בתי מלון דילים בירושלים

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

בית מלון אוריינט הוא מיזוג ייחודי של בית מלון בוטיק ומלון יוקרתי המציע חוויה מהממת ואיכותית למתארחים בבית המלון ולשוהים בו.

אתר orient-hotel.com – כל המידע בנושא בתי מלון דילים בירושלים. העיר הקדושה לעם ישראל, מושכת אליה אלפי מטיילים רבים מרחבי ישראל והעולם כולו, היא עיר של מיזוגים מיוחדים של הפכים. בית מלון אוריינט ירושלים מאפשר חגיגה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של העיר ירושלים.

אירוח ברמה אחרת

מלון אוריינט שוכן בלב ליבה של העיר, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופת הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ ישראל ולהתמקם בבירתה ירושלים, במחציתה של המאה ה- 19.

המלון הינו חיבור מיוחד בין הישן לחדש, ונמצא במבנה משומר כחלק מפרויקט שימור בניינים בעלי ערך הסטורי בעיר.

בית המלון הוא מיזוג מיוחד של מלון בוטיק ומלון יוקרה הנותן חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה המלון ישנו לובי גדול המכיל בנוסף חוויה חזותית מרתקת למבקרים בו.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

בנוסף לחוויה קולינרית עשירה המעניקה חוויה חושית של חגיגת טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של העיר.

לב עיר הבירה

בית המלון סמוך מאד לאיזורי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והינו שוכן במרחק הליכה מהעיר העתיקה וסמוך לרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד מקומות תיירותיים מעניינים כמו הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מתחמים תיירותים רבים מעניינים נוספים וקרוב גם למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות ברחבי ירושלים.

הודות למיקומו של בית מלון אוריינט במרכז העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר נבנתה מאמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ וקבעו בה את ביתם.

דיזיין

מבנה בית המלון בנוי מעשר קומות וממוזג יחד עם בניין משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. שילובם המיוחד של מוטיבים אוריינטאליים של העיר יחד עם מוטיבים עכשווים הוא המעניק לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים האורבניים היפים בבירה ובארץ. מצאתם את האינפורמציה שחיפשתם בקשר לבתי מלון דילים בירושלים? אם לא, צרו קשר ונשתדל לענות לכם.

מוזיאון המלון

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד רובד מסקרן של חווית אירוח קסומה המרחיבה את הדעת שבית המלון  מציע למבקרים.

החדרים של המלון

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה החורפיים של העיר.

במלון ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים מרווחים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות מפוארות מרווחות. חדרי האירוח הינם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

החדרים והסוויטות של בית המלון הינם בנויים ברמת גימור וברמת עיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחותם המקסימאלית של המתארחים. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בד, מצעים נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומה התשיעית של הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך היום.

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים עם יציאה לגינה פרטית שגודלה 36 מ"ר.

מתקני הבריאות

במלון אוריינט קיימות שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית שוכנת על גג מבנה המלון בקומה העשירית. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה המסופקים בסביבתה.

חדר האוכל של המלון הינו חדר אוכל רחב ידיים, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומספק לאורחינו בו חוויה קולינרית עשירה, הודות לתפריט הססגוני, הרענן והמענג המוצע בו. התפריט המוצע הינו בעל אופי ייחודי כיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מקוטלגות לפי שמותיהן של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את האוכל המוצע בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה לעבר נופה המדהים של ירושלים. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו מענג מגוון וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון ומענג ומגוון מעניין של יינות איכותיים.

מספרת בית המלון גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון גדול של עיצובי שיער וטיפולי שיער רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המירבית של שוהי בית המלון.

טיפולי האסתטיקה והפנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי בית המלון. הספא האקסלוסיבי נותן טיפולי יופי ומספק מגוון פעילויות נוספות מפנקות ביותר.

כנסים

אולם הכנסים מתאים לפגישות עסקיות והוא כולל בתוכו מספר חדרי התוועדות ללקוחות עיסקיים וללקוחות פרטיים המבקשים לקיים פגישה עיסקית, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות המלון

עורכים חיפוש אחר פרטים בנושא בתי מלון דילים בירושלים? כאן באתר orient-hotel.com תוכלו לגלות את מה שחיפשתם.

מלון אוריינט ירושלים מותאם לנכים אשר להם בעיית נגישות והוא מאפשר כניסה קלה בטוחה ויעילה לאורחים אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כמתארחים בעלי מוגבלויות חווית נופש קלה, בטיחותית וכייפית ביותר. החופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח לאורחים בו חוויית נופש בלתי נשכחת באווירה ייחודית של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

בית המלון הוא חלק מרשת ענפה של מלונות ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה בישראל וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות מקצועי עתיר ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הוא נודע בשירות איכותי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. כל מתקני בית המלון כולם ככל מלונות בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. בית מלון אוריינט הוא מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בארץ שהינה קיימת כבר מאז  1980, עם ניסיון עשיר בתחומי השירות המלונאי והינה הראשונה בארץ ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>