מלון אוריינט מפה

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת מלונות ישרוטל אשר הינה מהראשונות בארץ והינו בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

הנכם מבצעים חיפוש אחר מידע על מלון אוריינט מפה? אין סיבה להשתגע יותר. הגעתם לאתר הנכון. בלב ירושלים, העיר המקפלת בתוכה קסם במשך אלפי שנות עבר היסטורי. העיר היא עיר בעלת עבר היסטורי עשיר אשר ממוזג לחיים מודרניים עם אופק לעתיד, בין רחובותיה בתוך נופה היפה ובדיוק על החיבור הנדיר הזה שוכן בית מלון אוריינט ירושלים המציע חווית אירוח קסומה ייחודית לאורך כל עונות השנה.

חוויה בלתי נשכחת

בית המלון נעשה שותף חשוב גם בשמירה על המשכיות צביונה האורבני הוויזואלי הייחודי והעתיק של עיר הבירה.

מלון אוריינט ירושלים נמצא בלב ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת כבר מזמנם של הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ הקודש ולהתיישב בבירתה ירושלים, באמצע המאה ה- 19.

מלון אוריינט ירושלים הוא מיזוג מסקרן של מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לאורחיו.

חוויה אומנותית

בבניין בית המלון ישנו לובי גדול הכולל בנוסף חוויה אומנותית מרתקת לאורחים בו והינה אוגדת בתוכה חיבור מיוחד של יצירות אומנות מודרניות עם פריטים ארכיאולוגים ומפגיש מסורת מול חדשנות.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית עשירה היוצרת חוויה בלתי נשכחת של מגוון טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו ביחד נותנים לאורחים במלון חוויה בלתי נשכחת אשר מעניקה גם את הנפש והגוף.

לב עיר הבירה

מלון אוריינט קרוב מאד לאיזורי בילוי עיקריים נוספים בעיר והוא שוכן כשני קילומטר מן העיר העתיקה והוא קרוב למדרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד מקומות תיירותיים מעניינים כמו הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מקומות תיירותים רבים מעניינים נוספים וקרוב בנוסף למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות ברחבי ירושלים.

בית מלון אוריינט ירושלים נחשב שותף בלתי נפרד מההיסטוריה של העיר ובהיותו שותף נכבד בשימור בניינים בעלי ערך היסטורי בעיר ירושלים והינו בעצמו חלק מנופה העירוני המיוחד הקסום של ירושלים.

עולם העיצוב

בניין מלון אוריינט מורכב מעשר קומות וצמוד יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. בניין המלון נחשב לאחד מהמלונות המיוחדים בארץ הודות למיזוגם הכל כך ייחודי של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

בית המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים העירונים המרהיבים בעיר ובארץ. מצאתם את מה שאתם צריכים בעניין מלון אוריינט מפה? אם לא, צרו קשר ונשתדל לעזור לכם.

אומנות

בית המלון מכיל בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים ומכיל אוצר מיוחד של פריטים היסטוריים מתקופתם של הטמפלרים לצד אירוח עבודות אומנות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות מודרניות.

חדרי המלון

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הם עוצבו בסטייל יוקרתי. החדרים והסוויטות פרושות על פני תשע קומות בניין בית המלון.

החדרים והסוויטות של המלון הינם מתוכננים באיכות גימור וברמת עיצוב מפואר ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחיותם המקסימאלית של הנופשים. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת למתארחים אנשי העסקים שביניהם לעבוד בנחת.

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של מלון אוריינט צופים אל נופה הקסום של ירושלים הנשקף לכיוון העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

הסוויטות של מלון אוריינט

הן שוכנות במבנה שעבר תהליך שימור העשוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בעיצוב אקסלוסיבי ייחודי מסורתי באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה עתיקה.

כל הסוויטות הינן מחוברות לפרוזדור פרטי מפואר רחב בקומה תשע.

מתקני הבריאות של המלון

חדר האוכל של מלון אוריינט הינו חדר אוכל גדול, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומעניק לאורחים בו חוויה קולינרית עשירה, הודות לתפריט הססגוני, האיכותי והמענג המוצע בו. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון ייחודי מגוון ואותנטי של טעמים. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף המלון ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בסגנון יוקרתי, באווירה וברמה בינלאומית.

במלון אוריינט קיימות שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה לעבר נופה היפה של העיר. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ויופי המוצעים סביבותיה.

מספרת המלון מרווחת אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון עשיר של עיצובי שיער וטיפולים רחבים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של נופשי המלון.

על גג בניין מלון אוריינט במתחם הבריכה ישנו מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע פעילויות בריאות וטיפולי יופי אשר בו יכולים נופשי בית המלון לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במתחם. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

אולם הכנסים של המלון

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של מלון אוריינט אירועים או כנסים פרטיים.

שירות ואיכות

רשת מלונות ישרוטל היא מותג נודע של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. לקוחות המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות עיסקיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

מלון אוריינט ירושלים מונגש לאנשים בעלי מוגבלויות שיש להם בעיית התניידות והוא נותן גישה קלה בטיחותית ויעילה לנופשים אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כמתארחים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש נוחה, בטיחותית וכייפית באופן מקסימאלי. חופשה במלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חוויית נופש מענגת באווירה קסומה של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

כאן תוכלו למצוא מידע עדכני בנושא מלון אוריינט מפה.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>