בית מלון בירושלים מרכז העיר

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

בית מלון אוריינט שייך לרשת ישרוטל אשר היא מהמובילות בארץ והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

הנכם מבצעים חיפוש אחר מידע על בית מלון בירושלים מרכז העיר? אין צורך לשבור את הראש עוד. הנכם נמצאים באתר הנכון. העיר המקודשת לעם ישראל, קוראת אליה מיליוני תיירים רבים מרחבי מדינת ישראל והעולם כולו, היא עיר של חיבורים מיוחדים של ניגודים. מלון אוריינט מאפשר חוויה צבעונית של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של הבירה ירושלים.

חווית אירוח

מלון אוריינט נמצא במרכז ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופת הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ הקודש ולהתמקם בבירה ירושלים, במחציתה של המאה ה- 19.

מלון אוריינט ירושלים הינו שותף חשוב גם בשמירה על רצף צביונה העירוני החזותי הייחודי והמסורתי של ירושלים.

שילוב מעניין זה מתבטא בנוסף מבחינה וויזואלית בארכיטקטורת מבנה מלון אוריינט שסגנון הקו העיצובי שלו הינו מודרני יוקרתי וממוזג ביחד עם סגנון ארכיטקטורה מסורתי בסטנדרט עולמית.

חוויה אומנותית

במבנה המלון ישנו לובי מרווח הכולל בנוסף חוויה אומנותית מעניינת לשוהים בו.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת המעניקה חוויה בלתי נשכחת של חגיגת טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו יחד מספקים למתארחים בבית המלון חוויה ייחודית אשר מעניקה גם את הנפש והגוף.

לב עיר הבירה

המלון קרוב מאד לאיזורי בילוי חשובים נוספים בעיר והינו שוכן כשני קילומטר מהעיר העתיקה וסמוך למדרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד אתרים תיירותיים מעניינים כגון הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מתחמים תיירותים רבים מרתקים אחרים וקרוב גם למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות ברחבי ירושלים.

הודות למיקום של בית המלון במרכז העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נבנתה במחצית המאה התשע-עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל וקבעו בה את ביתם.

עיצוב מרהיב

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת המעוצבת מחומרי בנייה שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים מזרחיים בית המלון הינו חיבור מעניין של שיטת בנייה עכשווית עם סגנון בנייה מסורתית של בניינים עתיקים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם הייחודי של מוטיבים אוריינטאליים של העיר ביחד סממנים עכשווים הינו היוצר למלון את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

בנוסף קו עיצוב הפנים שלו הוא מאד ייחודי, אשר נותן תחושה של אקסלוסיביות עכשווית לצד תחושה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב נקי. נושא בית מלון בירושלים מרכז העיר בהחלט מעסיק מטיילים רבים המתכננים נופש בבית המלון.

מוזיאון המלון

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד גוון מסקרן של חווית אירוח מדהימה המעשירה את הדעת שהמלון  מציע לשוהים בו.

חדרי בית המלון

הסוויטות גם הינן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעליים, מצעים נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון כולם הם בעיצוב בסגנון יוקרתי. חדרי האירוח והסוויטות משתרעות על פני תשע הקומות בניין בית המלון.

כמו כן כל החדרים כולםשל בית המלון משקיפים לעבר הנוף המרהיב של ירושלים הניבט לכיוון העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומה התשיעית של הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך היום.

הן שוכנות במבנה משומר הבנוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בקו אלגנטי ייחודי עתיק באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה ישנה.

מתקני הבריאות של המלון

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות טריות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון מסקרן עשיר ואותנטי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה לעבר הנוף המרהיב של ירושלים. נופשי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו טעים מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר וטעים ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

הבריכה הפנימית שוכנת בתוך הבניין והיא מוצלת. הבריכה החיצונית נמצאת בגג בניין המלון בקומה העשירית. הבריכה ממוקמת במרכזו של איזור מרווח.

על גג בניין בית המלון באיזור הבריכה ישנו מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע פעילויות בריאות וטיפולי יופי אשר בו יכולים נופשי מלון אוריינט לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במקום. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

המספרה גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון עשיר של עיצוב שיער וטיפולי שיער מקיפים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של אורחי המלון.

אולם כנסים

אולם הכנסים מותאם למפגשים עיסקיים והוא מכיל בתוכו מספר חדרי התוועדות ללקוחות עיסקיים ולאנשים פרטיים המבקשים לבצע מפגש עיסקי, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

איכות ללא פשרות

החניה לכל לקוחות מלון אוריינט היא חינם וסמוכה בית המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חוויית נופש מושלמת באווירה קסומה של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

בדף זה תקראו מידע עדכני אודות בית מלון בירושלים מרכז העיר.

מלון אוריינט ירושלים הינו חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בארץ וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירות מקצועי עתיר ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הינו נודע בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כשם דבר בענף המלונאות כולו. לקוחות בית המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>