מלונות 5 כוכבים בירושלים מבצעים

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

מלון אוריינט הינו שילוב מיוחד של מלון בוטיק ומלון יוקרתי המספק חוויה מהממת ואקסלוסיבית לאורחים בבית המלון ולשוהים בו.

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים: כל מה שאתם צריכים לדעת על מלונות 5 כוכבים בירושלים מבצעים. העיר הקדושה לעם ישראל, סוחפת אליה מיליוני אורחים רבים מקצוות ישראל והעולם כולו, הינה עיר של חיבורים מיוחדים של קצוות. מלון אוריינט ירושלים מאפשר חוויה צבעונית של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של העיר ירושלים.

אירוח ברמה גבוהה

בית המלון הוא מיזוג מסקרן של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה הנותן חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

בית מלון אוריינט נמצא במרכז ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופתם של הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ ישראל ולהתיישב בעיר ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

מלון אוריינט ירושלים הופך שותף חשוב גם בשמירה על המשכיות צביונה האורבני הוויזואלי היפה והעתיק של ירושלים.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה המלון ישנו איזור מרווח הכולל בתוכו גם חוויה חזותית מדהימה לאורחים בו והינה אוצרת בתוכה מפגש מיוחד של אומנות עכשווית יחד עם אוסף פריטים ארכיאולוגי המפגיש מסורת מול חדשנות.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת הנותנת חוויה בלתי נשכחת של חגיגת טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של העיר.

נוף עוצר נשימה

בית המלון נעשה שותף חשוב מעברה של ירושלים ובהיותו שותף נכבד בשימור בתים היסטוריים בעיר ירושלים והינו בעצמו חלק מנופה העירוני הייחודי היפה של העיר.

בית המלון קרוב מאד למתחמי בילוי חשובים נוספים בעיר והוא ממוקם כשני קילומטרים מהעיר העתיקה והוא קרוב למדרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד מקומות תיירותיים מעניינים כגון הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מתחמים תיירותים רבים מעניינים נוספים וסמוך גם למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות במרכז ירושלים.

עיצוב

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו החדיש של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת העשויה מחומרים מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים מזרחיים המלון הוא מיזוג מרתק של שיטת בנייה מודרנית ושל סגנון בנייה מסורתית של מבנים עתיקים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. בניין המלון נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בארץ הודות לחיבורם הכל כך מעניין של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

המלון שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים האורבניים היפים בבירה ובארץ. מצאתם את מה שחיפשתם בעניין מלונות 5 כוכבים בירושלים מבצעים? אם עדיין לא, צרו קשר וננסה לעזור לכם.

נופש לחובבי אומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד רובד מסקרן של חווית נופש קסומה המרחיבה את הדעת שהמלון  מספק למתארחים.

חדרי מלון אוריינט

הסוויטות גם הינן גדולות וגודלן 60 מ"ר. ברוב החדרים ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בית, כלי מיטה נקיים, רכים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כל חדרי המלון והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרים של העיר.

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון כולם הם עוצבו בעיצוב אלגנטי. החדרים הינם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

הסוויטות של מלון אוריינט

כל הסוויטות הינן מחוברות לפרוזדור פרטי מהודר מרווח בקומה התשיעית.

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים עם יציאה לגינה פרטית בגודל 36 מ"ר.

מתקני הבריאות

תפריט חדר האוכל של המלון מכיל ארוחות בריאותיות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. התפריט המוצע הוא בעל אופי ייחודי כיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות לפי שמותיהן של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את האוכל הניתן בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה על הנוף המרהיב של ירושלים. נופשי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו מענג מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

טיפולי האסתטיקה ופנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. הספא האקסלוסיבי נותן למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

במלון קיימות שתי בריכות, אחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית משקיפה אל עבר המדהים של העיר ירושלים. הבריכה נמצאת במרכזו של איזור מרווח.

בקומה התחתונה של מבנה המלון ישנה מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

אולם הכנסים

במלון ישנו אולם רחב-ידיים מרהיב ומעוצב בעיצוב אלגנטי המשמש בנוסף כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

איכות ללא פשרות

בית המלון מותאם לבעלי צרכים מיוחדים שיש להם בעיית נגישות והוא מאפשר כניסה נוחה בטיחותית ויעילה לאורחים אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כנופשים בעלי צרכים מיוחדים חווית אירוח קלה, בטיחותית ומהנה באופן מקסימאלי. חופשה במלון אוריינט ירושלים תספק לנופשים בו חווית אירוח מפנקת באווירה מיוחדת של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

באתר orient-hotel.com תגלו חומר על מלונות 5 כוכבים בירושלים מבצעים.

בית המלון הוא חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בישראל וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירותי מקצועי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הוא מצטיין בשירות איכותי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כשם דבר בענף המלונאות כולו. נופשי בית מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות עיסקיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>