מספר טלפון בית מלון בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

orient-hotel.com – כל המידע בנושא מספר טלפון בית מלון בירושלים. בלב ירושלים, העיר הצופנת בחובה מיסתורין של אלפי שנות עבר היסטורי. מלון אוריינט ירושלים מאפשר חגיגה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של הבירה ירושלים.

בית מלון אוריינט הוא חיבור מיוחד של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית נופש מהממת ויוקרתית לאורחים במלון ולשוהים בו.

אירוח ברמה אחרת

בית מלון אוריינט הינו מיזוג מיוחד של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה הנותן חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לאורחיו.

מלון אוריינט נעשה שותף אינטגרלי גם בשמירה על רצף יופיה האורבני החזותי היפה והמסורתי של הבירה.

מיקומו של מלון אוריינט במבנה השימור בלב המושבה הגרמנית הישנה ועיצובו מקנים לו את אופיו המיוחד ונותנים את ההרגשה של שילוב מדהים בין ישן לחדש ויוצר מבט למפגש נדיר בין זמן העבר לתקופה הנוכחית על ידי היותו חלק מפרוייקט שימורם של מבנים היסטורים בירושלים ובנוסף גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של העיר.

חוויה וויזואלית

במבנה בית המלון ישנו לובי מרווח הכולל בנוסף חוויה וויזואלית מרתקת למתארחים בו.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת הנותנת חוויה מרוממת של חגיגת טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של ירושלים.

מיקום ונוף

והודות למיקומו המרכזי בעיר ובלבה המושבה הגרמנית שהוא איזור רווי מסעדות בוטיקים וגם הינו איזור מרהיב אשר גם הוא חולש על פני כל נופה המהפנט של הבירה.

בית מלון אוריינט ירושלים מהווה חלק אינטגרלי ממורשתה של העיר ובהיותו שותף נכבד מתהליך שימור בניינים בעלי ערך היסטורי בעיר והינו בעצמו חלק מהנוף העירוני הייחודי היפה של הבירה.

עיצוב

גם קו עיצוב הפנים שלו הינו מאד ייחודי, אשר נותן אווירה של אקסלוסיביות מודרנית לצד תחושה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על קו עיצוב אלגנטי. קיבלתם את האינפורמציה שאתם מחפשים בקשר למספר טלפון בית מלון בירושלים? במידה ולא, צרו קשר ונשתדל לעזור לכם.

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וקו עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת המעוצבת מחומרי גלם ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים אוריינטלים מלון אוריינט ירושלים הוא שילוב ייחודי של שיטת בנייה עכשווית ושל סגנון בנייה ישנה של בתים שעברו תהליך שימור שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה המלון נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בישראל הודות לחיבורם הכל כך מעניין של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

הצד האומנותי

מלון אוריינט ירושלים כולל בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים ובו אוסף נדיר של פריטים עתיקים מזמנם של הטמפלרים לצד הצגת עבודות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות עכשוויות.

חדרי מלון אוריינט

במלון ישנם 243 חדרי אירוח יפים גדולים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות מפוארות גדולות. החדרים והסוויטות פזורות על פני תשע קומות מבנה המלון.

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרים של העיר.

הסוויטות גם הן גדולות ובגודל 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מצויידים ומכילים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת למתארחים העיסקיים שביניהם לעבוד בנחת.

סוויטות המלון

הסוויטות הן בעלות חלונות בצורת קשת עם אפשרות יציאה לחצר פרטית שגודלה 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן מחוברות ללובי פרטי מפואר מרווח בקומה התשיעית.

מתקני הבריאות של המלון

בגג בניין המלון במתחם הבריכה ישנו מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן פעילויות בריאות וטיפולי אסתטיקה אשר בו יכולים אורחי המלון לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במקום. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן טיפולי יופי ונותן שפע פעילויות בריאותיות נוספות מפנקות ביותר.

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות טריות ומזינות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. תפריט האוכל המוצע הינו בעל אופי מיוחד כיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות על פי שמותיהן של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את האוכל המוצע בהתאם. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל תודעת שירות גבוה. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו מענג מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר וטעים ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

מספרת המלון גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון עשיר של עיצובי שיער וטיפולים רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של שוהי בית המלון.

הבריכה הפנימית שוכנת בפנים הבניין והינה מוצלת. הבריכה החיצונית שוכנת על גג בניין בית המלון בקומה העשירית. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה הניתנים סביבה.

אולם כנסים

במלון נמצא אולם מרווח מרהיב ומעוצב בעיצוב אלגנטי המשמש בנוסף כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות ואיכות

באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו לגלות מידע עדכני בנושא מספר טלפון בית מלון בירושלים.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג מוכר של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים כולם כמו מלונות בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. בית מלון אוריינט הינו מבית רשת ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בישראל שהינה פועלת כבר משנת  1980, עם ניסיון עשיר בתחומי שירות המלונאות והיא המובילה בארץ ובעלת מוניטין רב.

החניה לכל מתארחי המלון היא חינם וסמוכה המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט תספק לנופשים בו חווית אירוח מפנקת באווירה ייחודית של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>