

בנוסף עיצוב הפנים שלו הינו מאד מעניין, אשר נותן אווירה של יוקרה מודרנית לצד תחושה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב אלגנטי. נושא דילים מלונות יוקרה בירושלים בהחלט מטריד לא מעט מטיילים המתכננים נופש במלון.

הצד האומנותי

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד גוון ייחודי של חווית אירוח קסומה המרחיבה את הדעת שבית המלון  מספק לשוהים בו.

חדרים

כל חדרי המלון והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרירים של העיר.

כל החדרים והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הם מעוצבים בעיצוב אקסלוסיבי. חדרי האירוח הם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

הסוויטות גם הינן גדולות ובגודל 60 מ"ר. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעליים, כלי מיטה נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

הסוויטות

הינן שוכנות בבניין שעבר תהליך שימור הבנוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון אלגנטי קסום עתיק באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה ישנה.

כל הסוויטות הינן צמודות ללובי פרטי מהודר גדול בקומה תשע.

יופי ופנאי

הבריכה הפנימית נמצאת בתוך המבנה והינה מקורה. הבריכה החיצונית ממוקמת על גג בניין המלון בקומה עשר. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה המוצעים סביבה.

בגג מבנה בית המלון באיזור הבריכה ישנו מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולים וטיפולי יופי שבו יכולים נופשי המלון לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במקום. הספא היוקרתי נותן טיפולי אסתטיקה ונותן מגוון פעילויות בריאותיות נוספות מפנקות ביותר.

המספרה מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון גדול של עיצובי שיער וטיפולי שיער מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המקסימאלית של אורחי בית המלון.

חדר האוכל של מלון אוריינט הוא חדר אוכל גדול, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומשרה לאורחים בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט העשיר, האיכותי והטעים המוגש בו. התפריט המוצע הינו בעל אופי ייחודי מפני שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות על פי שמות של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את המזון המוצע בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה אל עבר נופה המדהים של ירושלים. נופשי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו מענג מגוון וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

כנסים

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של מלון אוריינט אירועים או כנסים פרטיים.

שירות ואיכות

המלון מונגש לנכים שיש להם בעיית נגישות והוא מאפשר כניסה נוחה בטיחותית ויעילה לנופשים אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כמתארחים בעלי מוגבלויות חווית נופש נוחה, בטיחותית וכייפית באופן מירבי. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חווית אירוח מענגת באווירה קסומה של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט הינו חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בארץ וכיאה לחברה ענפה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות מקצועי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הוא מצטיין בשירות איכותי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. המלון הוא מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה במדינת ישראל שהינה פועלת כבר משנת  1980, עם ניסיון רב בתחומי שירות המלונאות והינה הראשונה בארץ ובעלת מוניטין רב.

מחפשים נתונים בנושא דילים מלונות יוקרה בירושלים? ב- חובבי מלון אוריינט ירושלים תמצאו את מה שחיפשתם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>